Opinie o King Tut Aqua Park Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.1/6
(145 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.5
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    KING-SPHINX,MOJA OCENA

    Witold Marek, Wojkowice 01.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    KING-SPHINX,W RZECZYWISTOŚCI,TWORZĄ ZINTEGROWANE HOTELE(WSPÓLNA RECEPCJA).MIESZKAŁEM W POK.227 W SEGMENCIE,KTÓRY OD LAT NIE WIDZIAŁ REMONTU.KLEKOCĄCE,NA PRZECIĄGACH,DRZWI WEJŚCIOWE NIE DAWAŁY SPOKOJU.W POKOJU NIC NIE MA VS.HOTEL GRAVITY.NACHALNY SPRZĄTAJĄCY ZA WSZYSTKO CHCIAŁBY EKSTRA.ZA WODĘ,SASZETKĘ HERBATY,CZYSTY RĘCZNIK ITD..RESTAURACJA:GŁOŚNO I SŁABO Z CZYSTOŚCIĄ.TO GŁÓWNIE ZASŁUGA NIEWYKWALIFIKOWANEJ OBSŁUGI.JEDZENIE RÓWNIEŻ GORSZE NIŻ W HOTELU GRAVITY.SŁABE ZAPLECZE REKREACYJNE.W PARKU WODNYM 2 ZJEŻDŻALNIE.I TYLE.DO TEGO,BLIŻEJ MORZA,1 BASEN OTWARTY.TEREN PRZY MORZU ZIEMISTY.NIE MOŻNA GO PRZYPISAĆ DO JAKIEGOŚ RODZAJU PLAŻY.ZŁE ZEJŚCIA DO WODY.TYLU POTOPIONYCH OPON I INNYCH ŚMIECI W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM.PODSUMOWUJĄC.HOTEL GRAVITY WS.HOTEL KING-SPHINX.ZDECYDOWANIE TEN PIERWSZY.DUŻA I ATRAKCYJNA BAZA WODNA.W OGÓLE DUŻO FAJNEJ PRZESTRZENI.CZYSTOŚĆ I JEDZENIE NA DOBRYM POZIOMIE.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    hotel King Tut Aqua Beach Resort

    Anna, Piotrków Trybunalski 28.03.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Niestety, nie umiem powiedzieć skąd hotel ma cztery gwiazdki. Wg mnie nie zasługuje nawet na trzy. Mizerna oferta plażowa i basenowa, aqua park to chyba przydomowy, a beach bary stanowią nieporozumienie. Ogólnie nie polecam.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Katastrofa

    Magdalena, Lurgan 14.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel , jak to hotel . Basen wszedzie taki sam . Pokoje przyzwoite i codziennie sprzątane , natomiast jedzenie to jakiś koszmar . Brak mięsa ( codziennie to samo) brak owoców i nieświeże sałatki . O przekąski serwowane raz dziennie walka między Arabami a Rosjanami . Maszyna do lodów zepsuta wystawiana na godzinę raz dziennie ( kolejka nie do obejścia ) Jeśli myślisz nad spędzeniem tam wakacji z dziećmi ODRADZAM . Większego koszmaru nie przeżyliśmy a smutek i rozczarowanie na twarzach dzieci nie do opisania. My aby zjeść korzystaliśmy z niedaleko oddalonej dobrej restauracji .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Mała Moskwa

    Dawid, Lubomierz 21.12.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Było dobrze ale nie bardzo dobrze a tym bardziej nie znakomicie :) Hotel głównie dla Rosjan o średnim standardzie i wyglądzie. Chociaż zdjęcia wyglądają dobrze będąc na miejscu dostrzega się wszędzie nie dociągnięcia w wyglądzie obiektu. Zdecydowanie polecam dopłacić kilka złotych do innego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    negatywna

    Bożena 24.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Przeciekająca toaleta oraz kabina prysznicowa, brak uzyskania kompletnej informacji w recepcji na temat wykupienia posiłku po skończeniu doby hotelowej.Po wymeldowaniu z pokoju nie można korzystać z restauracji mimo tego że wylot ma się o 23 gdzie w innych hotelach jest to normalne że do wyjazdu z hotelu korzysta się z posiłków w restauracji. Pracownicy restauracji stoją w drzwiach i sprawdzają jak Kapo czy ma się opaskę. Słabo rozwinięty program animacyjny, wołają na dyskotekę a wcale jej nie ma. Dla mnie osobiście źle rozplanowane stołówki bo leżycie nie potrzebnie ustawiają się w kolejce. Nie było tragicznie ale nie wróciłabym jeszcze raz

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rosja w Egipcie

    Dorota Warszawa 19.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Serdecznie odradzam. W hotelu sami rosjanie którzy ciągle palą kiepy. Krzesła w głównej restauracji naznaczone ptasimi kupami. Sam hotel lata świetności ma za sobą. Jak się źle siądzie na leżaku plażowym to złoży się on razem z tobą. Jedyny plus taki, że zaskakująco dobrze gotują.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Poniżej poziomu

    Jacek, 11.10.2025 | Termin pobytu: październik 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel w 95 % oblegany przez nację rosyjską, Polacy są gorzej traktowani pod każdym względem, dostają też pokoje najgorszego standardu,jedzenie ,opcja all inclusive tragedia,wszystkie posiłki są monotonne, niesmaczne i bez wyboru włącznie z napojami. Przydzielony nam pokój bez balkonu ani tarasu z widokiem na dwie budowy i stertę gruzów i śmieci a pod samym oknem byl hałas i smród z wyciągów kuchennych oraz systemu klimatyzacji centralnej. Klimatyzacja w pokoju bez mozliwosci regulacji temperatury oraz obrotów, działka tak głośno ze nie dało się spać , lodówka również działała bardzo głośno a oprócz tego w środku była sama pleśń. Łazienka cała zagrzybiona i śmierdzące, grzyb grubośći ok 2 cm.Z dwóch wind jedna non stop nie działała a druga żyła swoim życiem, zatrzymywała sie jak chciała i na którym piętrze chciała, wokół hotelu same budowy , jedyne plusy to lokalizacja i codzienne sprzątanie pokoju.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Bez szaleństw

    Danuta, Koszyce Małe 31.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie pamietam który to już nasz wyjazd z RAIBOW. Do rzeczy - po prostu HURGARDA -Egipt -inna kultura , styl życia , bycia ,i w ogóle wszystkiego (nasz pierwszy pobyt w Egipt), jestesmy przyzwyczajeni do innej jakości (Hiszpania , Grecja, Włochy ,Turcja....) a tu KING TUT -hotel KATASTROFA - SYF / BRÓD / TANIOŚĆ / MARNOŚĆ ... SZKODA GADAĆ , dwie gwiazdki no to i tak dużo , 70 % to Egipcjanie (poziom ich zadowolenia), jedzenie syf , podawane w skandalicznych warunkach , nawet nie chce mi się pisać... byliśmy 12 dni , chcieliśmy wracać po 5 ( wyjazd rodzinny od kilku lat -4 rodziny).RAInBOW trudno Was obronić chyba się rozstaniemy -przykro po tylu super wyjazdach - trauma pozostaje .Chcieliśmy jechać zimą na zwiedzanie , teraz to się głęboko zastanawiam .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    porażka

    TERESA, PRUSZKOW 15.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    To był nasz piąty wyjazd do Egiptu i chyba najgorszy. Zakwaterowano nas w hotelu Sfinks znajdującym się na tym samym terenie co King Tut, ale podobno Sfinks ma trochę wyższy standard. Czasy świetności ten hotel ma już za sobą, o ile pokój był do zniesienia, to łazienka już nie. Fugi brudne, umywalka obdrapana i brodzik z którego nie chciała spływać woda. Jedzenie można powiedzieć, że smaczne ale monotonne i nie urozmaicone. alkohol w ofercie oll inclusive to prawdziwa tragedia, roscięczony wodą do granic możliwości odróżnienia smaku. To samo z sokami, panowie z obsługi bez żenady dolewali wody na oczach gości. W hotelu 90% gości stanowili Rosjanie, reszta gości to dla personelu drugi gatunek. Poza tym rezydentka myliła imiona i nazwiska oraz nr. pokoi w wykupionych wycieczkach. Egipt to piękny kraj na wypoczynek ale niestety nie w tym hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Porazka, smutek, gorzki zal..

    Olga, Poznań 26.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Zdjecia nie oddaja prawdziwego obrazu hotelu. Niestety nie pisze tego w pozytywnym znaczeniu. Hotel wyglada na zaniedbany i podupadajacy. W pokoju (jak i w calym obiekcie) mozna bylo wyczuc zapach kanalizacji co bylo bardzo nieprzyjemne. Na poczatku przydzielono nam pokoj w starszej czesci budynku. Pokoj w oplakanym stanie. Brudna posciel, brudne zaslony, wlosy poprzednich lokatorow widnialy na poscieli sugerujac, ze lozko bylo po prostu zascielone a posciel nie zmieniona. W kabinie prysznicowej grzyb i odpadajacy tynk. Pokoj w ogole nie przypominal zdjec co bylo widac na pierwszy rzut oka. Zglosilismy sprawe do managera hotelu i po przekazaniu informacji z niechecia dostalismy przydzielony nowy pokoj w nowszej czesci hotelu. Pokoj w minimalnie lepszym stanie natomaist w kabinie prysznicowej widnial grzyb a w lazience unosil sie mocny zapach kanalizacji. Pokoj nie byl dokladnie sprzatany a obsluga hotelowa przywlaszczyla sobie pieniadze ktore lezaly obok dokumentow. W przed ostatni dzien obsluga zabrala jeden recznik ale nie zwrocilismy uwagi, natomiast przy wymeldowaniu hotel manager sugerowal, ze nie ma recznika i chce zaplaty. Wyjasnilem sytuacje i po probach santazu manager przestraszyl sie jak zasugerowalem aby zadzwonil na policje i przeprosil. Hotel posiada bardzo maly wybor jedzenia. Nie ma duzo dan miesnych a jezeli sa bedzie to na 90% pozbawiona smaku ryba lub skrzydelka z kurczaka bez przypraw. Wybor alkoholu byl bardzo maly a obsluga z niechecia robila podstawowe drinki - chyba, ze dostala tipa. Snacki pomiedzy posilkami nie istnialy - jest to kolejna rzecz niezgodna z opisem. W restauracji lataly ptaki a ich odchody byly na krzeslach co naruszalo standardy higieny. Na obiekcie hotelu grasowali natretni sprzedawcy wycieczek lub masazu o zawyzonych cenach ktorzy mimo braku zainteresowania wielokrotnie probowali namowic do zakupu kilka razy dziennie. Jedyny plus to plaza, woda czysta, zadbana, strefa do opalania i to tyle. Wiele osob ktore poznalem podczas pobytu podzielalo nasze zdanie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem