Opinie o Grand Seas Hostmark

Kategoria lokalna: 4

3.8/6
(20 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.2
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
3.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kasia

    Kasia i Ela 10.03.2020

    Byłam w tym hotelu na przełomie lutego-marca, plaża jest ok i o tej porze nie musiałam się bić o miejsce na leżaku, hotel zapełniony w ok. 30%, jeżeli ktoś lubi spokój i nie lubi wrzeszczących i płaczących dzieci to miejsce dla niego, jedzenie codziennie to samo ale jest tego sporo do wyboru, szklanki w barach są tylko płukane a nie myte i śmierdzą jak stare kapcie, większość osób w hotelu miała ten sam problem co ja czyli brak baterii w sejfie, musiałam walczyć o to by wsadzili baterie, każdy z trzech mężczyzn twierdził ze nie da się go naprawić itp. jak dasz napiwek to naprawia i tak zajęło im to dwie godziny...w pokoju czysto ale są przyzwyczajeni do napiwków, jak się da dolara od czasu do czasu to będzie ok. Nie warto przez stronę poza sezonem wykupować pokoju z widokiem na morze, ten budynek poza sezonem jest zamknięty a wszyscy dostają pokoje z widokiem na basen i tylko częściowo z widokiem na morze, nie warto też wykupować wycieczek poza Rainbow-nie przestrzegają zasad bezpieczeństwa, są nachalni i krzyczą, jestem za to zadowolona z wycieczek wykupionych przez biuro podróży-naprawdę warto szczególnie Giftun:-) Minusem jest fakt że w pokojach jest zimno a klima jest ustawiona do pewnej temperatury i nie da się tego zmienić, wieczory i poranki o tej porze są chłodne ale w dzień ciepło a woda jest cieplejsza niż nasz Bałtyk latem, ogólnie polecam:-)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel z plusami i minusami

    Magdalena, Rumia 13.01.2020

    Byliśmy z mężem w tym hotelu na początku stycznia 2020. Tłumów nie było, więc nie było problemów z dostępnością miejsc przy basenie, na plaży oraz w restauracji. Jak jest w sezonie? Wydaje mi się, że przy pełnym obłożeniu może być ciasno. Pokoje czyste i bardzo przestronne. Z polskich kanałów tylko TVP Polonia, ale są inne w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim, czeskim i po rosyjsku. Zresztą kto przyjeżdża na wakacje oglądać tv? :) Zimą może i tak, bo o 16 jest już ciemno i chłodno, więc nie bardzo jest co robić. Wieczorami hotel organizował różnego rodzaju show, ale nam nie udało się dotrzeć w sumie ani razu. W basenie woda zimna i niepodgrzewana, więc korzystaliśmy tylko z hotelowych leżaków przy basenie i na plaży. Wakacje generalnie ok, ale największy minus to jedzenie.... Śniadania były fajne, bo codziennie było świeże pieczywo i pankejki :) mało owoców. A obiad i kolacja... ja zawsze coś dla siebie znalazłam, bo nie jestem bardzo wybredna, ale mąż miał już większy problem. Generalnie żywił się frytkami i surówkami. Od czasu do czasu zjadł jakiegoś kurczaka, gdy pojawił się kotlet w panierce lub mini burgery. Ciasta były dobre. Wyposażcie się w drobne, bo recepcja hotelu jest bardzo nastawiona na bakszysz - właściwie to sami są w stanie go sobie pobrać z Twoich pieniędzy. Chcieliśmy rozmienić dolary na drobniejsze kwoty, to nie otrzymaliśmy całej kwoty, bo recepcjonista sam wziął sobie za to tipa. To pozostawia po sobie jednak niesmak.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Moje wielkie egipskie wakacje

    Eryk, Braniewo 10.02.2020

    Wybraliśmy się z przyjaciółką pierwszy raz do Egiptu. Hotel z zewnątrz w realu jak i na stronie Rainbow bardzo dobrze wygląda. To prawda, jednak nie bez powodu najwięcej zdjęć hotelu przedstawia fasadę i ogród. Pokój, który dostaliśmy był przestronny, czysty, unoszący się zapach chloru towarzyszył nam po każdym sprzątaniu ;). Nasz balkon wychodził na ogród, a nawet na morze jeśli wychyliliśmy się odpowiednio. Sprzątanie codziennie, chyba, że sobie tego nie życzymy. Pokój posiada odpowiednie tabliczki. To tyle z plusów pokoju. Nasza wycieczka odbywała się pod koniec stycznia, w Egipcie po godzinie 18 zaczyna robić się już dość chłodno. Klimatyzacja w pokoju nie działała dłużej niż 5 minut pierwszej nocy. Byliśmy zmuszeni spać opatuleni kocem z każdej strony. Jeśli chodzi o otoczenie hotelu to znajduje się on przy pomoście, który wymaga grubego remontu. Niestety nie posiada sprawnych drabinek, żeby dostać się do morza w miejscu, z którego blisko na rafę. To jeden z ogromnych plusów tego hotelu - pobliska rafa. Uwielbiamy snorkeling, więc zobaczenie tych wszystkich pięknych żyjątek to jeden z najlepszych punktów wyjazdu ;). Wystarczy się kierować na prawo od pomostu, blisko bloków folochronowych. Jedzenie.. dla nas najsłabszy punkt wycieczki, monotonne, niedoprawione, podane niedbale, nudne. Meh. Nie moglibyśmy się żywić w ten sposób dłużej niż te 7 dni. Animacje również niezbyt ciekawe, ale odbyły się przez ten tydzień około 3 razy. Szkoda, że bar przy basenie zamyka się już po 16. Hotel bardzo blisko lotniska, więc nie trzeba wyczekiwać transferu długo jak w przypadku hoteli oddalonych od lotniska więcej niż te 10 km. Z Hurghady odbywa się mnóstwo wycieczek pozwalających zachwycić się Egiptem jeszcze bardziej. Polecamy rejs na rafy!!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel oceniam na 3

    Marek wrazz dziewczyna 14.12.2017 | Termin pobytu: grudzień 2017

    Zacznę od początku sam przyjazd jak najbardziej wzorowy rezydentka była w porządku , sam hotel również bez zarzutu pokoje dość ładne, czyste, basen ladny duży ale zimna w nim woda hotel bezpośrednio przy plaży . Codziennie słonecznie ...I tutaj zakończę moje pozytywne wrażenia na temat tego hotelu . Niestety jak na początku przyjazdu wszyscy Sa mili uprzejmi i każdy z obsługi się uśmiecha,tak już po kilku dniach to sie zmienia.. mówię tu oczywiście o obsłudze w recepcji oraz obsłudze sprzatajacej a także o ekipie w restauracji , już 2 dni przed wylotem obsluga byla niemila , podczas gdy wraz z moją dziewczyna staliśmy po omleta 4 osoby które stały za blatem zaczęli obgadywac i śmiać się prosto w twarz , co prawda nie znam arabskiego i nie wiem co mówili natomiast nie wierzę że mówili o kwiatkach .. także osoby w recepcji to osoby które minęły się z powołaniem ,są mili wtedy gdy chcę się taxowke zamówić natomiast inne sprawy to ju łaskę robią . I w końcu obsluga sprzątająca która to godzina 8 rano i już chcą sprzątać krzyczą room service i wchodzą do pokoju nawet nie zapytają czy mozna ... I w ostatnim dniu pomimo że doba kończy się o 12 to już zostaliśmy wyproszeni przez obsługę sprzątająca o pół godziny wcześniej gdyz stwierdził że musimy już wyjść gdyz on musi tu posprzątać ... Zdaje sobie sprawę ze Egipcjanie mają małe zarobki i to widać natomiast miałem poczucie jakby pieniądze były ważniejsze od człowieka i przykrywaly oczy egipcianom ... widzą tylko dolary a nie turystę no niestety tak było jest i jeszcze przez długi czas będzie . Kocham Egipt i bedziemy tu przylatywac lecz tego hotelu juz nie wybierzemy Chcę nadmienić tylko ze biuro podrozy Rainbow jest jak najbardziej w porządku natomiast pobyt hotelu to juz inna sprawa a szkoda ...nie polecam tego hotelu (brakuje to dobrego wychowania niektorych osob) chyba ze obsluga się zmieni ...heh lecz to niemozliwe ...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pierwszy i ostatni raz w Egipcie

    Ola 12.08.2019

    Byliśmy pierwszy raz w Egipcie nie do końca wiedząc czego można się spodziewać. Ogólnie wyjazd oceniamy na udany jednak kilka rzeczy przeważyło o decyzji, że te wakacje będą ostatnimi w Egipcie. Zacznę od plusów: duży basen- każdy znajdzie dla siebie przestrzeń nie ma tłoku, plaża bezpośrednio przy hotelu jest to zatoka wiec woda jest bardzo ciepła, teren hotelu zielony wszystko jest na miejscu, przed hotelem kilka sklepów, w hotelu bankomat. Hotel jest dobra baza na wypady na nurkowanie. I teraz ta mniej przyjemna cześć wakacji... obsługa w całości męska, miła tylko wtedy gdy dostaną dolara lub patrzy manager i goście dostają ankiety z zadowolenia z pobytu. Barmani opryskliwi wszystko robią z łaska. Wyglada to tak pierwszego dnia przyjeżdżasz wszyscy są w miarę mili a im dłużej trwa wypoczynek humory się zmieniają. Do sprzątania nie mam zarzutu ale warto zostawiać napiwki. Jedzenie bardzo monotonne, cały czas kofty i burgery, trzeba uważać na wodę i napoje !!! Niestety w trakcie pobytu u 3 z 4 osób wystąpiły problemy żołądkowe :( animacje raczej słabe, animatorom głównej zależy żeby sprzedać bilety na dyskotekę. W sklepach trzeba uważać bo Egipcjanie potrafią oszukiwać na kasę. Lobby i recepcja ładne i czyste, alkoholi w barach nie polecam. Tydzień był wystarczający by wypocząć, dłużej ciężko by było wytrzymać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Akceptowalny jako krótki przystanek

    Agata, Gdańsk 14.01.2020

    Do Egiptu wybraliśmy się w celu zwiedzania, dlatego wybór hotelu zbytnio nie zaprzątał nam głowy - planowaliśmy w nim spędzać głównie późne wieczory, noce i poranki. Zainteresowani pięknymi zdjęciami plaży nad zatoką i położeniem na uboczu wybraliśmy ten hotel. Obecnie decyzja wydaje nam się raczej niefortunna z wielu powodów. Sam hotel przypominał nam ośrodek wczasowy z lat 80-90: dozwolone palenie wewnątrz obiektu, pokoje niedomyte (najgorsza łazienka, własnoręcznie czyściliśmy toaletę, wanna też dawno nie widziała szczotki i detergentu, ciepła woda w kranie była rdzawa), restauracja wyglądała raczej na zapyziałą, ciemną stołówkę. Po zmroku w pokojach bardzo zimno (wizyta w styczniu), ogrzewanie/klimatyzacja nie działały, okna i drzwi nieszczelne. Wyżywienie niezbyt zachęcające, dania niezróżnicowane, owoce niedojrzałe, suchy prowiant składał się głównie z suchego chleba z wędliną w rodzaju mortadeli (!). Ogród hotelowy za to ładny i zadbany, piękny basen (niestety nieogrzewany), urokliwa plaża nad zatoką, woda przejrzysta, wiele leżaków i parasoli. Niestety spokojny odpoczynek na leżakach utrudniali „sprzedawcy atrakcji”, którzy nachalnie próbowali namawiać nas do zakupu, chociaż już kilkukrotnie dziękowaliśmy za ich usługi, niektórzy stawali się wręcz niemili. Bardzo polecamy wycieczki fakultatywne oferowane przez Rainbow, szczególnie do Kairu i Luksoru, świetne było też pustynne safari, Sea Scope oraz wycieczka po mieście. Podsumowując: hotel jest akceptowalny jako przystanek dla wycieczek fakultatywnych, ale zdecydowanie odradzamy pobyt w rodzaju „all inclusive nad basenem”.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    KRYSTIAN 17.09.2019

    W większości gośćmi tego hotelu są lokalni Egipcjanie. Trzeba się przyzwyczaić do widoku kąpiących się w basenie kobiet ubranych w burki. Jeśli chodzi o plusy tego hotelu to basen i plaża. A cała reszta to tragedia, zdecydowanie nie polecam. Moim zdaniem hotel powinien przejść porządny remont, pokoje brudne (najgorsze są łazienki). Sprzątnie tutaj ogranicza się do pościelenia łóżka. Obsługa hotelowa nie jest do końca najmilsza póki nie dasz im $$$. W regulaminie hotelu (który dostaliśmy na miejscu w formie papierowej) była informacja, że każdy gość w ramach minibaru dostanie 1,5 litrową butelkę wody dziennie. Jak raz zwróciłem panu sprzątającemu uwagę, że nie zostawił wody w naszym pokoju, to od razu wyciągnął rękę po $$$. Jak pokazałem mu zapis w regulaminie to następnego dnia dziwnym trafem ten regulamin po sprzątaniu zniknął z mojego pokoju. Bar przy basenie marny. Piwo serwowane w małych plastikowych kubeczkach. Nad basem nie można spokojnie poleżeć – ciągle zaczepiają animatorzy (to jeszcze jestem w stanie zrozumieć), raz dziennie zaczepią Cię na wodny aerobik, raz dziennie zaczepia Cię na do gry w siatkówkę, raz dziennie zaczepią Cię na do gry w rzutki i raz dziennie zaczepią Cię na zajęcia jogi. Ufff potem jak już myślisz, że masz spokój nad basenem, to kolejno codziennie zaczepia Cię gość sprzedający lokalne wycieczki, potem przyjdzie gość który ma będzie chciał cię namówić na szkolenie z kitesurfingu, potem gość który ofertuje masaże, kolejny gość który robi tatuaże z henny, gość który sprzedaje olejki do opalania i tak cały czas, 20 razy dziennie przez cały urlop ktoś Cię zaczepia i chce do czegoś Cię namówić, nie można spokojnie poleżeć na leżaku. Jeśli chodzi o czystość na stołówce to masakra. Klejące stoły i krzesła to jedno, jakoś da się z tym żyć. Ale najlepsze w tym hotelu jest to że im ciągle brakuje szklanek. Trochę trzeba postać w kolejce żeby „czystą” szklankę dostać. W związku z tym że ciągle ich brakuje, kelnerzy szybko je zbierają i powiedzmy, że są jakoś tam opłukiwane, następnie barman ustawia je dnem do góry na takiej starej mokrej dużej szmacie. Obrzydliwy widok, część osób na posiłki z własnymi szklankami przychodziło.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Koszmar

    Turystka 17.02.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Hotel do kapitalnego remontu. Pokoje brudne, firanki tak czarne że nic przez nie nie widać, posciel miałam wrażenie że nie zmieniona, pomięta. W pokojach na parterze ( w takim mieszkałam dwukrotnie podczas wycieczki objazdowej na poczatku i na koniec) śmierdzi i nie zamykają się drzwi balkonowe, każdy może sobie wejśc.Meble zdezelowane, kanapy i fotele zapadają się, komody poobijane, lampy połamane.Stołówka bo inaczej tego nazwać nie smiałabym, raczej nie zachęca do jedzenia, ciemno, brudno,miejsce z kawą i herbatą pamięta chyba lata osiemdziesiate ubiegłego wieku, Wszystko takie niechlujne, strach jeść. Dobrze że były to tylko 3 noclegi. Basen ładny , ale zimna woda( byliśmy w lutym) ładna plaża nad zatoczką ale w lutym woda też niezaciepła. Amatorzy pluskania się w wodzie niestety w tym okresie nie będą zachwyceni. Podgrzewany basen załatwiłby sprawę. Rezydentka paulina tak zajęta sobą że zapomniała przekazać w recepcji że zamówiliśmy dwa pokoje obok siebie( byliśmy z siedemnastoletnim synem) a dostaliśmy dwa pokoje całkiem w oddalonych od siebie miejscach( dalej sie nie dało)i w związku z tym pół ostatniej nocy przebiegałam pomiedzy tymi pokojami :(

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel Grand Seas Hostmark

    Wojciech, Pelplin 08.12.2019

    Hotel w/g mnie nie zasługuje na 4 gwiazdki, jest to najgorszy hotel z kilku pobytów w Egipcie, o ile położenie i dostęp do morza jest pozytywny, czystośc w pokojach również można pozytywnie ocenić, to reszta hm, masakra, woda w łazience leci brązowa, posiłki, masakra, brudne szklanki, obdrapane talerze, wybór dań mizerny, zamiast łyżeczek patyczki, ogólnie brudno w restauracji, kawa to tylko sypana rozpuszczalna, samemu się nabiera z obklejonej puszki i zalewa gorącą wodą po uprzednim umyciu szklanki, inklusive to chyba jakiś śmiech, kilka byle jakich trunków, byle jaka kawa, a przekąski w takcie to odgrzewana pizza i hamburger, oczekiwanie na klucz do pokoju godz 24- 1,5 godziny ogólnie wielka porażka, leżaki na plaży połatane, na pewno nie jest to hotel godny uwagi, może z 2 gwiazdki. Jedynym plusem było bardzo mała ilość ludzi, więc niejednokrotnie przy basenie było z 20 osób, NIE POLECAM

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pierwszy i ostatni raz

    Katarzyna, Grodzisk Mazowiecki 23.02.2020

    Basen zadbany (warto zwrócić uwagę, że jest niepodgrzewany więc w okresie zimowym mimo wysokich temperatur na zewnątrz pływanie nie wchodzi w grę, chyba, że dla morsów), teren wokół ładny, plaża czysta, morze krystaliczne, duży wybór leżaków. Jedzenie bardzo niesmaczne, mały wybór, naczynia na stołówce brudne, niedomyte, sok rozcieńczony z wodą, zapach na stołówce nieprzyjemny, oblepione krzesła, taras również brudny, w hotelowym lobby można palić więc ogólnie zapach w całym budynku jest niezbyt przyjemny. Internet w lobby hotelowym bezpłatny, jednak bardzo słaba jakość połączenia. Pokoje duże, czyste, ale łazienki w złym stanie, nieestetyczne, codziennie zalewane wodą z prysznica. Pokoje sprzątane codziennie, lub na prośbę. Leżąc na plaży lub przy basenie co chwila propozycje masażu, wycieczki, tatuażów itp. usług dodatkowo płatnych. Ogólnie hotel o bardzo niskim standardzie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem