Kategoria lokalna 3
2.0/6
Wakacje wykupiliśmy 1.5 miesiąca przez rozpoczęciem imprezy, trzeciego dnia pobytu duży (główny) basen hotelowy został wyłączony z użytku. Biuro podróży nie poinformowało nas o tym wcześniej, a pani rezydentka na spotkaniu organizacyjnym ani słowa, ze od następnego dnia basen będzie nieczynny. Hotel raczej budżetowy, niedziałające niektóre windy, jedzenie monotonne, owoce z puszki, czasem brakowało czystych naczyń, przy barze kelner znikał na dłuższą chwilę pomimo gości czekających na obsługę. W pokoju nie działał TV, nie było też żadnego zestawu mini-kosmetyków. Zapłaciliśmy za hotel pełną kwotę, nie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Cena nieadekwatna do warunków, które zastaliśmy w maju 2024. Fuerteventura i jej plaże jak najbardziej na tak, ale do tego hotelu już nie wrócimy.
Sebastian - 06.07.2024 | Termin pobytu: maj 2024
9/9 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Karaluchy, dziurawe zasłony w oknach, pod oknami śmietnik. Problem z kartami do drzwi ciągle się rozładowywały i do tego nie domykały się. Raz zastaliśmy otwarte drzwi do pokoju po sprzątaniu. Baseny z odłażącą farbą z dna i ruszającymi się poręczami przy schodkach. Rozwodnione napoje (to nawet nie soki) z dystrybutorów bardzo kiepskiej jakości. Słabe jedzenie np. nieoczyszczone krewetki. Jedyny plus to obsługa recepcji i najważniejsze informacje w języku polskim.
Joanna, Warszawa - 28.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023
14/17 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Lepiej dla Biura jeżeli nie skomentuję tego wyjazdu. Może dla przestrogi dla innych napiszę jak było. - autobus wysadził nas przy schodach, a kilkanaście metrów wcześniej był wygodny zjazd dla osób z walizkami - na dzień dobry nieżyczliwy recepcjonista - po naszej stronie praktycznie przez cały pobyt czynna tylko jedna winda - na terenie czynny tylko jeden basen w opłakanym stanie, a drugi w remoncie - bary czynne na zmianę w lobby po południu niby czynny ale brak obsługi - jedzenie takie sobie ale bardzo często w nalewakach brakowało napojów lub leciała woda zamiast coli - szklanki i filiżanki były po prostu brudne z tego powodu kawę nalewałem do plastikowego kubka - po wyjściu na balkon widok na remontowaną ulicę i do tego na terenie hotelu graciarnia pod oknami - zmywanie posadzki w czasie posiłków kiedy kręci się bardzo dużo ludzi, było ślisko - połamane kafelki na stopniach klatki schodowej groziły wypadkiem - sprzątanie po łebkach, jak skończyło się mydło w prysznicu to nikt nie uzupełnił - drinki na all exclusive nie nadawały się do picia - dramat - pomoc rezydentki - lepiej samemu zasięgnąć informacji Ogólnie przebywanie na terenie hotelu nie należało do przyjemności, reszta jak w tytule.
Tomasz, Gdańsk - 22.09.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
7/7 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Hotel w porządku na 3 gwiazdki. Mieliśmy super pokój 3049 na ostatnim piętrze z widokiem na wyspę i ocean taki jaki prosiliśmy, w recepcji bez zadnych problemów . Ponieważ byliśmy z 7 -letnim wnuczkiem zafascynowanym piłką nożną a w hotelu jest boisko to już była pełnia szczęścia. Na temat wyżywienia mogę wspomnieć tyle że nie odbiega od standardów w innych hotelach tego typu . Tj rodzinnych z masą dzieci. Ponieważ byliśmy w czasie wakacji to większość stanowili rodzice z dziećmi . Tak więc osoby ktore liczyły na cichy wypoczynek mogły korzystać z basenow na dachu gdzie było cicho i bardziej kameralnie. Ze strony biura Rainbow wszystko było ok.
Kowalski - 25.08.2016
17/33 uznało opinię za pomocną