Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękno Andaluzji nie może przysłonić ewidentnych niedociągnięć organizatora. Program wycieczki faktycznie obcięty o dwa dni (pierwszy i ostatni).W pierwszym dniu zero zainteresowania ze strony biura. Każdy robi, co chce, tylko nie bardzo wiadomo co. W ostatnim dniu fakultatywna wycieczka w góry Sierra Nevada (powinna być w programie, a nie dodatkowo płatna). Podczas rejsu statkiem w Sewilli (obiekty EXPO) pilotka nie raczyła wydusić z siebie nawet słowa objaśnień. Na rejsie były starsze osoby nie znające żadnego języka obcego. Dla innych informacje przekazywane przez głośnik na statku były w dużym stopniu również „nieczytelne” (niesłyszalne).Ogólnie program mało intensywny, duuuże dłużyzny („a teraz czas wolny”). Ani pilotce, ani lokalnym przewodnikom (z jednym wyjątkiem) wcale nie zależało na pokazaniu jak najwięcej. „Najlepsza” pilotka w Maladze-podczas zwiedzania załatwiała osobiste sprawy przez telefon (transmitując je prze tour guida), poganiała wszystkich żeby zdążyć, jak się potem okazało, na seans kinowy z córką. Zwiedzanie muzeum Picassa trwało 3-4 minuty, bo „tu nie ma nic ciekawego” (to po co w ogóle było to w programie?). Faktyczny powód-zbyt liczebna grupa, którą oczywiście trzeba było podzielić, odfajkować kolejny punkt programu, żeby malkontentom nie podawać powodu do narzekania, a potem lecieć z wywieszonym jęzorem na „zwiedzanie” amfiteatru rzymskiego (poza programem, więc ludzie narobili sobie apetytu)-a które okazało się punktem zbiórki. Na miejscu oczywiście czas wolny i kawiarnia dla pań pilotek. No, było faktycznie gorąco, pracować się nie chciało.Rozumiem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Warto jechać gdy jest się poniżej 60.. program mądrze ułożony dobry pilot. Intensywna wycieczka. Rainbow robi coraz gorsza robotę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program wycieczki ciekawy, ale pani pilot Marta i kierowca do wymiany. Jedzenie w kilku hotelach monotonie - kurczak z ziemniakami, bez warzyw. Największy bonus do ludzie. Trafiła się MEGA SUPER ekipa!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
radość z wycieczki psuje koszmarnie długi transfer z lotniska w Maladze do Almerii,gdzie zaczyna się i również kończy wycieczka objazdowa.Transfer z Malagi do Almerii trwał 4 godziny a w drodze powrotnej 5 godzin i 30 minut. Rainbow Tours podczas transferu autokarem korzysta z uprzejmości innego polskiego biura Net Holiday.W obie strony nie posiada własnego transferu.Efektem tego jest rozwożenie po kilkunastu hotelach na trasie około 200 km turystów z małego biura NET HOLIDAY. Transfer autokarem trwający prawie 2 razy dłużej niż lot samolotem świadczy o kompletnym lekceważeniu klientów biura.