Opinie o Sea Star Beaurivage

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(199 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    urlop w grudniu 2024

    Marzena Pabianice 28.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Byliśmy z rodziną w grudniu. No przykro mówić ale basen podgrzewany który był dla nas atutem został wyłączony z korzystania 24.12.2024 r. ponieważ była robiona scena na Nowy Rok. Inne baseny były piekielnie zimne w tej porze i nikt nie korzystał. Zatem należy rozważyć wyjazd z tym biurem i do tego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia o hotelu

    Agnieszka, Warszawa 06.10.2022

    Dopłaciłam za pobyt w tym hotelu i sama strzeliłam sobie z stopę. Sam obiekt jest ok, czysto, duża plaża, nie ma problemu z leżakami i ręcznikami. Niestety jest to hotel, w którym wakacje spędzają Egipcjanie. Europejczyków jest mało. Nie mam nic do narodowości, ale do zachowania. Brudne chusteczki, serwetki i opakowanie po jogurtach zostawiane na brzegu basenu, Zachowania w restauracji, z którymi wceśniej się nie spotkałam w opcji all inclusive np. zwykle wybieram sobie stolik, przynoszę jedzenie, idę po surówki czy wodę, W tym hotelu egipska rodzina po prostu odsuneła moje talerze na bok i zajęła mój stół. Innym razem, gdy razem z mężem w trakcie obiadu poszliśmy po napoje ktoś zabrał wszystkie krzesłą od naszego stołu. Poza tym sam sposób wydawania jedzenie powoduje, że aby otrzymać wybrany posiłek stoi się w bardzo długiej kolejce. Wciąż obowiązują obostrzenia covidowe, wszystko jest osłoniętę płytami z pleksi a potrawy na talerze nakładają kucharze. Kucharz nakładał po jednym plasterku upieczonego ziemniaka na talerz. Gdy poprosiłam o nałożenie więcej dołożył kolejny plasterek. Tak można stać w nieskończonośc i w sumie mija 30 minut albo więcej zanim w końcu dostanie sie to na co ma się ochotę i w okreslonej ilości. W sumie - nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Rainbow porażka

    Dorota, Paruszka 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Najgorsze biuro podróży z jakim mieliśmy do czynienia, rezydentka tylko zainteresowana żeby wykupić u niej wycieczki.Na spotkaniu oczywiście przekazała nam że doba hotelowa do 12 a nic na temat że można zapłacić za przedłużenie do wieczora skoro wylot po północy.Ogolnie tragedia .Woda tylko w pokojach po jednej butelce na osobę, pozostałe napoje w małych kubeczkach jak dla dzieci .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocno średnio

    Adam, Łódź 18.09.2022

    Monotonne jedzenie i jak na 5 gwiazdek i grzyb w łazience to średnio. Nie spodziewajmy się łóżka małżeńskiego bo każdy pokój wygląda tak samo, a jak poprosiliśmy o małżeńskiego to po prostu przyszedł pan i połączył łóżka, tyle... Będziemy się wybierać do biura aby zapytać czy są świadomi co się tam dzieje

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem