5.3/6 (470 opinii)
5.0/6
Był to jeden z moich ciekawszych zimowych wypadów przyczyniła się do tego bardzo dobrze zorganizowana część objazdowa oraz przewodnik(Olek) z bardzo dużą wiedzą i oczywiście chęcią jej przekazania. Mimo tak małej powierzchni wyspy jest tam wiele do zobaczenia (piękna przyroda choć już dość zniszczona przez człowieka,i oczywiście krajobrazy które zostają na długo w pamięci).Hotel Fontana 101 w którym zatrzymaliśmy się na część objazdową śniadania były bardzo rozbudowane (każdy znajdzie coś dla siebie) oraz znajduje się w pobliżu bardzo dobrze zaopatrzonych restauracji oraz lokalnych miejscach(Warung)w których można zjeść bardzo smaczne jedzenie.Ze względu na porę deszczową polecam zabrać ze sobą płaszcze lub parasole bo pogoda jest tam bardzooo zmienna ale jeśli ktoś nie ma miejsca w walizce to spokojnie można kupić na miejscu.
5.0/6
Jak w tytule trzeba to zobaczyć na wlasne oczy by uwieżyć.Część objazdowa to spore zaskoczenie-pozytywne-i duza doza realizmu .Swiat całkiem odmienny od tego co można doświadczyć na wycieczkach w Europie.Dużo wiadomości przekazał przewodnik oraz jego balijski pomocnik Oka który w lamanej polszczyżnie-ktorej nauczył się sam z książek-bardzo ciekawie opowiadał.Hotel Santika w miejscowości Semyak - bardzo dobra baza wypadowa choć jedzenie mogłoby być trochę bardziej europejskie a w pobliżu hotelu sporo miejsc z pamiatkami i masażami-które osobiście polecam.Część pobytowa w hotelu Tanjung Benoa w miejscowaści Nusa Dua to oaza spokoju i sportów wodnych .W pobliżu mnustwo barów kafejek i sklepów oraz te masaże-polecam spa przy barze Atlichnaja.Jednym słowem wczasy tam spędzone to totalny relaks
5.0/6
Wycieczka typu 5dni objazd i 7dni wypoczynek to wspaniale zrownowazony urlop. Plan objazdu Bali byl intensywny, ale wart wysilku. To co bym sugerowal rozwazyc to: dzien w Ubud byl dniem straconym - moze warto cos zorganizowac wiecej w Ubud, albo dac ludziom czas na Kuta. Ponadto wyzwaniem byl czas spedzany w autokarze - moze warto zmienic hotel, albo zrobic 2 hotele objazdowe. Ostatnia sprawa to obsluga rainbow elektronicznych informacji tj.: e-checkin w linii lotniczej i w hotelu. To powinno byc dostepne zeby moc sobie wykupic dodatkowe uslugi jak “miejsce na nogi”, “wybor diety” itd. Te dane sa dostepne w linii i u lokalnego posrednika do hotelu na czesc wypoczynkowa. Szczegolnie chcielibysmy pochwalic lokalnego przewodnika z Panorama p. Nenyang i opiekunke z Rainbow p. Ilone. Ludzie dojzali, doswiadczeni, z ogromna wiedza.
5.0/6
Jak najbardziej na plus zwłaszcza pilot Olek stworzony do tego stanowiska! Beż pośpiechu na spokojnie