Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
743 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Krystyna 25.11.2019

Chce się Wracać 😍

Fuerteventura zaskakuje za każdym razem 😍 Postanowiliśmy odwiedzić wyspę już 3 raz i na pewno wrócimy! Wszystkie wakacje z Rainbow, Rezydentki z powołaniem uśmiechnięte z ogromna wiedza, odpowiedzą na każde pytanie :) Wyspę przede wszystkim kochamy za różnorodność plaz - każdy znajdzie coś dla siebie ;) krystaliczna ciepła woda ! Bujna roślinność i wiatr bez którego nie chcielibyśmy tam być 😂 Costa Caleta jak na 3 gwiazdki ok, jedzenie świeże smaczne różnorodne :) wielkim plusem jest basen i jacuzzi na dachu skąd można podziwiać ocean palmy :) obsługa hotelowa w języku polskim ogromne zaskoczenie ale wszystko pozytywnie ;) w 2020 na pewno wrócę !

4.0/6

Jakub, Piotrków Trybunalski 27.10.2019

Czysto i smacznie, ale hotel wymaga renowacji.

Pobyt rodziny z 2,5 letnim dzieckiem. Hotel raczej wiekowy, zrobione powierzchowne renowacje, jednakże widac już, że swoje lata ma i najlepsze ma już za sobą. Hotel - obaszarowo bardzo mały, praktycznie nie ma terenów zielonych. Na patio wewnątrz hotelu 2 baseny i malutki brodzik dla dzieci, zniszczony pokój do zabaw, plac zabaw, restauracja, sala animacyjna, lobby, niewielkie spa i pralnia, które również swoje lata mają. Także jeśli chodzi o infrastrukturę niestey, ale nie zachwyca i motywuje do spedzania czasu poza hotelem. Pokoje rozmiarowo dla 3 osób w miarę ok, jednakże dostawka dla 2,5 latka raczej niebezpieczna do spania (rozkładana sofa na metalowym stelażu ,która ma duże przerwy między leżanka A oparciem), jako duży plus mogę dodać że bardzo czyste, jednakże też nadgryzione zębem czasu. Łazienki czyste, ręczniki wymieniane codziennie, nawet jeśli nie były rzucone na ziemię. Największym plusem hotelu jest jedzenie. Być może śniadania podobne codziennie, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Bardzo smaczne obiady, a kolację naprawdę różnorodne i sporo regionalnych potraw, w tym codziennie owoce morza. Także można powiedzieć, że kuchnia ratuje opinie hotelu. Alkohole mocne raczej słabe, ale polecam sangria naprawdę smaczna. Zwłaszcza jak Panie barmanki przygotowywały ja z owocami i fanta. W recepcji pracowały 2 Polki , także ułatwiło to komunikację zwłaszcza starszym osobom nie mówiącym po angielsku. Auto moza wypożyczyć w hotelu. Okolica bardzo przyjemna. Bardzo blisko supermarket, sklepiki i kawiarenki. Niedaleko spacerkiem do plaży. Ogólnie pobyt oceniam pozytywnie, jednakże hotel bardziej dla osób , które potraktują to jako bazę wypadową niż jako miejsce do wypoczynku i pobytu większości czasu w hotelu że względu na ubogą i zniszczoną infrastrukturę.

4.0/6

Joanna, - 21.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Chatur Costa Caleta

Dobra lokalizacja, wszędzie blisko. Do lotniska 15min, niedaleko jest do oceanu i plaży. Jedzenie zazwyczaj dobre ale mocno powtarzalne. W poprzednich opiniach czytałam że co drugi dzień jest pizza, podczas naszego pobytu była tylko raz… Obsługa bardzo sympatyczna i przyjazna. Największym minusem okazał się remontowany basen na parterze oraz brak parasoli. Drugi basen przez to był bardzo oblegany a też wymaga remontu…

4.0/6

Katarzyna, --- 18.03.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Złodziej w hotelu.

Wyjazd na Fuerteventurę uznałabym za udany, gdyby nie bardzo przykry incydent, który wydarzył się następnego dnia po przylocie. Otóż skradziono mi w hotelowej restauracji torebkę, kiedy w trakcie posiłku powiesiłam ją na oparciu krzesła. Straciłam telefon, pieniądze i dokumenty, a przede wszystkim wiele nerwów - wakacje, które miały być przyjemnością zamieniły się w traumę. Na szczęście byłam z koleżanką, która pomogła mi zastrzec kartę i zablokować skradziony telefon, a także towarzyszyła mi w wizytach na posterunku policji lokalnej i w siedzibie Guardia Civil w Puerto Rosario. Gdyby nie to, byłabym pozostawiona sama sobie, ponieważ personel hotelu i pani rezydentka biura Rainbow nie okazali wsparcia. Hotel jest na tyle duży, że dziwi mnie kompletny brak jakiegokolwiek monitoringu czy ochrony zapewniającej bezpieczeństwo gościom hotelowym i ich mieniu.. Nawet przy drzwiach wejściowych nie ma kamery, a do restauracji tak naprawdę może wejść każdy, także osoba spoza hotelu. Brak monitoringu z pewnością ośmielił złodzieja. Opisuję tę sytuację ku przestrodze potencjalnych klientów biura, którzy będą gościć w tym hotelu. Dużo podróżuję, za pośrednictwem biur podróży i na własną rękę, staram się pilnować swoich rzeczy i nie przypuszczałam, że tego typu sytuacja mnie dopadnie... A tak poza tym: miejscowość Caleta de Fuste jest pięknie położona, blisko lotniska, ma piękną plażę, port, wspaniałą promenadę. Wycieczki fakultatywne: wokół wyspy i na sąsiednią Lanzarote – bardzo udane, miejscowe jedzenie – pyszne. Chętnie tam wrócę, ale do innego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem