Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak zwykle z Rainbow wypoczynek był super! Nowoczesny hotel blisko morza, wycieczki fakultatywne oraz dużo słońca zostawiły bardzo pozytywne wspomnienia. Polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szału nie było, jak na 5* hotel niestety słabo. Czasem brakowało wody w prysznica h gdy przyszliśmy z plaży nie było jak się wykąpać. Robotnicy pracowali do 1,2 w nocy i był hałas. Mało rozrywki na obiekcie, dzieci się nudziły po pewnym czasie. Jedzenie smaczne ale monotonne, mało jedzenia lokalnego i mało dobrych warzyw, owoce natomiast 6+. Przy basenie pełno mrówek co mnie osobiście odpychało. Uważam że hotel ma potencjał ale powinien jeszcze dużo wyszlifować i dopracować żeby było wszystko na najwyższym poziomie. Plaża i morze natomiast Nas zawiodło niestety brudno wszędzie a w wodzie pływa wszystko. Te miejsce może będzie idealne za 10 lat jak wszystko dopracuja.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o wystrój. Pokoje nowe, pięknie urządzone i nie ma się do czego przyczepić. Basen duży, przestronny. I z plusów byłoby na tyle, niestety. Jedzenie dobre, ale monotonne i małe ilości. Codziennie to samo. Mały wybór drinków, brak możliwości zrobienia sobie samemu kawy czy nalania napoju typu cola czy fanta- uciążliwe jest stanie w kolejce, żeby obsłużył nas barman. Ogólnie są to trzy posiłki dziennie i przekąski, których są śladowe ilości. Trzeba kurczowo trzymać się godzin podawanych posiłków. Brak baru z przekąskami przy basenie. Brak lodów. Brak kawy w pokoju (mimo, że jest ekspres), brak uzupełniania wody w pokojowych lodówkach. Wiele można wymieniać, lista nie miałaby końca. Uważam, że cała załoga hotelowa powinna jechać do Turcji na szkolenie, żeby zobaczyć co kryje się pod nazwą all inclusive. Brak animacji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Cisza w hotelu, nic się nie dzieje. Animacje przy basenie prowadzi zagraniczne biuro podróży, a powinien to zapewnić hotel. Okolica hotelu jest straszna- budowy innych hoteli, syf i brud oraz ciągły hałas. Jeszcze dłuuuuuga droga zanim hotel dojdzie do standardów, które zapewniają inne kraje. Hotel nie zasługuje na 5* choćby przez jedzenie (opcję all inclusive) oraz brak animacji. Czuliśmy się jak w sanatorium, choć i tu dzieje się więcej 🙂
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest ukończony. Rainbow informował o niezakończeniu Aquaparku, jednak to nie wszystko. Ogólnie Hotel znajduje się w kiepskim położeniu, otaczają go budowy, parking i hałda śmieci. Nie robi to dobrego wrażenia. Poza Aquaparkiem nie jest skończona siłownia, mimo, że personel zapewniał, że zostały tylko 2 dni to do ostatniego dnia nie była oddana do użytku. Na wszystko trzeba się zapisywać z wyprzedzeniem, typu basen na dachu, basen wewnętrzny a następnie nikt tego nie weryfikuje i wchodzi, kto chce. Najbardziej rażące jest jednak to, że Rainbow sprzedaje ofertę pokoi z widokiem na morze a tam nie ma w ogóle widoku na morze, ani bezpośredniego ani bocznego!!! Widok jest tylko z basenu, z 6 piętra a nie z pokoi! Poza tym Hotel nie ma zejścia na plażę i plaża nie jest w odległości 200 m a 500 m, nie jest to plaża tego Hotelu tylko innego, z tej samej sieci. Ogólnie jesteśmy bardzo rozczarowani. Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznik Praw Konsumenta za świadome wprowadzanie klienta w błąd. Wszyscy od miesiąca wiedzą, że tam nie ma pokoi z widokiem na morze, przyznają to nawet rezydenci, personel hotelu mówi: przepraszam ale my w ogóle nie mamy pokoi z widokiem na może, to pomyłka, przepraszam a robi Rainbow? Dalej sprzedaje pokoje z widokiem na morze, ze zdjęciami z aranżacji ale nie rzeczywistymi. Niestety jest to oszustwo! Co do jedzenia, to jest dobre ale codziennie te same, na śniadanie jest bardzo mało warzyw. W przypadku całodniowej wycieczki, Hotel przygotowuje lunch box w postaci jednej małej kanapki oraz jedną gruszkę. Ponadto, mimo zapisania się na lunchbox nie zawsze przygotowuje, jednego dnia musieliśmy czekać aż kuchnia zrobi, ponieważ jedna osoba, nie przekazała drugiej. Jedna Pani pisała o lodach. Lodów oczywiście nie było i nikt z Hotelu ani rezydencji nie przejęli się tym. Nie ma aqaparku, nie ma lodów, nie ma siłowni, nie ma pokoi z widokiem na morze i tyle. Odpowiedz jest tylko jedna, nie mam na to wpływu, może Pani pisać reklamację. I nadal wszystko jest sprzedawane, jakby czekał Was tam luxus i piękne widoki, nie dajcie się wprowadzić w błąd, nie za taką cenę.