Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz wyjazd był zaplanowany już na przełomie września i października 2017r. w naszch pierwszy ofert first minut. Miał być to rzeczywiście w zamyśle wyjazd za rozsądną cenę, ale chyba nikt z naszej grupy niespodziewał się, że na miejscu zastatniemy to co zastaliśmy :-(. Nię będę się rozpisywał nad szczególami, które są opisane pod poszczególnymi kategorami. Dodam tylko dwie rzeczy. Hotel właściwie w całości przeznaczony dla Polaków oraz Rosjan i Słowaków. Na miejscu organizatora zastanowiłbym się czy warto mieć takie miejsca w ofercie. Jeżeli chodzi o Rodos to na pewno miejsce można polecić wszystkim. Jest co zwiedzać, jest super aquapark, jest gdzie się pobawić no i dookoła morze.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, blisko do pięknego morza. Dla niewymagających OK. Jedyne co nam nie pasowało to jedzenie wiecznie to samo, niedoprawione, mąż dostał rozstroju żołądka podczas pobytu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupiliśmy wycieczkę do Tunezji w promocji "festiwal korzyści" która zobowiązuje biuro do ew bezpłatnej zmiany wycieczki na inną oraz dostaliśmy vouchery na wycieczkę do 40 euro dla dwóch osób , od początku - w Tunezji był zamach zaledwie kilka km od miejsca do którego mieliśmy pojechać więc zdecydowaliśmy się zmienić wycieczkę na Grecję - Rodos i od tego miejsca zaczęły się problemy , mimo opcji darmowej zmiany wycieczki ( oczywiście jeśli była droższa trzeba było dopłacić różnicę ) biuro chciało nas naciągnąć na pokrycie wszystkich kosztów związanych ze zmianą wycieczki , dopiero po poważnej interwencji udało się uświadomić Pani w biurze że taką opcję mamy bezpłatnie . Drugi poważny problem to obsługa na lotnisku - Prosta.k w szarej koszuli i jego chamski.e zachowanie w okienku Rainbow Tours po dwóch nieudanych próbach uzyskania informacji musieliśmy skierować się z prośbą o pomoc do sąsiedniego okienka konkurencyjnej firmy gdzie obsługa była na odpowiednim poziomie ! totalny paradoks ! i ostatni poważny problem - vouchery o których wspomniałem miały być ważne na wszystkie wycieczki , jednak już w hotelu na wyspie po rozmowie z rezydentem okazało się że są ważne ale tylko na 2 z 6 czy 7 wycieczek i to jeszcze te najbardziej bez sensu , przez co chcąc pojechać na wycieczkę trzeba było zapłacić dla biura chociaż powinno być to fundowane z voucherów . Jedynie rezydenci na wyspie podtrzymali dobre imię firmy - tam obsługa miła i uprzejma , bo u nas w kraju totalna porażka od samego początku stres i niepotrzebne problemy z winy biura . Następne wakacje tak ! ale na pewno nie z Rainbow tours !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla mało wymagających. Pobyt w części niewyremontowanej. Brak uchwytu na słuchawkę prysznicową w wannie i moskitiery w oknie (w wyremontowanych pokojach są, a komarów jest sporo). Jeden klucz do pokoju. Basen czynny do 18:00. Posiłki raczej 3 dania, a nie all-inclusive, bo podwieczorek to suche paluszki i kruche ciastka przez 30 min. Bar tj. piwo, wino, anyżówka do 22:00. Napoje cola, sprite itd. to słodkie odpowiedniki z dystrybutora. Ciągle trzeba było prosić o cytrynę do herbaty. Blisko sklep i w miarę fajna lokalizacja. Spotkanie z rezydentem to reklama i naganianie na kupno wycieczek po wyspie.