Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
0.5/6
Stanisław, Kokoszkowy 14.02.2017 Termin pobytu: styczeń 2017
Beznadziejna obsłua
Na stoku doznałam kontuzji kolana, rezydentka zainteresowała się, ale nie do końca. Na lotnisku - pełna porażka, Rezydentka nie potrafiłą nawet załątwić zmiany rezerwacji miejsc w samolocie. Otrzymałam, lecą sama z 7 letnim dzieckiem miejsca po przeciwnych stronach (A i F) i w róznych rzędach, Skoro to jest rezerwacja Rainbow, to gratulacje!!! Wogóle nie zwracacie na to uwagi, że matka leci sama z 7 letnim dzieckiem, dziecko moze podrózowac osobno. Druga sprwa że po kontuzji miałam usztwnioną nogę, która wymagaą położenia na 2 miejscach. Nie mogłam po prstu jej zginać ani całkowicie prostować, każdy ruch powdował ból. Gdby nie życzliwość obsługi samolotu no i pijanu pasażer, który opuścił samolot, nie mogabym uzyskać 2 miejsc, na których mogłam jakoś dolecieć do Warszawy.