5.3/6 (215 opinii)
3.5/6
sam hotel ok,część basenowa jak najbardziej dostosowana dla dzieci,super!jedzenie mało urozmaicone,obsługa dosyć "naburmuszona".pokoje bez rewelacji,zdażało się że musieliśmy prosić się o posprzatanie,uwaga na sprzątaczki potrafią "spłatać figle". co do plaży w biurze poinformowano Nas o tym ,że jest piaszczysta ,zależało Nam na tym bo jechaliśmy z małym dzieckiem,niestety dla Nas plaża była kamienista(pytałam o to 2 razy w biurze!)druga kwestia hotel "położony jest w centrum" ,centrum czego pytam??bo nie ma tam NIC,na długości 12 km deptaku przy plaży może jedna restauracja otwarta w dzień, wieczorem otwarte może 5 ,nuda,nuda,nuda,zero atrakcji.ale co kto lubi oczywiście:)to również była błędna informacja jaką otrzymaalm w biurze.gdyby nie błędne inforamcje jakie otrzymałam byłoby ok,każdy przecież szuka czegoś innego ...
3.5/6
Może moja opinia ułatwi wybór rodzinnym z dziećmi. Byliśmy na przełomie maja/czerwca, gdy jezcze nie było pełnego obłożenia,ale mimo to wielkie kolejki do posilkow, baru, napoi, lodów. Jedzenie kiepskie pod względem ilości i jakości. Mały wybór, na sniadania codziennie to samo, parówki, słabej jakości 3 rodzaje wędliny, słodkie bułki. Kolacji tematycznych nie było. Pokoje bardzo małe, plus jest widok nad morze, aczkolwiek inne pokoje z widokiem na ulicę. Plusem są bardzo fajne baseny dla dzieci. Ogólnie nie wybrałabym tego hotelu drugi raz. Wcześniej sugerowała się opiniami, które jak widać nie odzwierciedlalay rzeczywiście słabym.stron hotelu.
3.5/6
Dobry hotel z mankamentami jak niżej.
3.5/6
Ładny kompleks hotelowy,mimo wielkości obiektu ,dostępne leżaki. Pokoje w miarę czyste,ręczniki i pościel wymieniane codziennie.Połoźenie dobre, tuż przy plaźy,bezpośrednio przy promenadzie .Jedzenie dobre,serwowane w kilku restauracjach,bardzo urozmaicone.Niestety na ogólnej ocenie mocno zawaźył ostatni dzień pobytu.Mieliśmy transfer na lotnisko o godzinie 14.30.O12.00 po oddaniu kluczy zabrano nam opaski-korzystaliśmy z opcji all inclusive -wręcz siłą zakładając nowe w innym kolorze, stygmatyzując nas w ten sposób od pozostałych gości hotelowych, pracownicy recepcji byli przy tym wręcz aroganccy.Nie spotkałam się nigdy z takim zachowaniem w źadnym hotelu.Po tym "poźegnaniu"pozostał niesmak,który przyćmił inne zalety hotelu.