Opinie o AMC Royal Resort

Kategoria lokalna: 4+

4.9/6
(346 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek był super

    Ivanna, Łódź 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Podobał nam się wypoczynek w tym hotelu, wszystko super!!! Hotel bardzo ładny, obsługa miła, jedzenie pyszne, rozrywka różnorodna, basen duży, a morze bardzo piękne!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel o niższym standardzie niz spodziewany

    Ania 17.06.2024

    Hotel przyzwoity aczkolwiek nie ma pięciu gwiazdek. Lata świetności minęły dla niego ok 10 lat temu. Czystość w porządku. Obsługa raczej z tych mniej uprzejmych. Częste braki w napojach na all inclusive. Jeśli ktoś jedzie licząc, że naje się dobrego jedzenia to satysfakcja trwać będzie maksymalnie 2 dni (bardzo monotonne menu). Hotel typowo targetowany pod Rosjan, emerytowanych Chińczyków i rodziny arabskie. Mało rozrywek (hotel obok ma swój aquapark) a "sala gier" rozczarowuje mocno. Plaża czysta, klimatyczny pomost i bardzo długie, łagodne zejście do morza. Na ogromny plus ekipa Rainbow I wycieczka fakultatywna na nurkowanie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wszystko okej.

    WERONIKA DONATA, MAZAŃCOWICE 19.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Organizacja wyjazdu pierwsza klasa! Rezydenci, Opiekunowie i przewodnicy grupy na wycieczkach fakultatywnych byli FANTASTYCZNI. Poziom ich języka polskiego bardzo dobry - żartują w naszym języku bardzo sprawnie. Dbali o wszystkich. Hotel- starszy i widać to po zużyciu mebli, łazienki... Czysto i obsługa bardzo dba o czystość, ale zużycia nie da się ukryć... Jedzenie słabe, od zawsze ... nie potrafię zrozumieć na siłę przygotowanych posiłków "jak nasze, europejskie"?? I tu tak jest... chleby, bułki fatalne gnioty - na słodko, gotowane papki z warzyw bez smaku i kurczak pod każdą postacią na okrętkę... Parówki i mortadela - jak karma dla kota (standard). Bardzo mało lokalnych potraw. Często podawane zeschnięte z wczoraj croissanty i bułki. Suchy prowiant na wycieczkę fakultatywną - koszmar, poniżej krytyki. Zadbajcie sami o to, bo nic z tego nie nadaje się do jedzenia... suche bułki, 2 plastry sera i tej ochydnej mortadeli. Sok i upadły banan. Na parkingach pod atrakcjami, wiele bezdomnych schorowanych często psów... wielu turystów karmi tym prowiantem te psy... ( warto wziąć wodę dla tych psów z hotelu...) Ogólnie wyjazd bardzo udany, polecam biuro RAINBOW !!!!! JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENI MIMO WSZSTKO.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    69

    5 gwiazdek - nie do końca

    Bartosz, Warszawa 11.09.2022

    Wybrałem Last Minute, AMC był reklamowany jako jedyny 5 gwiazdkowy hotel do wyboru w Hurghadzie. Uważam, że nie warto było się dopłacać, gdyż wg mnie nie różnił się niczym od hoteli uznanych za 4 gwiazdkowe, a w niektórych aspektach wypadał gorzej. Hotel ma bardzo mały teren, mały basen oraz małą plażę. Pokoje czyste, codziennie sprzątane - nie mam żadnych zastrzeżeń. Na plus duży wybór leżaków na plaży, na basenie również nie było problemu z dostępnością - zapewne ze względu na wrześniowy pobyt w hotelu i mniejszą liczbę gości. Siatki zabezpieczające morze, więc nie pływają żadne ryby oraz nie ma też żywej rafy bliżej przy pomoście. Polecam wybrać się na wycieczkę na rafę na nurkowanie. Obok plaży hotelowej miejsce gdzie można polatać na kitesurfingu. Jedzenie w bufecie średniej jakości, monotonne, tylko raz podczas pobytu jadłem świetne kofty. Jeżeli ktoś lubi słodycze, codziennie ogromny wybór ciast i ciastek. Restauracje reklamowane jako a la carte de facto serwują to samo co w bufecie i nie ma opcji wyboru z menu. Orientalna - to niby kuchnia egipska, ale skończyło się na grillowanym kurczaku. We włoskiej nie miałem okazji być. W hotelu tylko animacje dla dzieci, bar otwarty tylko do północy, brakuje imprez hotelowych dla dorosłych, chociaż istnieje disco, które jest otwarte od 23 do północy - zazwyczaj nic się tam nie działo. Polecam zabiegi w hotelowym SPA, ogólnie można się zrelaksować na plaży czy basenie, ale w porównaniu z innymi hotelami 4 gwiazdkowymi wypadło drożej i gorzej. Jeżeli ktoś zastanawia się czy dopłacić do hotelu 5 gwiazdkowego, uważam, że nie warto.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólnie ok :-)

    Patrycja, --- 02.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel bardziej na 3+ gwiazdki, bardzo ładna plaża. Obsługa bardzo miła, jedzenie takie sobie. Wyjazd był udany ale hotel nie zachwycał.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Mieszane uczucia

    Bartosz, Łódź 27.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel na pewno nie na 5 gwiazdek. Jedzenie średnie ale w Egipcie ciężko o dobre więc nie było tragedii. Pokoje są okey poza syfiastym wanno-prysznicem. Obsługa bardzo okey, bardzo ładna plaża ale nieuzywalna (woda do kolan do samego końca wyznaczonej strefy pływania). Cała strefa basenową plus bary zdecydowanie wymaga remontu, bo sie już sypie. Piwo dobre i zimne, reszta drinków jak to w Egipcie czyli dość podłe i tylko dla wybitnie potrzebujących ;). Podsumowując: jest w Egipcie wiele hoteli 4* ze znacznie wyższym standardem niż to 5*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    lipiec 2024

    Aleksandra, Wrocław 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel przyzwoity ale o niższym standardzie niż spodziewany. Pokoje wymagają remontu. Lodówka ledwo chłodziła, suszarka w łazience to relikt przeszłości. Czystość w porządku . Obsługa uprzejma, pomocna. Kuchnia monotonna, w większości arabska. Restauracja a"la carte Cesare - miała mało wspólnego z kuchnia włoską. Sala gier rozczarowuje - rozmieniarka do żetonów nieczynna, stół bilardowy uszkodzony. Bankomat do wymiany walut nieczynny. W trakcie pobytu ok 85% gości stanowili Egipcjanie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pierwszy raz w Egipcie

    ROBERT z żoną 13.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Polecam Egipt w październiku dla nas pogoda rewelacja. Hotel ok, można by się przyczepić ale po co nie i to chodzi żeby szukać wad. Na pewno przydał by się remont łazienek bo ząb czasu już ugryzł ten obiekt. Wiadomo to nie jest nowy hotel dla tego kto potrzebuje nieskazitelności i luksusu to nie jest dla niego. Obsługa bardzo miła, pokoje sprzątane. Pościel czysta, ręczniki wymieniane.Ogólnie wrażenie to jesteśmy zadowoleni z urlopu i na pewno wrócimy do Egiptu jeszcze nie raz

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Sierpień 2024

    Joanna, Kraków 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Do hotelu, jako budynku, nie przyczepię się. Pokoje Ok, widok mieliśmy kiepski, ale przecież w pokoju tylko się śpi. Raczej czysto, pokoje sprzątane codziennie. Obsługa zagoniona, ale uśmiechnięta i zawsze do dyspozycji. Największą bolączką hotelu są przyjmowani goście a konkretnie lokalni przybysze - z Egiptu bądź krajów ościennych. Robią niesamowity bałagan wokół siebie, hałasują, krzyczą na siebie, kąpią się w swoich ubraniach i chustach w basenie. Na stołówkę staraliśmy się chodzić w godzinach otwarcia, później nieprzyjemnie było spożywać posiłki. Arabskie rodziny jedzenie miały wszędzie-stół, podłoga, krzesła. Nie wspomnę, ile marnowali przynosząc wszystko co się dało. Morze rzeczywiście płytkie, ale plaża naprawdę fajna. Słomiane parasolki, parawany i leżaki były wolne cały dzień. Dla nas super, tam głównie spędzaliśmy czas. Drinki dobre, ale podawane w plastikach. Dzieci napoje dostawały w małych plastikowych kubeczkach. Szkło tylko w barze przy lobby. Restauracja ala carte tradycyjna porażka, włoska bardzo fajna. Ogólnie średni pobyt. W porównaniu z moimi wcześniejszymi wycieczkami wypada blado.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    szału nie ma

    Krystyna, Starogard Gdański 17.07.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    hotel potrzebuje gruntownego remontu. max 3 gwiazdki, jedzie nie powala, w hotelu przebywali wulgarni ruscy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem