Opinie o Grand Seas Hostmark

Kategoria lokalna: 4

3.8/6
(20 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    115

    Hostmark

    Monika 30.11.2017

    Byłam w tym hotelu w listopadzie 2017. Moim zdaniem to bardzo dobry hotel, całkowicie spełniający moje potrzeby. Nie jest zbyt duży, człowiek nie czuje się tam jak na lotnisku. Ja miałam pokój praktycznie na samym końcu, niemalże dwa kroki do plaży, do basenu też blisko, a do budynku głównego też nie kilometry. Sam pokój nie był może szczytem nowoczesności, ale było bardzo czysto, codziennie było sprzątane, bardzo fajny balkon i widok na morze i basen. Ja miałam pokój raczej z tych mniejszych, ale moim zdaniem wystarczajacy, nie jakaś mała klitka, natomiast widziałam też inne pokoje, które były zdecydowanie większe, więc jak ktoś potrzebuje przestrzeni to bez problemu taki pokój mu ją zapewni. Przed wyjazdem czytałam opinie o monotonnym jedzeniu. Może faktycznie nie było ono jakoś szczególnie zróżnicowane, ale za każdym razem było tego tyle, że bez probloemu można było codziennie wybrać sobie coś innego. Kuchnia raczej stonowana, nastawiona głównie na gusta europejskie, więc amatorzy potraw lokalnych mogą czuć się odrobinę zawiedzeni, ale mimo wszystko można było znaleźć coś orientalnego. No i na koniec obsługa. Dla mnie rewelacja. Jak ci ludzie dawali radę być cały dzień tacy uśmiechnięci i uczynni to nie wiem. A jednocześnie podkreślić należy, że nie oczekiwali za swój serwis żadnych napiwków. Owszem, chodzili i namawiali np. na różne usługi dodatkowe, np. masażę, ale jak się powiedziało nie, to bez problemu dwali spokój. Kelnerzy, obsługa basenu, sprzątanie zawsze gotowi do pracy. Podsumowując, bardzo polecam ten hotel, szczególnie dla osób, które nie oczekują nieustannych rozrywek, zabawiania, a cenią sobie dobry serwis i święty spokój.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    61

    GODNY POLECENIA!!!!!!!!!!!

    Jarosław, Wrocław 16.09.2019

    Spędziłem w Grand S.H. 8 cudownych i niczym nie zakłóconych dni. Spokój, cisza i błogie lenistwo ta największa zaleta tego hotelu. Basen zamykają ok. godziny 18 i nam to w niczym nie przeszkadzało. Zacznę od początku 1.RECEPCJA- nie mam żadnych zastrzeżeń, mieliśmy prawie codziennie problem z kartą do drzwi i codziennie panowie na recepcji beż żadnych problemów kodowali ją od nowa lub wymieniali na nową. 5 dnia wieczorem znów problem i znów wizyta na recepcji i moje pytanie "co się dzieje z tym zamkiem"?. Pan poprosił abym chwilę poczekał po czym, przyszedł z jakimś serwisantem, poszliśmy razem do pokoju i okazało się, że trzeba w zamku tylko wymienić dwie baterie. Problemy natychmiast ustały. 2. POKÓJ, CZYSTOŚĆ I SPRZĄTANIE. I znów bez zastrzeżeń. Codziennie nowa pościel, nowe i wbrew opinii innych, czyste ręczniki. Wymyta codziennie popielniczka, wymyte codziennie lustro w łazience, pozamiatany przedpokój, pokój i balkon. 3.MEBLE na pewno lata świetności mają już za sobą, ale nie były jakieś bardzo zniszczone. Przede wszystkim wszystkie elementy umeblowania były sprawne, wszystkie kompletne i czyste ( półki, szuflady). 4. OBSŁUGA I tym razem nie napiszę nic złego, ponownie wbrew opinii innych. Panowie w barze hotelowym i w barze na plaży mili, uśmiechnięci i bynajmniej my nie odczuliśmy ani razu, że robią nam łaskę nalewając drinki, piwo, czy inne alkohole. I co dziwne, ani razu nie daliśmy im dolara. 5 REZYDENTKA p.Klaudia młoda, sympatyczna, ale zarazem stanowcza i bardzo pomocna. Zaraz po przyjeździe okazało się, że mamy zatkany zlew. Poszła ze mną do recepcji i tak długo rozmawiała z recepcjonistą, aż ten wykonał telefon i na drugi dzień zlew był już sprawny. W sumie mało mieliśmy z nią kontaktu, ale bardzo nam pomogła przekazując w ostatni dzień informację, że należy nam się obiad i wieczorem pokój na 40 minut w celu odświeżenia przed podróżą.(wykwaterowanie o godz. 12 o transfer na lotnisko o 23.50). Osobiście życzyłbym sobie, aby na każdych naszych wczasach była taka p.Klaudia. Wielki szacunek dla Rainbow za taką rezydentką. 5. OKOLICA hotel usytuowany na obrzeżach Hurgady, coś idealnie dla ludzi ceniących spokój. Na popołudniowo-wieczorne spacerki polecam Spinneys Market ( odpowiednik polskich galerii handlowych), po wyjściu z hotelu idziemy na lewo ok. 1,5 km jak również, wieczorny wyjazd taksówką do centrum Hurgady i spacer po głównej alei handlowej ul. Sheraton. Prawie codziennie chodziliśmy i nie było żadnych zaczepek ze strony miejscowej ludności. PLAŻA I ANIMACJE plaża czysta, codziennie sprzątana, codziennie układane leżaki. Zdarzyło nam się, że w południe potrafili chodzić panowie z serwisu i opróżniać popielniczki. Żadnego problemu z leżakami o której godzinie byśmy nie przyszli. Sama w sobie plaża ma duży potencjał i dużo wolnego miejsca na postawienie następnych parasoli. 6. ANIMACJE Były super, szczególnie jedna, czarnoskóra animatorka wkładała w nie ogrom zaangażowania. Potrafiła naprawdę bawić ludzi na basenie. Rewelacja. 7. Jedzenie.....no i tu pojawiła się wisienka na torcie - szkoda, że kwaśna i gorzka. Oprócz śniadania to obiad i kolacja były poniżej jakiejkolwiek krytyki. Brak wyboru, brak jakiegokolwiek pomysłu na smaczne i oryginalne dania. Codziennie kurczak w różnych postaciach, makaron z sosem pomidorowym, nawet trudno to nazwać spaghetti, ryż , ziemniaki niedogotowane ( wręcz półsurowe), tłuste mięso niewiadomego pochodzenia, różne ryby......naprawdę mały wybór.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Luty 2020

    Marcin, Zielona Góra 09.03.2020

    W hotelu byliśmy w lutym i chyba dzięki temu nie było aż tak dużo wczasowiczów. Hotel usytuowany jest na obrzeżach Hurgady, idealny dla ludzi ceniących spokój. Warunki dobre choć w sumie w pokojach przebywaliśmy tylko w nocy, same pokoje przydałoby się lekko odświeżyć. Pokoje na prawdę bardzo przestronne - codziennie było sprzątane, bardzo fajny balkon i widok na morze . Jedzenie dobre i zróżnicowane. Wieczorami różnego rodzaju programy rozrywkowe zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Hotel z bezpośrednim dostępem do morza na plaży zawsze dostępne leżaki. Reasumując - w tym przedziale cenowym bardzo polecam ten hotel.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hostmark

    Ania 08.03.2020

    Byłam w marcu 2020. Hotel ładny, wymaga kilku poprawek jeżeli chodzi o pokoje ale niestety u nich są zanizone standardy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    93

    Hotel z piekną plaża w zatoce

    Wojtek, Warszawa 19.09.2016

    W hotelu spędziłem 3 noce, bo stanowił on zaplecze dla realizowanej imprezy opływowo-objazdowej po Egipcie. Sam hotel zasługuje na 4 gwiazdki i należy zaliczyć go raczej do spokojnych.Ma niesamowitą plaże w zatoce, dzieki czemu nie ma tam fal. Sama zatoka jest płytka i z pewnościa rodziny z małymi dziećmi będą z tego zadowolone Dla amatorów snurkowania są dwie małę rafy - jedna po środku zatoki i druga nieco większa przy pomoście. Aby ją znależć„ to najlepiej wejsc na pomost i pod jego koniec zejsc po drabince z lewej strony do morza.Warto domagać się pokoi nie na parterze z dwóch powodów. Po pierwsze czasem w tych na parterze wybija kanalizacja lub ją czuć. Po drugie okno balkonowe można łatwo otworzyć od zewnątrz i dostać się do pokoju. Około 3 km na południe (w lewo po wyjściu z hotelu) jest centrum handlowe Senzo Mail. W europejskim stylu. Można tam dotrzeć pieszo lub taksówką za 10-20 LE.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Wrzesień 2019

    Magdalena, Kraków 09.10.2019

    Hotel Hostmark położony jest w niedaleko lotniska co jest wielkim plusem, posiada szeroką piaszczystą plażę na której są darmowe, codziennie prane ręczniki oraz wygodne leżaki. Sam hotel wygląda bardzo ładnie, pokoje są przestronne, codziennie sprzątane. Cały kompleks zadbany. Jedzenie smaczne, urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, ale uwaga na soki które są robione z wody z kranu. W lobby WiFi praktycznie nie działa także polecam zakupić pakiet internetu na lotnisku. Obsługa miła i pomocna. Klimatyzacja w pokojach centralnie sterowana - trochę szkoda, bo w dzień ustawiona na 22-23 stopnie, a w nocy na 16 i bywało zimno. Jak się wpłynie trochę dalej (przy odpływie) to możemy znaleźć fajną, kolorową rafę. Ogólnie jesteśmy (ja i mój chłopak) zadowoleni z wypoczynku i polecamy ten hotel.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    42

    Fajny Pobyt

    Inka i Jędrzej 17.10.2019

    Hotel spoko, przestrzegam tylko przed nie uczciwie przedstawionymi ofertami w Internecie przez biuro, można się bardzo naciąć

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Świetny odpoczynek

    Marta, Wejherowo 03.01.2020

    Jestem zachwycona po powrocie, znalazłam tam wszystko co potrzebowałam, ciszę, spokój, relaks, słońce, temperaturę, morze i przepiękne rafy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    HOSTMARK

    Anna 29.03.2018 | Termin pobytu: listopad 2017

    Hotel w sumie polecam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel taki sobie

    Małgorzata , BYDGOSZCZ 05.05.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Zanim tam przyjechaliśmy naczytaliśmy się niegatywnych opinii i nieciekawych ocen. Natomiast w rzeczywistości nic przykrego w tym hotelu nas nie spotkało. Jedzenie w miarę urozmaicane. Śniadania jak w każdym innym miejscu i kraju monotematyczne, ale wybór jest duży. Egipska kuchnia mocno różni się od naszej przyprawami i trzeba się przyzwyczaić. Na lunche i kolacje zawsze wybó mięs, ryba, zupy i inne specjały. Często na kolacje serowane dania grillowe, albo kebab (pycha!!!). Wszystko świeże, apetycznie podane. Mało owoców (w zasadzie tylko truskawki, figi, pomarańcze). Hotel w miarę czysty, na ile panowie (bo obsługa jest tylko męska) potrafią o to zadbać. Pokoje sprzątane codziennie, do późnych godzin wieczornych, więc nigdy niewiadomo kiedy nasz boy posprząta nam pokój. Codziennie 3l wody butelkowanej w pokoju. Alkohole w barze egipskiej jakości :-( (lekkie piwo, idzie się przyzwyczaić, w miarę dobre brandy i rum). Po śniadaniu w barze przy basenie podają egipskie wypieki (babka, rogaliki, naleśniki), a po lunchu pizza i sandwiche. Dobre mają lody. Przez cały dzień (10-17) odbywają się animacje na plaży i przy basenie (siatkówka, piłka wodna, tańce, aqua aerobik, joga, stretching, itp.) a wieczorem o 21.30 zaczynają się wieczorne show (taniec brzucha, derwisz - trzeba zobaczyć!, fakir show i liczne konkursy z zabawami dla turystów. Animatorzy przyjaźnie nastawieni, zrzywają się z turystami. Ok. 15 minut spacerem od hotelu jest mini pasaż handlowy, gdzie można kupić jeszcze wiele pamiątek oraz znajduje się "sklep spożywczy". Trzeba wyjść z hotelu i iść w lewo wzdłuż głównej drogi. Natomiast raczej na spacery popołudniami to nie ma gdzie iść. Z jednej strony hotele, można iść wzdłuż plaży w lewo, a w prawo nieskończone budowle i masa Egipcjan na piknikach - raczej nie polecam się tam zapuszczać. Generalnie pobyt bardzo udany, lecz ze względu na poprzedzony tygodniowym pobytem rejs wzdłuż Nilu, który mega polecamy. Natomiast sam pobyt taki sobie. To co chciała, zobaczyłam, lecz na wypoczynek do Egiptu nie wrócę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem