Opinie o Sea Star Beaurivage

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(206 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mogło być lepiej

    Martyna, Częstochowa 08.09.2019

    Hotel sam w sobie ok. Jedzenie strasznie ciężkie i tluste i w kółko to samo. Duży minus za basen czynny tylko do 17, plaża hotelowa również umożliwia kąpanie tylko do 17 co przy temperaturze 36 jest troszkę słabe. Basen powinien być czynny dużo dłużej. Obsługa hotelowa tylko czeka na napiwki najlepiej co 20 minut. Przy wymeldowaniu musieliśmy zapłacić za rzeczy z minibarku których nie ruszyliśmy a ciezko było się dogadać z nimi po angielsku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Maj 2023

    Marta, Katowice 28.05.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Hotel raczej zaniedbany - wyposażenie pokoju, restauracje, baseny. Kilka niepokojących typu:powyrywane gniazda elektryczne, wiszące niezabezpieczone kable, uszkodzona drabinka basenowa. Jedzenie całkiem dobre, dystrybutory z wodą mineralną dostępne w restauracji i przy barze. Fatalna obsluga w recepcji. Podejście "nie wiem, nie znam się, nie rozumiem po angielsku, trzeba dzwonić do rezydenta". Rezydenci i piloci wycieczek z Rainbow super!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Pobyt 11-07.21 - 22.07.21

    W. 25.07.2021

    Hotel ładny z zewnątrz, bardzo blisko morza, leżaków nie brakuje ani na plaży ani przy basenie. Pokoje duże, w niezłym stanie, łazienki znośne, ale trzeba je koniecznie wyremontować (w naszej z toalety wylewała się woda podczas spłukiwania i bardzo śmierdziało). Jedzenie okropne. Codziennie to samo. Warzywa nieświeże (ogórki zeschnięte, pomidory z pomarszczoną skórką - strach jeść, żeby się gdzieś nie przykleiła w żołądku). Poza ciemnymi bułkami (twardymi jak kamień zresztą), pozostałe pieczywo jest słodkie (nawet takie bułki, które przypominają nasze kajzerki). Według Rainbow w ciągu dnia (od 12:30 do 14:30) są podawane przekąski w restauracji i barze na basenie, ale niczego takiego nie ma. Być może hotel zmienił swoją ofertę, tylko co z tego, jak Rainbow powinno być o tym poinformowane i poinformować o tym klientów. Wybrałam ten hotel tylko dlatego, że w stosunku do innych, nad którymi się zastanawiałam, ten miał najbogatszą ofertę jedzeniową, a po poprzednich wakacjach bardzo zwracałam na to uwagę. Baru na plaży nie ma, gdyby ktoś się zastanawiał, chociaż plaża jest stosunkowo duża i trzeba wracać do baru przy basenie, żeby się czegoś napić. Kubeczki są niewiele większe od kieliszka na wódkę, więc zanim się wróci na plażę, to już jest po piciu 😉. Plaża ładnie wygląda, jest czysta. Przy hotelowym molo (od strony zacumowanych łódek) jest malutka, ale bardzo ładna rafa koralowa. Najlepiej snurkować w jej okolicy, kiedy poziom wody jest dość niski, ponieważ wtedy wszystko widać z bliska (w naszym przypadku było to mniej więcej do godzin obiadu). Woda w morzu bardzo ciepła, ale raczej nie da się popływać, szczególnie właśnie do godzin obiadu, ze względu na niski poziom wody. Żeby popływać trzeba by wypłynąć poza boje, a wtedy ratownik się denerwuje i ciągle gwiżdże ;) Najważniejszą informacją na ten moment, której oczywiście znów nie otrzymaliśmy od Rainbow, to to, że osoby, które wykonują test na COVIDA na lotnisku w Egipcie, będą miały kwarantannę 24h w hotelu. Czyli 1 dzień urlopu przepada. Mieliśmy wielkie szczęście, że udało nam się zaszczepić 2 dawką 14 dni przed wyjazdem, bo na początku mieliśmy w planach właśnie test na lotnisku w Hurgadzie. W hotelu gościom robi się pod górkę. Dotarliśmy tam o godzinie 10:00, natomiast opaski dostaliśmy dopiero o 12:00, więc prawie padliśmy z głodu, gdyż najbliższy posiłek to obiad od 13:00. Baseny ok, jeden dość mały, głęboki na 170cm, ale prawie nikt w nim nie pływa, więc wielkość nie przeszkadza. Drugi większy, ma 3 głębokości- 170, 140 i taki mały brodzik dla dzieci. Tu pływa więcej osób. Naganiacze hotelowi nie dają człowiekowi żyć. W ciągu 3 godzin na basenie 5 razy nas zaczepiali i nie dociera do nich słowo "nie". Najgorsi są ci od masaży - choć masaże podobno super ;). Polecamy bardzo wycieczki kupowane u Pana Mateusza pracującego w hotelu. Dużo taniej niż z Rainbow, chociaż nie ma tam polskiego przewodnika, więc jeśli komuś na tym zależy, to ta opcja raczej odpada. My byliśmy na Sea Scope i pływaniu z delfinami. Rezydentka beznadziejna. Nie wie zupełnie nic na żaden temat. Jeśli chodzi o obsługę... nigdzie nie spotkałam tak cudownych ludzi. Animator Amar - super zabawny człowiek. Pan od sprzątania pokojów zawsze bardzo się starał, jak tylko mógł i zawsze był super miły - zagadywał na korytarzu, pytał, czy wszystko ok, czy jesteśmy zadowoleni z jego pracy. Kelnerzy najlepsi na świecie, szczególnie Hamada, nie mogliśmy wyjść z podziwu. Pracuje za dwoje (co najmniej!), ma niesamowitą pamięć - zapamiętuje co goście z jego stolików przynoszą/zamawiają do picia i w kolejne dni napoje te czekają na nas przy stoliku, zanim przyjdziemy do niego z jedzeniem. Jeśli damy mu napiwek, to zapamięta nas, co wiąże się np. z tym, że zawsze będziemy mieć zarezerwowany przez niego stolik i nie trzeba będzie o nie walczyć, a czasami tak bywa na obiadach. Ale i bez napiwku wychodzi z siebie. Najgorsze co nas spotkalo w tym hotelu to to, że przecinają opaski wraz z opuszczeniem pokoju. My mieliśmy wylot do Polski o 21:10 i zbiórkę na busa po 17:00, a pokój należy oddać do godziny 12:00. W związku z tym nie mogliśmy zjeść w dzień wylotu nic poza śniadaniem. Gdybyśmy nie mieli jeszcze przekąsek przywiezionych z Polski, to bylibyśmy po prostu głodni i bez picia!!! W żadnym hotelu nigdy coś takiego nam się nie zdarzyło. Normalne hotele, w szczególności te cztero- czy pięciogwiazdkowe, pozwalają korzystać z All Inclusive do końca pobytu. Gdyby nie obsługa, dałabym 1 gwiazdkę. Hotel na pewno nie zasługuje na miano hotelu pięciogwiazdkowego, chyba że dwie ostatnie są za obsługę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel bardziej dla starszych osób

    Maciej, 15.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Średnia wieku w hotelu to + 60 masa starych ludzi. Obsługa bardzo miła i pomocna to trzeba przyznać. Morze niestety zanieczyszczone ponieważ siatki które miały chronić od meduz czy ryb był zerwane. Hotel ma dwa baseny, jeden z gorącą wodą i drugi z zimną bardzo zimną. Raz na wyjazd przysługuje wizyta w restauracji, ale sama restauracja dramat, takie Polskie speluno lat 90. Hotel położony dosyć daleko do miasta, ale o tym wiedzieliśmy. W okolicy 2 supermarkety i apteka. Największy minus to internet! Hotel życzy sobie opłatę 13 $ na 7 dni za jedno urządzenie! to już lepiej kupić starter w kiosku za 10 $ i mieć 20 GB internetu. Jedzenie wybór duży, ale wszystko bardzo tłuste. Napoje wybór ogromny. Tak jak mówiłem największy plus to obsługa i ludzie bo pomocni naprawdę i mili. Pokój ładny czysty schludny, łazienka pamięta swoje lata.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem