Opinie klientów o Holiday Inn Andorra la Vella

4.0 /6
opinia
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
3.5
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Darek, Olsztyn 05.02.2019

Boska Andorra...

Wyjazd super, Andorra godna polecenia i na pewno tam wrócimy. Co do samego biura RAINBOW - lekkie rozczarowanie tym bardziej że nie pierwszy raz jesteśmy Państwa klientami; przed wyjazdem pytaliśmy o możliwość rezerwacji miejsc w samolocie i usłyszeliśmy, że miejsca będą przydzielane podczas odprawy na lotnisku - no cóż na lotnisku okazało się, że miejsca są już przydzielone i jesteśmy rozdzieleni jako rodzina. Zarówno my jak i nasi współtowarzysze podróży również z dzieckiem zostaliśmy rozdzieleni. Super, że trafiliśmy na bardzo fajną ekipę i Państwo pozamieniali się z nami żebyśmy mogli siedzieć razem. Mega, to słabe żeby rozdzielać rodziny i zastanawiam się po co. Dobrze, że jeszcze dzieci nie dostały osobnych miejsc. Hotel ogólnie fajny ale do 5 gwiazdek, to trochę mu brakuje. Położenie hotelu jest w centrum - super bo blisko do sklepów, knajpek i przystanku autobusowego - narciarzy wozi rano hotelowy skibus za opłatą i wcześniejszą rezerwacją. Pokoje super, przestronne, codziennie sprzątane bardzo wygodne łóżka. Bardzo dobre jedzenie. Śniadania zawsze takie same ale każdy znajdzie coś dla siebie no i Cava podawana do śniadania - super. Obiadokolacje również bardzo smaczne. Urozmaicone - owoce morza, ryby, różne rodzaje mięs, zapiekanki, warzywa, sałaty i sałatki naprawdę smacznie. Dla dzieci zawsze frytki, makarony, paluszki rybne, nugetsy także każdy coś wybierze. W sumie sami nie wiemy jak ocenić obsługę - powiem tak - jak na hotel 5 gwiazdek, to szału nie ma. Znajomość języków na mega słabym poziomie, a reakcja na zgłaszane problemy praktycznie żadna. W noc w którą dotarliśmy do hotelu byliśmy zapewniani przez Rezydentkę, że będzie czekała na nas kolacja - nie było nawet butelki wody w pokoju. Gdy koleżanka zapytała o kolację bardzo zdziwiony Pan w recepcji odpowiedział, że może się postarać o kanapki, a w sumie za rogiem jest czynna knajpka i tam możemy sobie coś zjeść. Trzy razy zgłaszaliśmy problem z kartą do pokoju i skończyło się tym, że w dniu kiedy o 10 musieliśmy być na stoku w szkółkach narciarskich nie mogliśmy się dostać do pokoju po śniadaniu i spędziliśmy godzinę na korytarzu. Nikt nie był w stanie otworzyć naszego pokoju. Skończyło się dobrze, a hotel zamówił nam taxi na ich koszt żebyśmy na czas dotarli na miejsce ale po kilku dniach pobytu karta do pokoju ponownie nie działała więc tym razem ostatniego dnia pobytu dostaliśmy do pokoju butelkę Cavy i czekoladki ;-) Basen hotelowy to raczej basenik. Jacuzzi gorące - fajny relaks po nartach ale ta strefa jest tak malutka, że raczej trudno trafić żeby nie było tłumu. No i sauna, którą uwielbiamy i która w 5 gwiazdkowym hotelu mimo opisu, że jest była przez cały tydzień nieczynna. Cała strefa ''wellness'' jest tylko z nazwy - trąci myszką.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem