Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobrze zlokalizowany ze względu na bliskość plaży. Goście głównie lokalni. Jedzenie monotonne, skromne, zdjęcia dań na stronie hotelu wprowadzają w błąd - jest to oferta płatna, a'la carte, nie obejmuje bufetu all in. Niewielki bar all in. (tylko jeden na terenie obiektu), otwarty do godziny 22:30, oferuje marne lokalne alkohole, bardzo niskiej jakości. Pozostałe bary płatne. Obsługa w restauracji kulturalna natomiast sprzątanie stolików było dla niej nie lada wyzwaniem. Reasumując: brudne stoły, zalegające naczynia. Posiłki 3x dziennie, dodatkowo 1x dziennie oferowano przekąski, niestety kolejka była przeogromna. Bardzo, bardzo głośna muzyka, kakofonia dźwięków, trudno odpocząć w takich warunkach. Hotel nie nadaje się do pobytu z dziećmi. Miejsce ma potencjał, ale brakuje im jeszcze doświadczenia w hotelarstwie. Oferta skierowana dla mało wymagających gości, cena pobytu powinna być zdecydowanie niższa ponieważ hotele w Turcji oferują lepszy standard.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel 5 gwiazdek to max. 3 gwiazdki w Europie. Pozorny luksus, przed hotelem dużo odpadów. Na terenie hotelu już w miarę czysto. All inclusive to jeden bar, do którego dojście było utrudnione. Komunikacja w hotelu nie do przyjęcia. Wszechobecna potwornie głośna muzyka od rana do 23. Łazienki śmierdzące i zapleśniałe. Zapchane odpływy wody pod prysznicem, powodowały, że po 15 sekundach stało się w śmierdzącej, cofającej się wodzie z kanalizacji. Jedzenie tragiczne, te same dania na śniadanie, obiad i kolację. I tak codziennie. Obsługa nieuprzejma. Napoje do obiadu i kolacji trzeba sobie było przynieść z baru, stojąc w długiej kolejce. Dojście od ulicy do hotelu to 50 metrowy slalom między dziurami w betonie, wałęsającymi się psami i żebrzącymi ludźmi. Nie polecam nikomu tego hotelu, ani Albanii. Wakacje dla osób lubiących hałas, zgiełk i harmider. Piękna pogoda, ciepłe morze i wspaniałe wycieczki z biurem Rainbow uratowały nasze wakacje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny i nowy, położony przy szerokiej piaszczystej plaży, z łagodnym zejściem do morza (również piaszczystego bez kamieni. To są plusy, natomiast minusów jest zdecydowanie więcej. Niestety notoryczny brak sztućców w restauracji. Jak są widelce to brak noży albo talerzy, najwyraźniej albo zmywarki nie nadążają albo po prostu zbyt mało jest sztućców i zastawy. Kelnerów jest również zdecydowanie zbyt mało bo talerze są zbierane ze stołów dopiero jak klienci odejdą całkowicie, a przecież przy szwedzkim stole normalne jest skosztowanie kilku potraw i nie chodzenie z jednym brudnym talerzem po restauracji. I rzecz z którą nie spotkałam się w żadnym innym kraju, a mianowicie wchodzenie na teren hotelu ludzi z ulicy. Powodowało to tłumy miejscowej ludności na plaży i walkę o leżaki. Najgorzej sytuacja wyglądała wieczorami, podczas koncertów muzyki na żywo, gdy większość stolików była zarezerwowana dla gości z zewnątrz a goście hotelowi, jak osobniki gorszego sortu, musieli szukać miejsc gdzieś po bokach, daleko od sceny, najlepiej na własnych balkonach. No i sprawa, która poruszana już była na innych forach, a mianowicie muzyka na terenie całego obiektu, łącznie z plażą wyje tak głośno, jakby obsługa nagłośnienia była całkowicie głucha. Myślę, że menadżerowie i obsługa hotelu powinna wyjeżdżać na korepetycje do np hoteli tureckich, bo muszą się jeszcze dużo nauczyć. Przypominam że Hotel Royal G ma 5 gwiazdek , a nie 3, więc jakieś podstawowe wymogi powinien spełniać.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udawany luksus w nieukończonym obiekcie. Na korytarzach bezdrzwiowe czeluści do pomieszczeń gospodarczych, windy nowe, ale brudne i nieklimatyzowane. Hall recepcyjny w remoncie i rozgardiaszu. Z wyposażenia łazienek często jeszcze nie zdjęto folii ochronnych, a i tak jest ono niesprawne (pourywane wieszaki i półki na ręczniki, śliska i stwarzająca zagrożenie dla korzystających podłoga w łazienkach). Wszechogarniający łomot bardzo głośnej, natarczywej muzyki od 10 do 22 - zapomnij o relaksie. Tabuny licznych rodzin bałkańskich z dziećmi, skutecznie okupujących miejsca przy basenie od wczesnych godzin porannych. Ścisk i tłok ponad miarę - nawet próba zachowania dystansu społecznego (pandemia nadal trawa) jest po prostu niewykonalna. Jedzenie niezłe, ale podawane w pomieszczeniu i w warunkach przypominających raczej stołówkę w FWP niż restaurację w 5***** hotelu. Bardzo ładna, dobrze utrzymana i bardzo dobrze zorganizowana plaża - nowe leżaki i parasole, bezpłatne ręczniki dla gości hotelowych.