Kategoria lokalna: 4+
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel to najwyżej 3* . Łazienka dramat PRL ,brud jakaś farba na kafelkach, wszędzie się kleji no dramat. Jedzenie masakra a zwłaszcza śniadania, obiady jak ktoś lubi mięso to się nie naje tylko kurczak i jakaś baranina w sosie które nakładają kucharze żebyś czasami nie nałożył sobie za dużo. Jedynie ciasta były dobre. Hotel przystosowany bardziej pod lokalnych turystów. Egipcjanów 70% . Ale animatorzy przynajmniej spoko. Naprawdę oczekiwałem więcej ale niestety. Każdy niech pojedzie i sam sobie oceni, bo to jest tylko moja opinia a komuś innemu może hotel podpasować. Jak dla mnie daje 3/6 gwiazdek
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plaża przyhotelowa z długim pomostem umożliwiającym wejście do wody w miejscu dostatecznej głębokości, gdyż od plaży głębokość do kolan na odległość ok 150 m. Jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone, głównie kurczak, ryba, wolowina a z niej czesto klopsiki albo burgery. Dania mięsne trzech rodzajów dostępne wyłącznie przy kucharzach i przez nich nakładane. Wydzielane wręcz. Brak informacji o gatunku ryby i pozostalych potrawach (bezmięsnych) nakladanych samemu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd dodał do życia jakiegoś doświadczenia z pobytu w Egipcie. Dzięki wycieczkom faktywnym poznał nowe miejsca, kulturę, religię i politykę kraju. Kraj bardzo dziki - za wszystko żądali przysłowiowego "dolara". Trzeba uważać, aby nie wydać kieszonkowego. Polecamy tylko podróżowanie z przewodnikiem w tym kraju. Sam hotel "przeżył" już swoje. Wymaga gruntownego remontu. Ogólnie nie jest brudno i nie jest zbyt czysto.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w wielu hotelach podczas wyjazdu i było super . Jeżeli chodzi o ten hotel AMC to muszą zmienić kucharza . Jedzenie beznadziejne tak naprawdę nie było co jeść . JEST TO NIE TYLKO MOJA OPINIA ALE WIĘKSZOŚCI TURYSTÓW . Poza tym pokoje nieprzygotowane dla turystów . Klimatyzacja nie działała Lodówki nieczynne i plastikowe kubki do zrobienia herbaty . 😫 Nie polecam tego hotelu .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W AMC Royal spędziliśmy przed ostatni tydzień marca, hotel dość fajnie usytuowany, ponieważ morze jest na wyciągnięcie ręki odrazu za basenami, pokoje są przestronne wraz z balkonami bądź tarasami w zależności od piętra danego pokoju. W lobby osoby są bardzo kontaktowe i nie ma problemu z komunikacją nawet przy słabej znajomości języków, ponieważ po Polsku też sporo rozumieją. Natomiast jeśli chodzi o jedzenie, w tym momencie troszkę kończą się superlatywy hotelu, gdyż ciasta i desery są podane jeszcze zamrożone, nie mają zupełnie smaku. Jedzenie wytrawne na ,jedno kopyto’ jest spory wybór jednak wszystko smakuje podobnie, jeśli szukacie tutaj Europejskiego smaku i przypraw to będziecie zawiedzeni, ponieważ mięso pozbawione jest jakiegokolwiek smaku. Bar na plaży oraz przy basenie niestety czynny tylko do 17, a więc kąpiel na basenie również po tym czasie jest juz niemożliwa, gdyż nie ma ratowników, oraz osoby które strzeżą basen zabraniają kąpieli. Jest to trochę krzywdzące, ponieważ jadąc na wakacje lubię spędzić czas na basenie wieczorkiem z drinkiem w ręku, w tym hotelu nie było to możliwe. Jedyne miejsce gdzie po godz 17:00 można napić się drinka jest bar przy lobby (recepcji) gdzie zazwyczaj jest okropny harmider, ponieważ każdy tam w tym czasie przesiaduje. Wracając do tematu pokoi, jest duży problem z odpowiednim działaniem karty otwierającej drzwi pokojowe, podczas 7 dni kartę wymieniałam 4 razy, nie była trzymana przy żadnym sprzęcie który może powodować jej uszkodzenie, a mimo to nie działała poprawnie i często z dzieckiem na rękach z wózkiem i milionem innych rzeczy byłam zmuszona schodzić z 2 piętra na lobby po to żeby ktoś dał mi kartę, którą będę w stanie otworzyć pokój… Atrakcje dla dzieci w tym hotelu praktycznie nie istniały, animacje wyglądały tak że około godziny 10 na scenę wychodziły 3 osoby które zatańczyły jeden taniec (który wyglądał jak taniec z przymusu) i skończyły swoją karierę aż do godzin popołudniowych gdzie znowu wyszli i zatańczyli jedną piosenkę, trochę szkoda bo ludzie chętnie chcieli brać udział, a niestety było czuć ten niedosyt. Molo na plaży zamknięte o godz 17, więc również nie można było wejść wieczorem i przejść się przy zachodzie słońca, plaża otwarta ale już również bez ratownika. Położenie hotelu też jest całkiem niezłe, bo dookoła znajdują się sklepy gdzie spokojnie kupicie jakieś pamiątki czy inne gadżety, jednak wiadomo jest drożej niż w centrum Hurgady, ja polecam złapać taxi i za 5 euro wybrać się na zakupy np do Gomla Market gdzie można zapłacić funtami egipskimi i ceny tam są naprawdę śmieszne. Ogólne wrażenia oceniam na bardzo średnie, super że morze jest zaraz przy hotelu, fajnie, że pokoje są przestronne, jednak hotel ma naprawdę duży potencjał na coś lepszego, niż to co w tym momencie oferują.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wystrój hotelu niczym rosyjskiej cerkwi - kwestia gustu. Jedzenie niskiej jakości i nie zawsze świeże . W hotelu oszczędzają na wszystkim zwłaszcza na jedzeniu. Przekąsek poza obiadami praktycznie nie ma. obsługa na każdym kroku wyłudza od Ciebie napiwek - rozumiem taki kraj, ale tu momentami bywało to namolne bardziej niż w cygańskiej wiosce (cały czas mówię obsłudze hotelu) - podobnie z siedzeniem na plaży (prywatna hotelowa). Przez 15 minut siedzenia co chwilę podchodzili ludzie w hotelowych koszulkach AMC i namawiali na wycieczki i inne atrakcje typu masaż . Namolność 9/10 ciężko się opędzić (nie związani z rainbow - przed którymi ostrzegał rezydent). Generalnie jak jedziesz pływać na kite, windsurfing, nurkowanie to bardzo polecam. Na plus zjeżdżalnie i plac zabaw dla dzieci. Jeżeli ma to być wyjazd wypoczynkowy ze znajomymi/rodziną to lepiej pomyśleć o innym hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy minus - zmiana przewoźnika, a tym samym zmiana godzin lotu z czwartku 1:00 w nocy na 18:00 , więc tym samym już zabrany cały dzień. Pokoje - pomimo codziennych napiwków, które zostawialiśmy pokoje wcale nie były sprzątane (nawet balkon po wylaniu kawy świecił plamom przez 7dni) Jedzenie - dzień w dzień to samo i niestety niezbyt smaczne, ale wiadomo nikt głodny chodził nie będzie, bo zawsze znajdzie coś dla siebie. Okolica - super, do Hurgady 20km - polecamy taxi ale Broń Boże z hotelu. Po prostu złapcie taxi z "ulicy". Plaża - przepiękne molo idealne spacer, a nawet i plażowanie. Z trzech miejsc z molo można zejść bezpośrednio do morza, gdzie nie ma kamieni, a woda sięga do kolan ;) Największy plus to wycieczki fakultatywne - Kair, quady, rejsy - SUPER - polecamy :)
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średnio jestem zadowolony. W hotelu dużo gości pochodzenia arabskiego i szczególnie hałaśliwe zachowywali się na basenie. Jestem mocno rozczarowany kosztem wycieczki fakultatywnej do LUKSORU. Zapłaciłem za nią już w Polsce 549zł, a ta sam wycieczka u rezydenta w Hotelu AMC Royla Resort wynosiła 100$ USA po przeliczeniu na złotówki to prawie 130zł taniej. Czułem się tak trochę oszukany.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam wycieczka do Egiptu od 5-12-2024 do 12-12-2024 w miarę się udała pogoda nam dopisała, wycieczki super, pokój w miarę czysty jak na egipt, jedzenie w kółko to samo ale z głodu człowiek nie umarł, obsługa egipska super oprócz Pani Ewy w recepcji opryskliwa, nie miła , nie pomocna, z niedzieli na poniedziałek jechaliśmy na wycieczkę do kairu i z poniedziałku na wtorek do Luksoru zgłaszaliśmy wyjazdy dostaliśmy suchy prowiant w jeden dzień i drugi co do kolacji to dwa pokoje dostały a trzeci nie, drugiego dnia żaden pokój nie dostał kolacji byliśmy głodni po podróży na następny dzień byliśmy wyjaśnić sprawę oczywiście Pani Ewa gupio się tumaczyć stwierdziła że zaszła pomyłka i przeprasza obiecała prezent do pokojów ale nie stety go nie dostaliśmy do tej pory.Koleżance bankomat wciągną kartę do bankomatu również nie potrafiła pomóc myślę że nawet nic nie zrobiĺa w tej sprawie .Taka osoba nie powinna pracować z klijentami bo nie ma wogóle podejścia do ludzi jest tam bo jest tak jak by tam była z łaską inni wczasowicze też tak sądzili jak z nimi rozmawialiśmy nawet jej uśmiech był sztuczny jesteśmy rozczarowani obsługą Polską nic dziwnego że Pani Ewa ciągle się przenosiła z kraju do innego kraju nasza opinia by była lepsza jak by nie było Pani Ewy , ale widoki piramid robią wrażenie pozdrawiamy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny. Obsluga mila i pomocna. Wyzywienie slabiutkie co dzien to samo. Maly wybor dań. Wycieczki fajne przewodnik dobrze obeznany z tematem. Dotyczy muzeum w Kairze i piramid. Ogolnie zobaczyc i zapomniec. Zalezy co kto lubi.