Opinie klientów o King Tut Aqua Park Beach Resort

4.2 /6
98 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Magdalena 18.04.2022

Nieudane wakacje

Opis i zdjęcia hotelu to raczej sąsiedniego Sphinksa. Chociaż w mojej ocenie te hotele raczej osobno nie są w stanie funkcjonować. King Tut nie posiada własnego basenu, restauracja, bar na plaży są wspólne dla obu hoteli (polowanie na wolne miejsce). W sześciopiętrowym budynku hotelowym działa jedna niewielka (trzy osobowa winda) - czas pandemii. Pokoje duże, ale większość bez balkonów i również z widokiem na śmietnik i budowę - taki pierwszy pokój dostałyśmy na piątym piętrze (na korytarzu zapach lakieru - bo podobno remont). Kolejny pokój był co prawda z widokiem na morze, ale balkonem szerokości krzesła i nadal z koszmarną windą. Dzięki interwencji rezydentki dostałyśmy pokój na parterze w Sphinksie (łazienka do remontu, ale przy tej cenie nie ma co narzekać). Plaża maleńka, ale to przecież miasto (?) Natomiast ogród to jakaś iluzja. To mój nasty pobyt w Egipcie, a takiego "ogrodu" nie spotkałam w żadnym hotelu - praktycznie to przejście od budynku głównego do plaży z rachitycznymi roślinkami. All inclusive też iluzoryczny - w ciągu dnia przekąski w barze to ciasteczka, które zostały ze śniadania. Bardzo dobra kawa z ekspresu - ale tylko przez pierwszy tydzień - potem nagle ekspresy w lobby i w barze na plaży popsuły się. Dobry był tylko ekspres w barze płatnym. Cztery gwiazdki to duża przesada. Jestem zdziwiona, że Rainbow ma ten hotel w ofercie.

1.0/6

DOROTA, WOJKOWICE 11.12.2019

Zły

Ten hotel to pomyłka w Państwa ofercie

0.5/6

Anna, WARSZAWA 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Nie jesteśmy zadowoleni, 4 gwiazdki to za duzo

Hotel dobry ale nadaje się do remontu, wydzielania woda 1 butelka dziennie, brak WiFi gratis, muzyka na zewnątrz od 6.15 bardzo głośna i wykonana na skrzypcach, szyby brudne, jedzenie monotonne, obsługa ukierunkowana wyłącznie na napiwki, jedna mała winda, drinki najgorszego sortu, brak piaszczyste plaży, dużo ostrych kamieni w morzu.

0.5/6

Max 15.01.2020

Najgorsze moje wakacje

Cały hotel nadaje się do remontu.Szkoda że firma której nie raz zaufałem i mam wykupione następne wycieczki, jestem stałym klientem mam kartę stałego klienta . Mam w swojej ofercie ten obskurny hotel już pierwszego dnia zobaczyłem wszędzie brud pokój nadawał się do remontu zwłaszcza łazienka której woda ciepła po spuszczeniu wody w toalecie. Prysznic stary zagrzybiały ciekła woda nie wiadomo skąd jak się skorzystało. Następnego dnia na stołówce przeżyłem i doznałem szoku full ludzi brak miejsca stoły brudne klejące się sztućce brudne tak jaki talerze. Szklanki brudne odciski palców pomadki uszczerbione brzegi. Mógłbym tak pisać i pisać. Najbardziej mnie zdziwiła postawa rezydenta który pomagał jak mógł ale i tak namawiał do pisania reklamacji i złych opinii ,bo nie chcą obsługiwać tego hotelu. Napisałem to aby ostrzec innych o wyborze tego hotelu czułem potrzebę tego żeby to napisać bo straciłem urlop i nie wypoczęty wróciłem. A nie raz byłem w Egipcie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem