Opinie o AMC Royal Resort (ex. AMC Azur Resort)

Kategoria lokalna 4+

4.9/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Piękny hotel ale jedzenie do poprawy

    Łukasz, Tarnowskie Góry 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Spędziłem 10 dni w AMC Royal Resort i mam mieszane uczucia. Sam hotel prezentuje się bardzo dobrze – przestronne, czyste pokoje, ładna plaża z łagodnym zejściem do morza, a obsługa naprawdę miła i pomocna. Basen jest zadbany, leżaków nie brakowało, a animacje były całkiem przyjemne, choć momentami głośne. Niestety, wyżywienie to największa wada tego miejsca. Jedzenie w restauracji głównej było monotonne, a większość potraw mdła i powtarzająca się codziennie. Śniadania praktycznie takie same każdego dnia, a obiady i kolacje też nie zachwycały – często zimne, słabo przyprawione i z ograniczonym wyborem, zwłaszcza dla osób, które nie jedzą mięsa. Desery wyglądały apetycznie, ale smakowały sztucznie. Restauracja a la carte też nie poprawiła wrażeń kulinarnych – przeciętne dania i długie oczekiwanie na obsługę. Podsumowując – jeśli ktoś szuka ładnego hotelu z dobrą plażą i fajnym basenem, to AMC Royal Resort może się sprawdzić. Ale jeśli ważnym elementem wakacji jest dobre jedzenie, to lepiej rozważyć inny hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Hotel wymaga zmian

    Jolanta, Warszawa 26.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Wrażenia z wyjazdu są ogólnie pozytywne. . Głównie ze względu na bliskość spotu kitesurfingowego (Byłam w tym hotelu 2 x właśnie z tego powodu). W hotelu natomiast potrzebne są zmiany. One już mają miejsce, ale o najpierw o tym, co należy zmienić: hotel wymaga odświeżenia ze względu na stare meble, zużyte sprzęty, nieświeże ściany i łazienki; woda w basenie była zimna (wyjazd w pażdzierniku); obsługa w recepcji. Na plus: zmiany w jakości i różnorodności jedzenia. Rok temu było koszmarnie. W tym roku jedzenie było świeże. Asortyment nie był może bogaty, ale było z czego wybrać. Chociaż po hotelu 5* raczej spodziewałabym się czegoś więcej. W miejscu tym jest restauracja włosko-azjatycka. Tzn - tylko z nazwy, bo z żadną z tych kuchni nie miała do czynienia :D i bardzo słabe jedzenie i mały wybór. Wystrój tej restauracji jest fatalny: pomieszanie z poplątaniem, a siedziska przy stołach za wysokie :). Otoczenie obiektu też mogłoby być przyjemniejsze. bardzo brakuje tam zieleni. Pokoje: wymagają remontu. Pokoje ekonomiczne mają przeszklone balkony, co powoduje , że można się w nich ugotować :). Bardzo miła obsługa była w tym roku a barze w lobby. Pozdrowienia dla chłopaków. mil, uśmiechnięci, choć czasami było widać, że są zmęczeni, ale i tak się uśmiechali. Także nowa, miła obsługa w jadłodajni. Bravo. zmiana na plus to także przekrywanie stołów na kolację. Bravo za to. Duży plus to także przeniesienie wieczornych animacji do klubu przy jadłodajni, dzięki czemu wieczorami naprawdę można było cieszyć się spokojem i ciszą. (w ubiegłym roku było okropnie głośno w pokojach z widokiem na basen, aż dp 23.00.)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel bez zastrzeżeń

    Ewa i Krzysztof, Biała Podlaska 17.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    O ile część objazdowa była fantastyczna to tutaj brak organizacji totalny. Hotel bardzo ładny wyposażenie bogate duże zaplecze sportowe. Rezydenta zero, brak informacji co wchodzi w skład all inclusive przez co nie wiadomo na co można sobie pozwolić. W ostatnim dniu pokój trzeba opuścić do 12.00 odlot do Warszawy na drugi dzień 01.55. Większość koczowała na recepcji, brak informacji, że można dokupić przedłużenie pobytu w pokoju np. do 20.00 oczywiście za określona kasę. Jedyna informacja to kartka wywieszona w gablocie w dniu wyjazdu o której wylot, dobrze że mieliśmy opaski to dało się zjeść. W innych hotelach niektórzy to nawet obiadu i kolacji nie jedli bo im nikt nie powiedział że im przysługuje. O 22,00 przyjechał bus i wyruszyliśmy zbierać uczestników z różnych hoteli i każdy dosiadający się słał wiązki na organizatora za takie traktowanie. Jeden organizator a dwa światy: wielkie brawo i wielki wstyd. Wycieczki na miejscu tańsze o 1/3.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Oszczędność w przestarzałym stylu

    Artur, Warszawa 25.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Lata świetności hotel ma już za sobą. Pierwsze co nas zastało to zepsuty prysznic. Plusy: -basen -dostęp do morza Minusy: -odległość od miasta -nic w okolicy hotelu nie ma -niesmaczne i monotonne jedzenie -alkohole najniższej jakości i brak samoobsługi (wiecznie w kolejce) -na terenie hotelu jest dużo etatowych naciągaczy, łącznie z aptekarzem/lekarzem -brak wifi poza lobby, a w lobby jest tragiczne. Generalnie bardzo mocno odradzam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem