Opinie o Chatur Costa Caleta

5.0/6 (869 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.0/6
869 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.5/6

    Pozytywy i negatywy

    Byliśmy w tym hotelu w ostatnim tygodniu stycznia. Pokój czysty, przestronny, sprzątany codziennie. Wyżywienie poza śniadaniami (monotonne) bardzo zróżnicowane, szeroki wybór i bardzo smaczne. Miejscowość Caleta de Fuste jest jak... miejscowość turystyczna, z ofertą licznych barów, restauracji i sklepów. Jest co zwiedzać na samej wyspie ale to trzeba zaplanować przed wyjazdem posługując się materiałami dostępnymi w sieci i wypożyczając samochód na miejscu (29 euro za 1 dzień). Niestety porażką okazała się informacja o podgrzewanej wodzie w przynajmniej jednym z basenów obiektu. Przed wyjazdem upewniałem się w biurze, ponieważ zależało mi na tym, czy aby na pewno tak jest. Otrzymałem potwierdzenie, a na miejscu solidne rozczarowanie! Woda dla morsów (1 i aż 1 się ujawnił na tygodniowy pobyt i spróbował kąpieli, ale szybko wyskoczył z basenu) Porażką także jest brak zapewnionego wyżywienia przy nocnym wylocie powrotnym. Tylko śniadanko, wykwaterowanie do 12:00 i jak nie masz kasiory to praktycznie o suchym pysku przez 24 godziny do lądowania w miejscu docelowym.

    Marek - 04.02.2015

    11/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    A mogłoby być lepiej

    Przelot i transfer - bez problemów. Wyspa i miejscowość dobre dla czynnego wypoczynku. Deptak kilkukilometrowy nad oceanem. Dużo tras dla pieszych i rowerzystów. O hotelu niestety nie można tego powiedzieć. Zakwaterowanie przedłużyło się ponad proponowany czas . Poproszono nas by poczekać na przygotowanie pokoju. Ostatecznie dostaliśmy inny pokój niż ten, który nam przydzielono zaraz po przybyciu do hotelu, na karcie zakwaterowania został zmieniony numer pokoju - na inny niż wpisany do dokumentu hotelowego, który parafowaliśmy. Pokój był zimny, z balkonem od strony północnej, słońce nie pojawiało się tam ani na chwilę w ciągu dnia. Widok z pokoju na zaśmiecony teren hotelu i ulicę w remoncie. Mimo naszej prośby o zmianę pokoju, do końca naszego pobytu (dwa tygodnie) pokoju nam nie zmieniono. Warto również zauważyć, że trwa obecnie remont budynków po przeciwnej stronie hotelu. Obiecywany basen i infrastruktura na dachu cały czas w remoncie. Baseny w patio hotelowym ze złuszczającą się farbą. Dwie z czterech wind wyłączone z użytkowania (bagaże trzeba było wnosić po schodach). W restauracji hotelowej problemy z uzupełnianiem dań. Sprzątanie pokoju OK. Cena zbyt wysoka za wypoczynek w tym obiekcie.

    Kodan, Łódź - 25.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    90/101 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Generalnie Spoko - jeśli ktoś nie spodziewa się ekstrawagancji

    Hotel średniej wielkości, ale bardzo mało miejsca dla gości np na opalanie, całość przestrzeni stanowi atrium w środku budynku i dach. Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do plaży, najbliższa jest kamienista. Do piasczystej trzeba przejść kilka minut, leżaki i parasole płatne. Generalnie było ok, ale chyba jakość nie adekwatna do ceny. Chociaż obsług hotelowa chciała ukraść synowi bluzę. Dużo lepsze plaże są w Moro Jable.

    Mariusz Grójec - 28.03.2014

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Rozczarowanie

    Hotel mnie rozczarował. Hotel 3* więc nie miałam zbyt dużych oczekiwań. Rozumiem że pokoje nie będą luksusowe i akceptuje wyposażenie ale rozjeżdżające się na kółkach łóżka mnie zaskoczyły. Z kosmetyków w łazience to tylko jakieś rozwodnione mydło w dyfuzorze, który nie zawsze działa, na szczęście zawsze biorę swoje kosmetyki. Ale najgorzej to rozczarował mnie kuchnia. Na śniadanie przez kilka dni nawet pomidora mnie było,z serów dostepny był tylko zólty w plasterkach a jak sie skończyłto juz nie doniesli. Na obiad czy kolację, żeby dostać kawałek mięsa lub ryby trzeba było stać ponad pół godziny w kolejce do Pana przy grillu. Generalnie słaby wybór w jedzeniu i smak też średni. Na terenie jadalni nie było odpowiedniej wentylacji. Wszystkie opary i dym z grilla się tam unosiły. Obsługa nie ogarniała stolików i czasami nie było gdzie usiąść. Automaty z napojami ciągle się psuły. Dostać czysty kubek czy talerz graniczyło z cudem. W barze ciągle czegoś brakowało, byliśmy na tydzień a przez 4 dni nie było whisky, były również braki Cava. Z pewnością więcej bym tam nie pojechała.

    Kamila , Warszawa - 22.03.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem