Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu king Tut byl niesamowitym przeżyciem. Czułam się bardzo dobrze obsluzona, obsluga spisala sie na medal. Dostęp do morza od razu po wyjściu z hotelu. Plaza i miejsca przy basenie czyste i zadbane. Jeśli chodzi o wyżywienie, to kuchnia codziennie starała się wymyślać jakies nowe dania ( oczywiście były stałe posiłki, ale zawsze coś nowego sie pojawiło). Codziennie były animacje w hotelu (w tym dla dzieci) oraz wieczorne show. Bliski dostęp do centrum, ale tylko taksówką (najbezpieczniej), mają hotelową taksówkę, więc nie trzeba się martwić. Wkoło hotelu bardzo bezpiecznie i klimatycznie. Jesli chodzi o pokoje, są na bieżąco codziennie sprzątane , lecz jest to zupełnie inny standard niz w Polsce ( w Polsce są znacznie wyzsze wymagania), dlatego początkowo myślałam, że pokój nie został za bardzo wysprzątany, lecz będąc świadkiem momentu sprzątania, zmieniłam zdanie i oni po prostu sprzątają w inny sposób (nie tak dokładnie jak w Polsce). Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to dostęp do Internetu, gdyż miał być darmowy, lecz okazało się, że nic nie działa i się nie ładuje. Natomiast w hotelu byla opcja wykupienia dostępu do Internetu na tydzień.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa miła,zawsze pomocna,rezydencji i opiekunowie wycieczek odpowiedzialni bardzo sympatyczni ,jesteśmy zadowoleni ze wybraliśmy biuro podróży Rainbow ,na pewno jeszcze kiedyś skorzystamy z ich ofert.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy pobyt w Egipcie i pierwsze prawdziwe wakacje poza Polska. Pobyt oceniam za udany :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznijmy od tego, że opis nieco wprowadza w błąd a niestety pracownicy biur nie mają za dobrych informacji. Opis "Kameralny obiekt otoczony ogrodem, położony w sercu Hurghady" dość mocno wprowadza w błąd. Owszem, ogród piękny ale położony daleko od centrum i w nienajlepszej dzielnicy. Na szczęście można dojść w jakieś 10 min spacerkiem do centrum handlowego "city center". Na szczęście rafa przy hotelu wynagradza niedogodności związane z położeniem. Dodatkowo na terenie hotelu można dostać praktycznie wszystko, poza kartą SIM, więc warto zaopatrzyć się na lotnisku (internet bardzo przydaje się tam do kontaktu choćby z rezydentem, niestety wifi dość słabe i tylko w lobby). Poza tym, jest apteka, przychodnia, sklepy chyba ze wszystkim. Hotel nie najnowszy, o tym jednak widziałam. Nasz pokój był w porządku. Czysty i schludny. Na początku trochę przeraziła nas łazienka, jednak wszystkie niedogodności zostały usunięte w ciągu jednego dnia. Pomimo wykupienia wczasów w King Tut goście lokowani byli w Sphinxie, ponieważ ten pierwszy akurat przechodził remont. Zaczął się zaraz po naszym przylocie. Nie jestem zbyt wymagającym gościem, jednak uważam, że cena adekwatna do jakości. Przy hotelu, chyba w ramach rozrywki, znajdują się klatki z małpkami, ptaszkami i pieskami. To ostatnie było dla zaskoczeniem, jednak okazuje się, że Egipcjanie dopiero od niedawna traktują psy jako pupili. Dla nich to zwierzęta do trzymania w zoo dla rozrywki. Jednak te pieski są naprawdę zadbane i w porównaniu do innych wychudzonych na ulicy mają jak w raju. Bardzo dużo miejscowych namawiających na wycieczki, jednak wiedzieli kiedy przestać. Czasem podchodzili po prostu pogadać, bo większa część turystów to Rosjanie i Ukraińcy, nie mowiący po angielsku. Szacun dla Pana od wielbłąda - po pierwsze zwierzę zadbane i jego potrzeby były ważniejsze niż zachcianki turystów. Po drugie nienachalny, nie narzucający "ceny" za zdjęcia i przejażdżkę i niesamowicie cierpliwy. Cały wyjazd uważam za udany.