Opinie o Grand Mirage

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(33 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.6
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Bardzo dobry hotel

    Aleksander, Poznań 01.07.2022

    Hotel Grand Mirage jest bardzo dobrze zlokalizowany. Jako jeden z nielicznych w tamtym rejonie posiada swoje leżaki i parasole. Jest także możliwość wynajęcia kajaków i rowerów ( darmowo) oraz innych sprzętów wodnych ( odpłatnie). Piękny widok z basenu infinity. Minusem dla mnie jest mała dostępność balijskich dań w menu bufetu śniadaniowego

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Polecam

    Karol, Gdańśk 26.08.2019

    Hotel dobrze położony. Ogromny kompleks wypoczynkowy. Prywatna plaża. Obsługa miła. Styl bardziej europejski niż balijski. Hotel ma już swoje lata, i to widać szczególnie w pokojach. Okolica bezpieczna. Duże baseny, ładny ogród.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w hotelu Grand Mirage

    Tomasz 16.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel godny polecenia. Przestronny pokój z widokiem na morze. Czysto i pachnąco. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel zmieniane w razie potrzeby. Klimatyzacja sprawna, regulowana indywidualnie. Dla gości dostępny barek.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt 01.04.2017

    Beata, BIAŁYSTOK 24.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Hotel bardzo dobry.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    na pewno inny hotel

    Ewa, Kraków 08.11.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    ogólnie, udane wakacje, polecam, moze jednak nie w tym hotelu poniewaz jest mnóstwo ładniejszych w części Nusa Dua gdzie są ładniejsze plaże i lepsze hotele, hotel połozony przy ruchliwej, brudnej ulicy z jednej strony, a z drugiej przy centrum sportów wodnych więc do godz 14 na plazy czuć paliwo z ciągle jezdzących motorówek,w sąsiedztwie hotelu przy plaży smieci i krzaki, ogólnie hotel czysty, ręczniki wymieniane nawet dwa razy dziennie na niedoprane, obsługa w hotelu bardzo miła, pomocna, jedzenie fatalne, mało urozmaicone, jedynie tematyczne kolacje w ogrodzie troche lepsze ale tez bez rewelacji, super rezydentka Pani Kinga którą gorąco pozdrawiamy, fajne wycieczki chociaz jak dla nas za duzo do zwiedzania światyń co juz na końcu staje sie nudne a można wybrać inne miejsca które zwiedziłysmy na własną rękę wynajmując auto i było super, za wszystkie sporty wodne trzeba dopłacać w tym hotelu jedynie yoga w cenie pobytu

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Super z małym minusem

    Czesław Józef, Wilkasy 16.11.2019

    Dwa tygodnie w opcji ALL.Hotel super obsługa idealna ,czystość perfekcyjna,atmosfera przyjemna i relaksująca. Położenie blisko kilku sklepów 24 h i restauracyjek -średniej jakości,Blisko Bali Collection -centrum handlowe w stylu wakacyjnym na poziomie światowym. Pokoje przestronne ,wygodne,sprzątane perfekcyjnie; widok na ogród i ocean rewelacyjny.Barek codziennie uzupełniany.Wyżywienie -śniadania opisywane jako rewelacyjne -oceniam jako dobre - standardowe ale nic rewelacyjnego nie znalazłem; obiady - średnie ;kolacje - wybór ogromny,codziennie menu tematyczne,można było spróbować wszystkie potrawy indonezyjskie i nie tylko...czy dobre dla mnie średnie ,żona zachwycona. MINUS - pseudo- występy duetu "artystów? hotelowych w trakcie kolacji odbierały apetyt i chęć dłuższej degustacji potraw-w knajpkach obok hotelu występy na dużo wyższym poziomie. Ocean-chyba jeden z lepiej położonych hoteli -można było pływać przez kilka godzin dziennie - w innych hotelach tragedia-posucha. Baseny szczególnie dla dorosłych Infinity-rewelacja. Obsługa cudowna ,miła,uśmiechnięta i pomocna -nigdzie na świecie nie spotkaliśmy / a dużo podróżujemy/ takiego podejścia do turystów. Obsługa rezydenta Rainbow - tragiczna- gdy dowiedział się,że nie kupimy u niego wycieczek nie pokazał się więcej w hotelu .Dla palących :na plaży i przy basenach bez problemu,w restauracjach wydzielone strefy dla palących,w pokojach -brak zakazu palenia. Koniecznie wycieczki :KOMODO -warany lub inna 2-3 dni na jachcie -tylko wtedy można zobaczyć jak faktycznie wygląda Indonezja i jaka jest piękna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    83

    Wakacje na Bali

    Makaki 24.08.2016

    Bali to fascynujące miejsce

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Grand Mirage

    Marcin, Mosina 09.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pokoje w standardzie są bardzo stare i zniszczone, zasługują może na 3,5 gwiazdki. Przemiła obsługa hotelu. Ładne lobby i część basenowa. Bardzo mała ilość leżaków. Śniadania smaczne z bardzo dużym wyborem. Pozostałe posiłki i Spa bardzo drogie jak na Indonezję.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Dobrze ale turbo daleko

    Mateusz, Chorzów 23.05.2022

    Ogólnie hotel ładny, nie ma na co narzekać (no może na fakt że już swoje lata ma i wygląda lepiej na zdjęciach). Minusem jest lokalizacja, jeśli ktoś nie chce wychodzić z hotelu, to ok, ale poza tym wszędzie turbo daleko. Kolejnym minusem, ale to juz rainbow, nie hotelu, to że kupilem kolejny turnus zeby zostac dluzej, dostalem informację po zakupie ze jak nie wylatuje z Polski, tak nie mogę z nimi wrócić, i że mogą mi zwrócić 20% ceny, czyli podarowałem im 3500zł.......

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Wypoczynek na Bali

    Piotr, Leszno 17.05.2019

    Bali piękne miejsce do zwiedzania ( świątynie, tarasy ryżowe) ,może i do wypoczynku , niestety oferta biura podróży nie potwierdziła się w przypadku hotelu Grand Mirage , gdzie trwa remont od kilku miesięcy części basenowej i rekreacyjnej. Brak informacji przed podpisaniem umowy o tym fakcie to duże zaniedbanie ze strony biura podróży. O tej sytuacji został niezwłocznie poinformowany pilot wycieczki pan Dawid i lokalny przewodnik z firmy Panorama , przyjęli do wiadomości informację.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem