Opinie klientów o King Tut Aqua Park Beach Resort

4.2 /6
98 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Olga, Poznań 26.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Porazka, smutek, gorzki zal..

Zdjecia nie oddaja prawdziwego obrazu hotelu. Niestety nie pisze tego w pozytywnym znaczeniu. Hotel wyglada na zaniedbany i podupadajacy. W pokoju (jak i w calym obiekcie) mozna bylo wyczuc zapach kanalizacji co bylo bardzo nieprzyjemne. Na poczatku przydzielono nam pokoj w starszej czesci budynku. Pokoj w oplakanym stanie. Brudna posciel, brudne zaslony, wlosy poprzednich lokatorow widnialy na poscieli sugerujac, ze lozko bylo po prostu zascielone a posciel nie zmieniona. W kabinie prysznicowej grzyb i odpadajacy tynk. Pokoj w ogole nie przypominal zdjec co bylo widac na pierwszy rzut oka. Zglosilismy sprawe do managera hotelu i po przekazaniu informacji z niechecia dostalismy przydzielony nowy pokoj w nowszej czesci hotelu. Pokoj w minimalnie lepszym stanie natomaist w kabinie prysznicowej widnial grzyb a w lazience unosil sie mocny zapach kanalizacji. Pokoj nie byl dokladnie sprzatany a obsluga hotelowa przywlaszczyla sobie pieniadze ktore lezaly obok dokumentow. W przed ostatni dzien obsluga zabrala jeden recznik ale nie zwrocilismy uwagi, natomiast przy wymeldowaniu hotel manager sugerowal, ze nie ma recznika i chce zaplaty. Wyjasnilem sytuacje i po probach santazu manager przestraszyl sie jak zasugerowalem aby zadzwonil na policje i przeprosil. Hotel posiada bardzo maly wybor jedzenia. Nie ma duzo dan miesnych a jezeli sa bedzie to na 90% pozbawiona smaku ryba lub skrzydelka z kurczaka bez przypraw. Wybor alkoholu byl bardzo maly a obsluga z niechecia robila podstawowe drinki - chyba, ze dostala tipa. Snacki pomiedzy posilkami nie istnialy - jest to kolejna rzecz niezgodna z opisem. W restauracji lataly ptaki a ich odchody byly na krzeslach co naruszalo standardy higieny. Na obiekcie hotelu grasowali natretni sprzedawcy wycieczek lub masazu o zawyzonych cenach ktorzy mimo braku zainteresowania wielokrotnie probowali namowic do zakupu kilka razy dziennie. Jedyny plus to plaza, woda czysta, zadbana, strefa do opalania i to tyle. Wiele osob ktore poznalem podczas pobytu podzielalo nasze zdanie.

2.0/6

Ewa, Gdańsk 09.01.2023
Termin pobytu: grudzień 2022

Totalna pomyłka

Zdecydowanie tego hotelu nie polecam! Smród, brud i ubóstwo. Personal mało zmotywowany. Jedynie z pralni hotelowej jestem bardzo zadowolona: szybko i solidnie. Hotel niby 4-gwiazdkowy. W porównaniu z hotelem 4-gwiazdkowym Palm Beach Resort, to zwykła dziura pełna Ruskich! Wyżywienie monotonne, mało urozmaicone. Nie polecam!

1.5/6

ALICJA, GLIWICE 18.04.2022

Nie polecam!

Hotel na pewno nie należy do typowych resortów w Egipcie, a raczej przeciętnego hoteliku blisko centrum miasta. Stary, zaniedbany, z małą plażą King Tut nie robi pozytywnego wrażenia. Dziwi mnie, że takiej jakości hotel jest proponowany klientom Rainbow. Jedzenie monotonne, bez smaku i bardzo mały wybór. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki, opcja all inclusive to jakiś żart- drinki serwowane w mini plastikowych kubeczkach z najtańszym Egipskim alkoholem. Lody dla gości dostępne tylko od 12:30-15. Aqua park nieczynny, pokój z bilardem i ping pongiem otwarty był tylko jeden dzień, ale i tak nie dało się grać, kije całkowice zjechane (ledwo pchły kulę) a piłeczka do ping ponga zepsuta. Do pokoju musieliśmy dopłacić 30$, bo standard pokoju jaki nam przysługiwał był TRAGICZNY!!! Po dopłacie zostaliśmy przeniesieni do Sphinxa gdzie pokój był w nieco mniej opłakanym stanie, jednak dalej rdza i brud na porządku dziennym. Zdecydowanie nie polecam!!!

1.5/6

Mirek 07.06.2022

Pobyt początek czerwca 2022

Moje subiektywne odczucie jest takie, że w Egipcie byłem dwa razy - pierwszy i ostatni. Miasto Hurghada i okolice hotelu wyglądają jak w czasie odbudowy po wojnie, ale z jakiegoś powodu wiele lat temu przestali to robić. Brud i bałagan do jakiego nie jesteśmy przyzwyczajeni stanowi standard. Brak chodników, przejść dla pieszych. Spacerując po mieście musiałem patrzeć pod nogi jak bym się wspinał na Giewont! Hotel to trochę naciągane 4 gwiazdki, zależy od pokoju. Ja miałem to szczęście, że otrzymałem pokój z widokiem bocznym na może i sąsiadujący hotel Sphinx, który był przez cały dzień zacieniony. Część pokoi była z widokiem na budowę i wykopy. Klimatyzacja w pokoju wyła jak Concorde przy starcie. Znaczna część gości to miejscowi. Oddzielnym tematem i najgorszym było wyżywienie. Jeżdżę od wielu lat na zorganizowane wakacje w standardzie all inclusive, ale tak słabego to nawet się nie spodziewałem. Wybór bardzo słaby, dania mięsne w ilościach śladowych i wydawane przez obsługę z bólem serca. Do wyboru bywała jakaś sieczka z wołowiny (niby gulasz), kurczak podzielony na 100 porcji i przesolona ryba. Kelner wydający mięso miałem wrażenie, że wolałby oddać nerkę albo żonę niż więcej mięsa. Jedynym znośnym alkoholem było wino, które często było podawane w obdrapanych plastikowych literatkach. Jestem już facetem dosyć doświadczonym wiekowo i szczerze radzę skrupulatnie przeanalizować ofertę przed dokonaniem wyboru.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem