Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka tylko z nazwy jest wycieczką "All inclusive"! Wyjeżdżając, oczekiwaliśmy z żoną komfortu i niezpomnianych wrażeń. Niestety nasze oczekiwania nie spełniły się! Pierwsze trzy noclegi spędziliśmy w miejscu (nie nazywam go hotelem), które przypominało mój akademik z lat 90-tych! Większość czasu w Chorwacji spędziliśmy w tzw. biegu tj. w autobusie. Druga część wycieczki, a dokładnie pobyt w Czarnogórze wspominamy bardzo mile. Niestety niesmak pozostał! A reklamacja, którą złożyliśmy została ... "załatwiona" w sposób wielce niezadawalający!
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To już kolejna wycieczka do Chorwacji z biurem Rainbow, tym razem to kompletna klapa. Bardzo słabe hotele, wyżywienie. Najgorsze jednak to transfery. Biuro strasznie "dziaduje' i oszczędza na klientach. Transfer na pobyt odbywa się z oszczędności najpierw na lotnisko, a dopiero potem do hotelu docelowego, o czym wcześniej nie było wiadomo. Ot, taka niespodzianka na miejscu. Najgorszy hotel to Adria na Korczuli, aby mieć w miarę przyzwoity pokój (z balkonem, z widokiem na morze) trzeba dopłacić ponad 40 euro, w przeciwnym wypadku pozosatje widok na "park", czyli po prostu krzaki. Całkowitej klapy dopełniła pilot , niekompetentna, nie można było na nią liczyć. Potrafiła tylko zniechęcić. Jedynym plusem były piękne widoki Czarnogóry i Chorwacji, ale to już nie była zaleta biura. Tak więc od tej pory Bałkany już nie z Rainbow.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1/ To nie jest żadne ALL Inclusive . Dopiero na drugiej stronie umowy, w szczegółowym opisie świadczeń napisano drobnym drukiem jakąś nową formułę All Inclusive light( i to tylko ostatnie 3 dni) co wprowadziło uczestników w błąd i spowodowało mnóstwo nieporozumień. 2/ Po przyjeździe do hotelu pozostawiono nas samych sobie, bez opieki pilota czy rezydenta i po nieprzespanej nocy zaczęliśmy pobyt od szukania sklepu gdzie można było kupić wodę do picia ponieważ pozostawiono nas bez posiłku i picia aż do godz, 19,00 . Nie mówiąc już o tym, że wykupiony w recepcji hotelu Grand za 13 EUR obiad nie obejmował nawet szklanki wody co uważam za absolutny skandal. 3 / Po powrocie z objazdu do hotelu Grand zakwaterowano mnie w pokoju bez balkonu,na zatęchłym parterze gdzie okno było na wysokości moich barków i następnego dnia ,po wielkiej awanturze zaproponowano mi kolejną przeprowadzkę ,przy czym zażądano ode mnie zwolnienia zajmowanego pokoju o godz, 8 rano, pozostawienie bagażu w recepcji i pójście na spacer do godz, 13.00 aż zwolni się pokój odpowiadający opisowi w katalogu i warunkom umowy. 4/ żadne wycieczki fakultatywne się nie odbyły ponieważ po przyjeździe z objazdówki nie mieliśmy kontaktu a rezydentem i jedynie pilot z objazdu , wyświadczając nam uprzejmość służył nam pomocą i odbierał telefon pomagając w trudnych sprawach w miarę możliwości. To był pod względem organizacyjnym i logistycznym najgorszy wyjazd w moim życiu, Zastanawiam się czy jeszcze kiedykolwiek skorzystam z usług Państwa biura.W stosunku do poprzednich Waszych wycieczek ta wyraźnie była poniżej standardu w poprzednich latach . Byłam z Waszym biurem we Włoszech,Turcji, Portugalii i Hiszpanii i nigdy nie spotkały mnie takie nonsensy i nieprzyjemności.