Opinie o Tsampika

Kategoria lokalna: 3

4.9/6
(608 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Tsampika porażka

    Ł 30.01.2018 | Termin pobytu: lipiec 2017

    W lipcu 2017 r. wykupiłem przez Rainbow 7-dniowy pobyt All inclusive w hotelu Tsampika. Mam za sobą wiele podróży w różne miejsca dlatego mam porównanie do innych hoteli. I tak: 1. Po pierwsze. Właściciel bezczelny. Bardzo niemiły i niepomocny. Nie można uniknąć z nim kontaktu ponieważ siedzi cały czas na recepcji. I lepiej o nic go nie pytać bo od razu jest zły, że w ogóle coś się od niego chce. 2. Po przybyciu bardzo długo oczekiwałem na mój pokój. Inne osoby, które przyleciały tym samym lotem również bardzo długo oczekiwały. Problem tkwił w organizacji pracy przez właściciela, który cały czas siedział na recepcji i nie zrobił nic by przyśpieszyć sprawę. Nie interesowało go, że 20 zmęczonych osób siedzi przy recepcji i czeka na pokoje. Pora przybycia pozwalała na udostępnienie pokoi. 3. Właciciel zabrania zamawiania więcej niż jednego drinka na osobę, także w efekcie każdy musi sam chodzić po swojego drinka. Właściciel potrafi podejśc do stolika i zwracać uwagę jeśli na stoliku stoi więcej drinków niż siedzi przy nim osób. 4. Jedzenie poprostu niedobre i słabo doprawione. 5. Wylot miałem o 4:20. Dobra hotelowa kończyła się około 10:00, Pani z Rainbow podczas kupowania wycieczki zapewniała, że będzie dostępny pokój żeby wziąć prysznic i się przebrać przed odjazdem z hotelu. Okazało się, że wolnych pokoi i nie ma i nikt (na ten lot czekało kilka osób) nie mógł nawet skorzystać z prysznica. Problem został zgłoszony do rezydenta Rainbow, który nic z tym nie zrobił! 6. Alkohole w All inclusive porażka. Szkoda opisywać. 7. Basen - obłożony jakimiś starymi płytami wiórowymi lub deskami - ohydne. Aż się nie chce kąpać. Koszt pobytu ok. 2,5 tys zł. na osobę na 7 dni. Podsumowując BARDZO ODRADZAM pobyt w hotelu Tsampika. Wg mnie pobyt nie jest wart takich pieniędzy. Max może jakieś 1500 zł. Szukajcie innego hotelu. PS. Wyspę Rodos bardzo polecam jest przepiękna :)

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam!!!

    Julia 03.06.2019

    Uwaga!! Ten Hotel to jakis skandal! Jedzenie- obrzydliwe, śniadanie, obiad, kolacja wszystko to samo.. Żadnego wyboru. Dostaliśmy pokój w nowszej części, aczkolwiek znajomi w tej gorszej- starej, która była jak za czasu PRL-u! Właściciel? Okropny człowiek, codziennie krzyczał na swoich pracowników, spał w recepcji na kanapie a gdy wracaliśmy z miasta ok 23 to krzyczał na nas, że o której to się wraca! Po prostu skandal! Dorośli ludzie a traktowani jak dzieci. Brudny obrzydliwy basen, w którym pełno było piasku. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Negatywna opinia

    Mateusz, Rząśnia 04.01.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pokój przedstawiony w ofercie biura znacznie różnił się od otrzymanego, poza tym nie było żadnych informacji, ze możemy otrzymać pokój w innym, bocznym budynku. Początkowo otrzymaliśmy pokój z uszkodzonym zamkiem, nie było możliwości zamknięcia pokoju, po zgłoszeniu pracownikom hotelu oraz rezydentce, która nie była zainteresowana pomocą, dostaliśmy informację, że drzwi zostaną naprawione, oczywiście przez ten czas nie opuszczaliśmy pokoju z obawy o nasze rzeczy. Po jakimś czasie pokój został nam zmieniony, niestety standard pozostał ten sam, znacznie niższy niż obiecany, ale ze sprawnym zamkiem. Po zgłoszeniu telefonicznym naszej sytuacji pracownikowi Rainbow, otrzymaliśmy informację, że styuacja taka mogła być spowodowana wyprzedaniem pokoi w budunku głównym, nie sądzę, że tak było ponieważ ofertę kupiliśmy już w styczniu(czyli 7 miesięcy przed) i było bardzo dużo dostępnych pokoi. Nigdzie nie było informacji, że jest to budynek boczny o standardzie znacznie różniącym się od podanych w ofercie. Kupując ofertę wakacyjną kierowaliśmy się zdjęciami oferty, które w żadnym stopniu nie przypominały zastanego pokoju. Wybraliśmy pokoje standard room, z łożkiem małżeńskim, otrzymaliśmy dwa pojedyncze łóżka, które po złączeniu i tak się rozjeżdżały, co powodowało dyskomfort. Nie zostaliśmy poinformowani, że możemy trafić do innego budynku, który jest o obniżonym standardzie. Obsługa hotelowa była bardzo nieuprzejma, podczas gdy chcieliśmy coś wyjaśnić pan z recepcji unosił na nas głos. Kiedy klimatyzacja przestała działać i zgłosiliśmy to, niestety pracownik był zbulwersowany, że zawracamy mu głowę. Usterka jednak w niedługim czasie została usunięta. Poza tym posiłki były monotonne i bardzo skromne, pomimo opcji all inclusive, również drinki w naszej opcji były bardzo ograniczone, naprawdę zastanawialiśmy się czy to napewno all inclusive. Moje zastrzeżenia budzi również obsługa rezydenta, który nie wspierał nas podczas rozmowy, ponieważ nie mogliśmy do końca dogadać się z obsłuhą hotelową, po wielu telefonach i próbach konaktu Pani rezydent zainterweniowała jednak nie dużo to dało. Podczas wylotu Pani rezydent nie pofatygowała się, aby pomóc w odprawie, kilkakrotnie jeździliśmy na wyjazdy z biurem i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Niestey mieliśmy problemy podczas odprawy z powodu bariery jezykowej. Dzięki życzliwości rezydenta z innego biura (który pomagał w odprawie swoich turystów) udało nam się poprawnie odprawić. Niestety nie wspominamy wakacji miło, proszę zastanowić się przed zakupem wycieczki do tego hotelu. Po złożeniu reklamacji do biura podróży dostaliśmy odpowiedź że reklamacja nie jest zasadna…Nie polecamy. Na wycieczce byliśmy w lipcu 2024 roku. Niestety nie mam możliwości dołączenia zdjęć które mówią samo za siebie

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pomylenie z poplątaniem.

    Wojciech, Opole 04.08.2022

    Hotel, który po pandemii pada na łeb na szyję. Odradzam !!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rodos TAK ale hotel NIE :-(

    Ania 03.10.2018

    Niestety , ale przedmówcy oceniający ten hotel jako tragedia i porażka mają racje . Byliśmy w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia . Wykupiliśmy pokój superior , który naprawdę był w porządku , gdyby nie fakt , że przez 80% naszego pobytu , w godzinach od 22:00 do 9:00 rano ( czasami i dłużej ) nie było ciepłej wody . Zgłaszaliśmy ten fakt i właścicielowi hotelu ( to udawał , że nie wie o co chodzi ) i rezydentce , ale oni nie widzieli w tym żadnego problemu . Także jeżeli ktoś się wybiera na wakacje do tego hotelu , to proszę to mieć ma uwadze . Wiem , że pare osób w hotelu też miało ten problem . Jedzenie to kolejny : KOSZMAR . Bardzo mały i monotonny wybór potraw , wszystko bez smaku , właściwie niejadalne . Makarony rozgotowane , tzatziki - przesolone i bez smaku .Przez 12 dni naszego pobytu tylko raz było jajko sadzone na śniadanie - śmiechu warte . Praktycznie wcale nie było owoców i ciastek . Jak rzucili coś raz na 2-3 dni to rozchodziło się jak świeże bułeczki .Nawet frytki w tym hotelu były na wagę złota...Wlascieciele hotelu -Grecy ,chyba nie maja pojęcia jak wyglada All inclusive i prawdziwe greckie jedzenie :-)W hotelu nie ma nawet ekspresu do kawy . Prawie przez cały pobyt żywiliśmy się w tavernach na mieście . Obsługa hotelu ( kelnerki i kelnerzy , sprzątaczki ) zasługują na największą pochwałe - bardzo mili i uśmiechnięci . Codziennie witali nas z uśmiechem na twarzy . RODOS to bardzo piękna i cudowna wyspa i na pewno tam jeszcze wrócimy , ale zdecydowanie nie do tego hotelu .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    KOSZMARNY HOTEL

    Marek 09.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Jak wielu ludzi pisałem negatywną opinie o tym hotelu i sie nie ugazała. Mam nadzieje, że tem razem znajdzie się na portalu. Firma Rainbow Tours wie o czym mówię, więc nie będę zawracał głowy. Hotel jedzenie ma koszmarne, codziennie to samo, chociaż jak czytałem opinie myślałem, że przesadzają, ale to jest koszmar. Kochani nie jedźcie tu!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    TRAGEDIA

    Łukasz 25.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Bylismy w tym hotelu na tydzien w sierpniu. Wycieczka kosztowała nas 2400zł/os. , nie oczekiwaliśmy czegoś super bo wybredni nie jestemy, ale to co nas spotkało w tym hotelu to tragedia. Rainbow oceniajac to cos na *** oszukuje ludzi!! Pokoje standardowe wyglądają tragicznie!!! W naszym pokoju łóżka były jak gniazda- tak wyleżane ze na środku materacu była dziura, a na ciele czuje sie każdą sprężynę! Łazienka katastrofa!!!!!! słuchawkę od prysznica trzeba trzymać w ręce bo nie ma nawet na nią dobrego uchwytu (jest ale zepsuty), biorąc prysznic zalewasz całą łazienke bo prysznic składa sie tylko z brodzika tej słuchawki. Dodatkowo w pokoju robactwo (pajaki, mrówki).JEDZENIE- ohyda!! bardzo mały wybór, cały tydzien to samo i mało co jadalne. Jak były frytki to rozchodziły sie w momencie. Jak nie dało sie nic zjesc to musieliśmy jeść na mieście.ALL IN napoje i alkohol, tu to dopiero jest porażka, napoje bezalkoholowe to jakies gówno gorsze niz najtansze picie z biedronki, piwo to jakieś siki, a "DRINKI" to ouzo własnie z tymi napojami ( smakuje jak krople żołądkowe).Plaża-daleko, 12-15minut spacerkiem (jak ktos pisze ze nie cale 10min to chyba biegał na plaże) Bardzo źle wydane pieniądze, stanowczo nie polecam i odradzam!!!!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    TRAGEDIA!!!!

    kasia 06.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Wielka tragedia! po pierwsze to nie jest hotel tylko pensjonat. po drugie nie ma trzech gwiazdek! i po trzecie przede wszystkim nie jest wart tej ceny!!! wchodzi się do recepcji i od razu chce się uciekać! brud, wszystko stare , miałam wrażenie jakbym cofnęła się o 50 lat jak jeszcze na świecie mnie nie było ehh z mężęm trafiliśmy do tego "hotelu" koło 2 w nocy ponieważ samolot miał spóźnienia prawie 3 godziny. właściciel powolny dał nam klucze i pilot do klimy i poszliśmy do naszego pokoju. dostaliśmy pokoju na parterze. przeszliśmy koło basenu. który był mały brudny śmierdzący chlorem. nic specjalnego. na pierwszy rzut oka pokój ehh może być. miało być łóżko małżeńskie a były dwa łóżka ale ok. Pani z biura podróży nas o tym onformowała że może tak się stać więc ok. ściany białe. ale odpalając klime już wszystko prysło. klima chłodziła tak pięknie że czy była włączona czy nie to nie robiło różnicy. po około 4 godzinach się coś tam odczuwało. wow jest lodówka ale co z tego bo jka się wychodzi z pokoju to wyłącza się prąd a nas z mężem czasem nie było cały dzień więc wieczorem i tak wszystko ciepłe. łazienka ehhh brodzik 40cmx40cm. wykąpiesz się i masz wodę w pokoju. pierwszej nocy zabiliśmy około 20 komarów ale ok w Polsce też są komary. pierwszego dnia poszliśmy na miasto. popołudniu wracam a tam około 100 mrówek pod moją walizką. myślałam że dostanę zawału. no ale ok nie ma się co zrażać... niestety trzeciego dnia miała już dość. akurat wieczorem był mecz polski w piłkę. z mężem położyliśmy się do łóżek zjedliśmy chipsy wypiliśmy drinki i poszliśmy spać. opakowanie po chipsach zostawiliśmy na mojej szafce. rano myślałam że dostanę zawału. patrzę a około 500 może 600 mrówek okupuje te opakowanie. aż zaniemówiłam. !!! od razu zadzwoniłam do rezydentki. ona zadzwoniła do właściciela a on WIELCE OBRAŻONY aż krzyknął ze złości że po co dzwoniły do rezydentki że to NASZA wina że zostawiłiśmy opakowanie na szafce. no kurcze to co to ja nic nie mogę zostawić na szafce bo mrówki zjedzą nas żywcem !! ??? wielce łaskawie wielki pan właściciel dał nam pokój gdzie indziej w innej części domu na piętrze. do samego końca naszej wycieczki właściciel był nie miły wredny. jak patrzał na nas to miał mine jak do sra.... a w drugim pokoju wystające kable z sufitu łazienka OBRZYDLIWA brzydziłam się z niej korzystać! oczywiście mały brodzik. wykąpiesz się a wode masz przy swoim łóżku !! łóżko NIBY małżeńskie ale normalnie złączone dwa łóżka któe się rozjeżdżają więc zapomnijcie o jakimś normalnym leżeniu! druty wystające z łózek porażka ! jeśli chodzi o jedzenie to brak mi słów... nigdy w życiu nie jadłam takiego gó... jedzenie oczywiście codziennie powtarzające się stare, nie świeże. nawet jak z rana zostały się parówki to na obiad robił z nich nuggetsy. mielili parówki.. no porażka !! więc z mężem zaczęliśmy jeść na mieście. mieliśmy dość niedosmażonej jajecznicy. obleśnych starych parówek, w obiad stare mięso mielone, wątróbka twarda na kość. aa kolacja to już nie wspomnę... Aa proszę się nie zdziwić bo przy kolacji przy stołach czatują karaluchy wielkości palca środkowego... i tu się ztrzymajmy. zgłosiłam karaluchy do rezydentki a ona do nas że jak są karaluchy to jest czysto... no poporstu porażka ! miała niby pogadać patrzeć na jedzenie ale na jej obietnicy się skończyło i tyle ją widziałam... pracownica jedną szmatką czyściła i podłogę a później blaty gdzie stawiali jedzenie... jeśli chodzi o wycieczki to nie polecam brać od rezydentów ! wykupiliśmy wycieczke za dwie osoby zapłąciliśmy 108 euro. taksówkarz z hotelu zabrał nas do portu wysadził na środku i powiedział że sami mamy szukać statku bo on nie wie gdzie a rezydentka mówiła że któs nas zaprowadzi. miał być polski tłumacz ale oczywiście nie było. był angielksi duński rosyjski ale polskiego brak. BROŃ BOŻE UWAŻAJCIE NA TEN HOTEL TSAMPIKA!!!! jakbym miała tam spędzić dwa tygodnie to żądałabym zmiany hotelu a jakbyp przyjechała z dzieckiem to chciałabym zwrot pieniędzy !!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem