Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana. Plan zwiedzania ogranicza się do miejsc, które są w zasięgu 2-3 godzinnej podróży autokarem, co nie jest zaskoczeniem. Pilot Pan Paweł super profesjonalny i pomocny w każdej sprawie. Autokar wygodny i nowoczesny. Hotel mnie rozczarował, nie spełnia standardów 4* niestety, najgorzej oceniam podawane jedzenie i kuchnię. Spodziewałam się smacznej hiszpańskiej kuchni i bardzo się zawiodłam. Restauracja to w zasadzie stołówka na zasadzie "sam sobie skomponuj posiłek z tego co potencjalnie wygląda na jadalne". Był dobry wybór świeżych owoców (dla mnie Ok), poprawny wybór wędlin, i słodkości (nie korzystam), ale kolacje i śniadania nieurozmaicone, zupy na kolację wręcz niejadalne. W tygodniu był dramat, za to w sobotę bogaty bufet z owocami morza, chyba tylko dlatego że hotel miał większe obłożenie na weekend. Poczułam się oszukana. Na pocieszenie codziennie wino musujące do śniadania, i to było OK. Wind w hotelu jest za mało, nie dają rady nawet przy małym obłożeniu. Lepiej brać pokój niżej i korzystać ze schodów, godząc się na gorszy widok z okna. Pokoje czyste i dobrze sprzątane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sama wycieczka u organizacja super. Hotel - miałabym kilka uwag co do wielkości pokoju dla 4 osobowej rodziny. Pokój jak dla mnie zdecydowanie za mały, śniadania zbyt europejskie - liczyłam na regionalne. Obsługa hotelu pomocna. Sam hotel piękny choć lata świetności ma raczej już za sobą, na plus zdecydowanie, że dosłownie 10s od plaży więc idealnie. Ogólnie miło wspominam pobyt ale hotel wy dałabym już teraz inny 😄
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oddalony około 30 km od lotniska, mała miejscowość Costa de Almeria, więc za bardzo nie ma gdzie wyjść na miasto. Hotel w większości zajęty przez lokalne społeczeństwo czyli Hiszpanów o czym powinno informować biuro podróży. Nie mieliśmy nic do lokalnych gości, jednak było bardzo dużo rodzin z dużą ilością dzieci, bardzo głośni, hałaśliwi i co najważniejsze ZERO PO ANGIELSKU :( ANIMACJE również zawsze i wszędzie tylko po HISZPAŃSKU :( I to myślę że daje DOSTAECZNĄ ocenę dla Biura, które powinno o tym wiedzieć i informować przed zakupem. Pokoje potrzebują ją remontu, klimatyzacja nie dawała rady, więc chodziła razem z wentylatorem (na suficie), który to rozbijał chłodne bo nie można powiedzieć zimne powietrze w pokoju. Baseny brakuje wydzielonej części jeśli ktoś chce odpocząć od krzyków i hałasów, nawet jacuzzi które jest skierowane dla dorosłych również było przez cały pobyt zajmowane przez dzieci gdyż była to dla nich super głębokość a ratownicy nic z tym nie robili i nikomu na to nie zwracali uwagi. Nie mam nic do dzieci ale jednak jacuzzi z dziećmi od noworodka do 6 latków to średnia przyjemność komfortu kiedy to dzieci nie kontrolują swoich ruchów i nawalają Cię swoimi nóżkami :( Plus był za to, że skoro były Hiszpanie to było jak dla nas dobre jedzenie, gdyż było sporo owoców morza w różnej postaci jak również dwa razy dziennie na obiad i kolację paella. Plus również za napoje i alkohole, gdyż żadne podróby i żadne lokalne i żadne rozcieńczanie tylko wszystko markowe. Na pewno w okresie wakacji nie polecamy jak ktoś choć trochę się zrelaksować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel lata świetności ma już dawno za sobą, zasługuje na nie więcej niż 3*; hotel nastawiony na "masówkę" czyli mnóstwo turystów, głównie Hiszpanie i Anglicy. Jedzenie bardzo średnie - wybór bardzo duży (nikt nie chodzi głodny), ale wszystko przygotowane na ilość a nie na jakość - oby dużo. Szczytem hipokryzji w rzekomym hotelu 4* jest opłata za wodę do obiadokolacji - rozumiem alkohol czy inne słodkie napoje - to jest do zaakceptowania, ale woda, żenada. Animacje pod turystów Hiszpańskich, brak języka angielskiego. Plusem jest fajny basen i wystarczająca ilość leżaków oraz położenie - w pierwszej linii nad morzem. Raczej nie wróciłabym do tego hotelu i nie poleciłabym go osobom chcącym odpocząć w spokoju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wygląda ładniej na zdjęciach niż w rzeczywistości. Mieliśmy pokoje w starszej części hotelu- od strony ulicy, ale nie po to wyjechaliśmy aby w nim siedzieć. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Nie polecam osobom z alergiami pokarmowymi typu celiakia. Dwa pierwsze dni rewolucje żołądkowo-jelitowe, później dania zamawiane z posiłku na posiłek a czas oczekiwania na 2 bułeczki bez glutenu to 40-50 minut masakra, rodzina już najedzona a ja dalej w oczekiwaniu na swój posiłek - jedno wielkie nieporozumienie może jak ktoś nie ma takiej przypadłości to ciężko mu zrozumieć innego człowieka. Zarówo w restauracji jak i w barach dobre alkohole i soki. Świetna kawa zarówno ta przy śniadaniu jak i w barze. Blisko do plaży.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program ok, opieka pilota - polecam p. Pawła. Hotel - pokoje ok, czyste, sprzątane. Kuchnia, stołówka nie spełniła moich oczekiwań. W tygodniu dramat, zupy niejadalne. Wybór sałat, serów i pieczywa ok. Ciepłe dania to dramat. Dobry wybór świeżych owoców, poprawny wybór wędlin i słodyczy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczkę "Andaluzja dla wygodnych" wykupiłem kilka dni przed wylotem ze względu na jej niską cenę i to chyba jedyna dobra informacja odnośnie tej wycieczki. Sama nazwa wycieczki powinna moim zdaniem brzmieć "Andaluzja dla niewybrednych" ,bo jeśli komuś podoba się wszystko co pokażą za granicą to ok. Ja z biurem "Rainbow" byłem 44 raz więc mam rozeznanie co mogłem zobaczyć w porównaniu z tą wycieczką gdzie indziej. Zdaje sobie sprawę, że Andaluzja, to jeden z regionów Hiszpanii i pokazano to co było tam do pokazania, tylko trzeba było to pokazać trochę w innej formie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nieudany urlop, masakrycznie położony pokój !
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo stary i dość mocno zaniedbany max 2 gwiazdki.Pokoje minimalistyczne co dziennie sprzątane, poduszki jak napompowane powietrzem. Baseny duże brudne leżaki których raczej nigdy nie brakowało. Dość często nieprzyjemny zapach w okolicach basenu. Jedzenie średnie i bardzo monotonne, spore kolejki w restauracji. Wszystko z czego korzystasz w hotelu musisz potwierdzic kartą od drzwi pokoju, jest to bardzo uciążliwe z właszcza w porze obiadu i kolacji kiedy czekasz aż ktoś z obsługi podejdzie zapyta czego się napijesz weźmie twoją kartę i po jakimś czasie wróci z twoim zamówieniem. Animacje dla dzieci 20-30 minut co dziennie 4 te same piosenki. Bardzo dobre położenie hotelu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa fatalna, brak szacunku do klienta, nie mówią w większości po angielsku.Pokoje stare i zniszczone. Jedzenie wciąż takie same i niedobre. Kelnerzy oszukują na all inclusive, kazali nam płacić za lody I chipsy. Prawie nic w tym all inclusive nie było, a za sam all inclusive zapłaciłam 4000 zł. Animatorzy mówiącY tylko w języku hiszpańskim, udawający że nie widzą naszych dzieci. Raz Pani rozdawała baloniki na basenie, moje dziecko podbiegło i wyciągnęło rączki, pomimo to nie dostało. Najgorsze j najdroższe wakacje w życiu.