Kategoria lokalna: 3
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma unikalny Balijski charakter- otwarte lobby ze zbiornikiem wodnym a dalej tajemniczy ogród który szczególnie robi wrażenie w nocy. Sam pokój 1502 jest chyba po remoncie gdyż jest nieskazitelnie czysty i zadbany. Śniadania na wolnym powietrzu to przyjemność zwłaszcza dla lubiących hinduską kuchnię.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najpiekniejszy ogrod hotelowy jaki widzielismy, Jeśli ktoś się wybiera, radzę zajrzeć we wszystkie zakamarki, bo dużo tu niespodzianek. Pokój ok, niestety łazienka jak w latach 70.tych, z nieodłączną zasłonka prysznicowa, której czlowiek sie bardzo brzydzi. Śniadania slabe, dla hindusow, których była w hotelu przewaga. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Hotel znajduje się 100m od morza, w pobliżu bardzo dobre warunki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel napewno do odświeżenia. Na plus napewno ludzie tam pracujący starają się jak mogą i pomogą spełnić każde życzenie. Na minus Rainbow które przed wyjazdem nie poinformowało o pracach remontowych na basenie:( i tak od rana do wieczora zamiast na wakacjach jest się na placu budowy
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Organizacja przez Rainbow nie spełniła naszych oczekiwań. Jak na wycieczkę której koszt wyniósł prawie 27 tys zł to rezerwacja przez Rainbow była zupełnie zbędna. Jedyne co Rainbow zorganizowal to rezerwacja lotów, hotelu i transferów do/z hotelu. Rezerwacje lotów zostały tak przygotowane że nie zostały nam przydzielone miejsca obok siebie (rodzina 3 osoby w tym 8-letnie dziecko gdzie pierwszy lot trwał 6h a kolejny 8h) a zostaliśmy rozsadzeni i trzeba było się wykłócać z Emirates Airlines aby miejsca zostały zmienione. Rainbow nie zadbał o to aby miejsca zostały zapewnione w odpowiedni sposób. Rezerwacja hotelu - nic wyjątkowego, równie dobrze można zrobić taką rezerwację przez booking.com. Rezydent - pojawił się na 15 min tylko w pierwszy dzień pobytu. Poza tym nie był dostępny w hotelu. Kontakt z nim był bardzo utrudnieniony i jedynie przez WhatsApp, na naszą prośbę o pojawienie się w hotelu ze względu na duże zainteresowanie wycieczkami - nie odpowiedział nic i nie przyjechał. Kilka wycieczek zostało przez niego zorganizowanych jednak kontakt w ich temacie był tragiczny, tylko WhatsApp z dlugim czasem oczekiwania na odpowiedź. Poza tym na żadnej wycieczce nie został zapewniony polskojęzyczny przewodnik. Kilka wycieczek sami zorganizowaliśmy przez GetYourGuide i niczym się nie różniły pod względem organizacji a były znacznie bardziej atrakcyjne cenowo. Hotel - lokalizacja ok, wyżywienie ok, jednak oszukują jak tylko mogą nie sprzątając codziennie, nie uzupełniają chusteczek, papieru toaletowego, wody, wielokrotnie trzeba samemu się dopominać o to chodząc lub dzwoniąc na ich recepcję. Poza tym obciążają gości hotelowych dodatkowymi kosztami. Za szklankę, którą przez przypadek żona stłukła musieliśmy dopłacić podczas wykwaterowania. Zostaliśmy obciążeni kosztem 20.000 IDR co jest śmieszne i nieakceptowalne jak na standard hotelu 4*.