Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opis i zdjęcia hotelu to raczej sąsiedniego Sphinksa. Chociaż w mojej ocenie te hotele raczej osobno nie są w stanie funkcjonować. King Tut nie posiada własnego basenu, restauracja, bar na plaży są wspólne dla obu hoteli (polowanie na wolne miejsce). W sześciopiętrowym budynku hotelowym działa jedna niewielka (trzy osobowa winda) - czas pandemii. Pokoje duże, ale większość bez balkonów i również z widokiem na śmietnik i budowę - taki pierwszy pokój dostałyśmy na piątym piętrze (na korytarzu zapach lakieru - bo podobno remont). Kolejny pokój był co prawda z widokiem na morze, ale balkonem szerokości krzesła i nadal z koszmarną windą. Dzięki interwencji rezydentki dostałyśmy pokój na parterze w Sphinksie (łazienka do remontu, ale przy tej cenie nie ma co narzekać). Plaża maleńka, ale to przecież miasto (?) Natomiast ogród to jakaś iluzja. To mój nasty pobyt w Egipcie, a takiego "ogrodu" nie spotkałam w żadnym hotelu - praktycznie to przejście od budynku głównego do plaży z rachitycznymi roślinkami. All inclusive też iluzoryczny - w ciągu dnia przekąski w barze to ciasteczka, które zostały ze śniadania. Bardzo dobra kawa z ekspresu - ale tylko przez pierwszy tydzień - potem nagle ekspresy w lobby i w barze na plaży popsuły się. Dobry był tylko ekspres w barze płatnym. Cztery gwiazdki to duża przesada. Jestem zdziwiona, że Rainbow ma ten hotel w ofercie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel to pomyłka w Państwa ofercie
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w remoncie biuro Rainbow nie dotrzymało warunków umowy o świadeczenie usług jestem w trakcie składanie reklamacji rezewacja poprzez portal Wakacje.pl - najpier każa wysylac reklamacje do siebie pozniej do Rainbow sprzychologia . Obsługa w recepcji szczególnie grubrzy pan w okularach wyłudzacz pieniędzy i cham , Boy Hotrloey również jakieś nirporozumienie , każdy tam chce od Ciebie chajs i to na siłe nie da sie w spokoju przejsc przez Hotel zeby ktos nie zaczepial , Kucie ścian wiercenie słychać nawet na plaży długo by sie rozpisywać , a Rezydentka Pani Klaudia to zaproszeniem jakiś żart , ma wszystko gdzieś a klienta ma w dupie mam screeny rozmów, zero pomocy zero zainteresowania
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia z pobytu w tym Hotelu, były masakryczne. Jedynie plaża, i pogoda nam się podobała. No i mile towarzystwo które poznaliśmy 🙂 pozdrawiamy😉