Opinie klientów o Elba Castillo San Jorge & Antigua

5.4 /6
321 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.9
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Mariusz Grójec 28.03.2014

letni wypoczynek

Szału nie ma ale i tragedii też.

4.0/6

JOANNA, WARSZAWA 27.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Hotel na max 2 gwiazdki

Hotel swoje najlepsze lata świetlności napewno ma już za sobą. Co do pokoi - zdjęcia mocno wyretuszowane ale do czystości nie mogę się przyczepić bo panie sprzątały codziennie. Basen i jego okolice ogólnie wporzadku ( za wyjątkiem obdrapanej fontanny). Położenie hotelu fajne, tuż nad malowniczą promenadą, niedaleko ogromniej piaszczystej plaży. Hotel jest również dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Największe zastrzeżenia mam do wyżywienia. Jedzenie mocno przetworzone (marchewka z wiaderka, ciasta z folii, hamburgery najgorszej jakości z supermarketu), tłuste i monotonne. Kolacje w miarę urozmaicone ale śniadania i obiady codziennie to samo. Ogólnie pobyt zaliczam do udanych choć było kilka mankamentów psujących wakacje.

4.0/6

Rozczarowana 03.06.2022

Cucaracha

Zaczynając od początku. To po pierwsze: na infolinii pracują niekompetentne osoby, które na jedno pytanie udzielają dwóch odmiennych odpowiedzi (oczywiście są wyjątki). Zero RODO, udzielają odpowiedzi na temat innych osób. Po drugie: Pani, która była opiekunem mojego zamówienia nic nie mogła, zachowywała się jak robot. Za to znajomi mieli bardzo kompetentnego opiekuna, który w ramach nieporozumienia mógł bardzo dużo. Z tego można wnioskować, że kto chce to może, wystarczą tylko dobre chęci. Po trzecie: zmiana terminu, bo podobno nie było chętnych. Za to po wybraniu innej daty okazało się, że nie ma tyle miejsca w hotelu. Z wyjazdu ze znajomymi zrobił się wyjazd każdy sam, w dodatku oddaleni od siebie ok. 40 km. Po czwarte: karaluchy w pokoju. Podobno to norma i lepiej jak są te duże. Po piąte: Pani rezydent jeśli nie jest czegoś pewna niech najpierw się dowi a później odpowiada na pytania a nie wprowadzą ludzi w błąd. A po drugie, były u nas w hotelu osoby, które chciały pojechać na wycieczkę, która miała się nie odbyć rzekomo ze względu na brak chętnych. Wycieczka jednak się odbyła. Po SZÓSTE: w tym hotelu nie ma basenu z podgrzewą wodą, w hotelach 3 gwiazdkowych nie ma basenów z podgrzewaną wodą. Informacja od osoby pracującej w hotelu. Tyle na minus. Plusy też były, więc największym plusem w tym hotelu była Pani animatorka z Polski, bardzo pomocna. Animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, codziennie inna tematyka. Jedzenie, wiadomo będą osoby, które napiszą, że śniadania to monotonia bo codziennie to samo, ale na śniadanie trudno wymyślić ciągle coś innego. Jedzenie pyszne i różnorodne.

4.0/6

Ilona, Toruń 17.08.2020

Pobyt w lipcu

Posiłki średnie, z produktów niskiej jakości. Bardzo zimna woda w basenie wewnątrz kompleksu, basen od strony oceanu z cieplejszą wodą. Serwis sprzątający kiepski. Rewelacyjna obsługa w recepcji oraz w restauracji. Blisko do plaży oraz sklepów i wypożyczalni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem