Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

Kategoria lokalna 4+

4.9/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    są lepsze miejsca.

    Antoni, 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Wystrój hotelu niczym rosyjskiej cerkwi - kwestia gustu. Jedzenie niskiej jakości i nie zawsze świeże . W hotelu oszczędzają na wszystkim zwłaszcza na jedzeniu. Przekąsek poza obiadami praktycznie nie ma. obsługa na każdym kroku wyłudza od Ciebie napiwek - rozumiem taki kraj, ale tu momentami bywało to namolne bardziej niż w cygańskiej wiosce (cały czas mówię obsłudze hotelu) - podobnie z siedzeniem na plaży (prywatna hotelowa). Przez 15 minut siedzenia co chwilę podchodzili ludzie w hotelowych koszulkach AMC i namawiali na wycieczki i inne atrakcje typu masaż . Namolność 9/10 ciężko się opędzić (nie związani z rainbow - przed którymi ostrzegał rezydent). Generalnie jak jedziesz pływać na kite, windsurfing, nurkowanie to bardzo polecam. Na plus zjeżdżalnie i plac zabaw dla dzieci. Jeżeli ma to być wyjazd wypoczynkowy ze znajomymi/rodziną to lepiej pomyśleć o innym hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Trochę jesteśmy rozczarowani

    Artur, Czeladź 30.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Pierwszy minus - zmiana przewoźnika, a tym samym zmiana godzin lotu z czwartku 1:00 w nocy na 18:00 , więc tym samym już zabrany cały dzień. Pokoje - pomimo codziennych napiwków, które zostawialiśmy pokoje wcale nie były sprzątane (nawet balkon po wylaniu kawy świecił plamom przez 7dni) Jedzenie - dzień w dzień to samo i niestety niezbyt smaczne, ale wiadomo nikt głodny chodził nie będzie, bo zawsze znajdzie coś dla siebie. Okolica - super, do Hurgady 20km - polecamy taxi ale Broń Boże z hotelu. Po prostu złapcie taxi z "ulicy". Plaża - przepiękne molo idealne spacer, a nawet i plażowanie. Z trzech miejsc z molo można zejść bezpośrednio do morza, gdzie nie ma kamieni, a woda sięga do kolan ;) Największy plus to wycieczki fakultatywne - Kair, quady, rejsy - SUPER - polecamy :)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wypoczynek - Hurghada hotel AMC Royal Resort

    Marek, Słupsk 17.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Średnio jestem zadowolony. W hotelu dużo gości pochodzenia arabskiego i szczególnie hałaśliwe zachowywali się na basenie. Jestem mocno rozczarowany kosztem wycieczki fakultatywnej do LUKSORU. Zapłaciłem za nią już w Polsce 549zł, a ta sam wycieczka u rezydenta w Hotelu AMC Royla Resort wynosiła 100$ USA po przeliczeniu na złotówki to prawie 130zł taniej. Czułem się tak trochę oszukany.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rozczarowani pomocą i obsługą polską Pani Ewy z hotelu AMC Royal Resort

    Anna 17.12.2024

    Witam wycieczka do Egiptu od 5-12-2024 do 12-12-2024 w miarę się udała pogoda nam dopisała, wycieczki super, pokój w miarę czysty jak na egipt, jedzenie w kółko to samo ale z głodu człowiek nie umarł, obsługa egipska super oprócz Pani Ewy w recepcji opryskliwa, nie miła , nie pomocna, z niedzieli na poniedziałek jechaliśmy na wycieczkę do kairu i z poniedziałku na wtorek do Luksoru zgłaszaliśmy wyjazdy dostaliśmy suchy prowiant w jeden dzień i drugi co do kolacji to dwa pokoje dostały a trzeci nie, drugiego dnia żaden pokój nie dostał kolacji byliśmy głodni po podróży na następny dzień byliśmy wyjaśnić sprawę oczywiście Pani Ewa gupio się tumaczyć stwierdziła że zaszła pomyłka i przeprasza obiecała prezent do pokojów ale nie stety go nie dostaliśmy do tej pory.Koleżance bankomat wciągną kartę do bankomatu również nie potrafiła pomóc myślę że nawet nic nie zrobiĺa w tej sprawie .Taka osoba nie powinna pracować z klijentami bo nie ma wogóle podejścia do ludzi jest tam bo jest tak jak by tam była z łaską inni wczasowicze też tak sądzili jak z nimi rozmawialiśmy nawet jej uśmiech był sztuczny jesteśmy rozczarowani obsługą Polską nic dziwnego że Pani Ewa ciągle się przenosiła z kraju do innego kraju nasza opinia by była lepsza jak by nie było Pani Ewy , ale widoki piramid robią wrażenie pozdrawiamy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem