Opinie o Oriental Resort Aurora

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(127 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Aurora Resort

    Dmytro, Zgłobień 07.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wszystko spoko i bardzo się podobało☺️ Jedynym dużym minusem jest jeden z pracowników hotelu (podrywa dziewczyn i wogule się nie zajmuje swoim obowiązkiem,pracownik ma na imię Mahmoud Hassan)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia o pobycie w hotelu

    Olena, Warszawa 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Niedawno miałem okazję zatrzymać się w hotelu, który został oceniony na 4,5 gwiazdki. Jednak moim zdaniem, obiekt ten nie do końca odpowiada tej ocenie. Widać, że remont w hotelu przeprowadzano już dawno temu, a wnętrza wymagają odświeżenia. Hotel posiada rozległy teren, co z jednej strony może być plusem, ale w praktyce okazuje się dość męczące. Droga na plażę zajmuje dużo czasu, zwłaszcza w upalne dni. Kiedy wreszcie dotrzesz do wody, okazuje się, że płycizna ciągnie się jeszcze na 100-150 metrów, a głębokość sięga jedynie kolan. To może być niewygodne dla osób preferujących głębokie wody. W strefie przybrzeżnej nie widziałem pięknych rybek, a aby zobaczyć coś ciekawego, trzeba jechać na wycieczki. Plaża niestety nie zrobiła na mnie wrażenia. Jedzenie w hotelu zasługuje na pochwałę. Jest różnorodne i smaczne, szczególnie cieszyły dania z grilla w weekendy – kraby i krewetki. Jednak porcje tych przysmaków zależą od osoby serwującej: czasami można dostać dużo krewetek, a innym razem tylko dwie. Natomiast zwykłe jedzenie można brać bez ograniczeń, co jest bardzo wygodne. Ogólnie rzecz biorąc, hotel ma swoje plusy i minusy. Może odpowiadać tym, którzy cenią różnorodne jedzenie i nie mają nic przeciwko długim spacerom po terenie. Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, oceniłbym ten hotel na 3,5 gwiazdki z następujących powodów: 1. Stan pokoi i infrastruktury: Wnętrza hotelu wymagają remontu, co nie odpowiada poziomowi 4,5 gwiazdki. 2. Wygoda dostępu do morza: Droga na plażę jest zbyt długa i męcząca, a płycizna utrudnia pływanie. 3. Brak podwodnych atrakcji: Plaża nie robi wrażenia, a aby zobaczyć podwodne życie, trzeba jechać w inne miejsca. 4. Jedzenie: Chociaż różnorodność i jakość jedzenia jest na wysokim poziomie, zmienność porcji przysmaków pozostawia wiele do życzenia. Podsumowując, mimo mocnych stron, takich jak doskonałe jedzenie, hotel w całości nie spełnia standardów 4,5 gwiazdki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    7 DNIOWY POBYT W AURORA RESORT

    Anna, Łódź 04.12.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    W TERMINIE 09-16 LISTOPADA 2019 PRZEBYWALIŚMY ( 2 osoby dorosłe ) W HOTELU Oriental Resort Aurora , W PIERWSZYM ODCZUCIU HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 4,5 * pokój który nam przydzielono był naprawdę średniej klasy, materace mocno już wygniecione, a łazienka bardzo zniszczona. krótko mówiąc hotel lata świetności ma już dawno za sobą, restauracja spora , ale zdarzało się , że długo czekaliśmy na wolny 2 osobowy stolik. ( nie chcieliśmy zajmować większych z uwagi na sporą ilość rodzin z dziećmi ) Wyżywienie smaczne, aczkolwiek nie można liczyć na bardzo wyszukane dania, sporo owoców i deserów, napoje wydawane w restauracji w 1 miejscu , wielu chętnych tworzyło długą kolejkę , a częsty brak szklanek też przedłużał czas oczekiwania. Hotel o dużej powierzchni, baseny w 3 miejscach, amfiteatr gdzie odbywały się codzienne animacje na + ! Plaża hotelowa długa i szeroka, sporo leżaków i w komfortowych odległościach. Bar z napojami na plaży, a tam dodatkowo można było zjeść lunch bez konieczności wracania do restauracji. NIESTETY DUŻE ROZCZAROWANIE Z POWODU BRAKU RAFY KORALOWEJ. Molo hotelowe owszem jest ale obszar wydzielony do pływania mały a w wodzie do oglądania nielicznie przypływające rybki. Osobom, które nastawiają się na codzienne snurkowanie ZDECYDOWANIE NIE POLECIŁABYM TEGO HOTELU !!! Rezydentka Pani Marta bardzo miła i pomocna, podpowiedziała nam gdzie można pojechać żeby nacieszyć oczy rafą koralowa, podróżowaliśmy lokalnymi busami i taksówkami, bez żadnego problemu rozliczaliśmy się w dolarach . Po wyjściu z hotelu i przejściu przez ulicę pasaż handlowy a naprzeciwko hotelu sklep duty free ( wolne od cła zakupy można robić max do 2 dni po przyjeździe ) Ogólnie pobyt wspominam dobrze ale tylko dlatego , że na własna rękę jeździliśmy na co rusz to inne plaże z rafą. Krótko mówiąc ten hotel jest dla mniej wymagających gości, którzy nie nastawiają się na podziwianie pięknego podwodnego świata .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fajny hotel z kilkoma wadami.

    Paweł 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel i ogród bardzo ładny. Pokój na parterze duży i przyzwoity ale łazienka fatalna. Jedzenie naprawdę dobre i jest tego full. Dbają o czystość całego ośrodka. Alkohole ku mojemu zaskoczeniu bardzo dobrej jakości. Napoje oryginalne, kawa przepyszna. Animacje słabiutkie/beznadziejne. Okolica hotelu bardzo fajna, mnóstwo sklepików, restauracji, barów i mały bazarek. Wg mnie hotel max na 3 gwiazdki!!! Do morza, konieczne radzę zabrać buty. Fajny hotel ale szału nie robi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    pobyt w lipcu 2014

    Sylwia, Kielce 08.10.2014 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel nie jest zły, ale szału nie ma. Hotel nie jest najnowszy, na pewno nie na 5 gwiazdek, góra 3,4. Był to mój 3 pobyt w Egipcie i mam porównanie z poprzednimi hotelami. Generalnie nie było źle, poza tym, że po powrocie dopadła nas zemsta Faraona - po raz pierwszy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Poprawnie bez szału (pobyt 11-18.01.2020)

    Rafał, Gliwice 20.01.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokoje jak w większości hotelach w Egipcie, dość mały w porównaniu w moimi byłymi pobytami, 2 baseny jeden podgrzewany. Obsługa miła oprócz baru przy podgrzewanym basenie i w barze w lobby (takie typowe egipskie gbury, które za one dolar zmieniają się w pół sekundy na idealnego barmistrza). Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Animacje prowadzi część włochów trochę jakby nieudolnie, wszystkie animacje sami sobie planowaliśmy wiec nikt nie musiał Polskiej ekipy motywować. Hotel jak na pierwszy pobyt w Egipcie jest ok. ale czar pryska jak przejdziesz się wzdłuż "promenady" pomiędzy hotelami i zobaczysz jak prowadzone są inne hotele. Jakość alkoholi jest bardzo mocno kiepska do tego stopnia że zostaliśmy abstynentami - poprostu jakbyś pił naftę i to była katastrofa dla wszystkich gości... Chyba że jakiś innych nacji to był alkohol premium.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ocena otelu

    zaniewski 30.08.2018 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    pobyt ogólnie udany , wycieczki szczególnie do Izraela rewlacja.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Majówka 2023

    Krzysztof, Warszawa 06.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Właśnie wróciliśmy z majówki (29.04 - 06.05) w Sharm el Sheikh - hotel Oriental Resort Aurora. To nasz pierwszy pobyt w tej destynacji, dlatego został potraktowany jako rekonesans i zdecydowaliśmy się na wyjazd z biurem podróży. Założenie było takie, aby odpocząć i poleniuchować, czego zwykle przy wyjazdach indywidualnych nie robimy :). Generalnie pogoda nie zawiodła ale o to chyba w Egipcie trudno. Zacznę od tego, że lecieliśmy z Okęcia i tu przylot na miejsce pierwszego dnia po 20:00 i wylot ostatniego o 8:00 a przy bezsensownych zasadach egipskich, oznacza przyjazd na lotnisko 3h przed odlotem. Łatwo obliczyć czas, jaki biuro nam dało na miejscu tzn. całe 5 dni. Rezydentka - no cóż, widzieliśmy się 5 minut po przylocie i następnego dnia 30 minut z zegarkiem w ręku - główna teza to kontakt na whattsappa jak będziemy coś chcieli (kupić wycieczkę), ponieważ podobno na GSM smsy nie docierają (???) i instruktarz o nagradzaniu napiwkami obsługi hotelowej. Jak usłyszałem, że np.: w Coralu rezydent był dostępny w hotelu co drugi dzień i praktycznie przez cały dzień, to mnie "poruszyło". Może tłumaczy to fakt, że byliśmy jedynymi dwiema osobami w hotelu z biura Rainbow ale spodziewałem się innego podejścia i kontaktu - przecież biuro przekazuje nasze dane kontaktowe. Wracając do meritum - obsługa faktycznie nauczona "bakszyszu" ale nie domagają się tego. Hotel delikatnie mówiąc leciwy a jego wyposażenie i wykończenie w rozsypce. Zwracajcie proszę uwagę na to, jaki widok wybieracie - my wybraliśmy widok na ogród a nie basen żeby mieć spokój i dostaliśmy widok na dwa metry trawnika, dwu metrowy żywopłot, uliczkę dojazdową oraz mur sąsiedniego ośrodka - nie należymy do awanturujących się, więc nic nie zmienialiśmy. Baseny ok ale uwaga na mrówki. Plaża i pomost prowadzący do głębszej wody ok. Młodzież - animatorzy starali się i byli ok. Sprzedający usługi w hotelu i na plaży tragicznie namolni podobnie jak lokalsi w okolicznych sklepikach tyle, że ci ostatni jeszcze wulgarni i obsceniczni wobec kobiet ale to chyba niestety obrzydliwy standard dla tej nacji, co potwierdzili nawet mundurowi na lotnisku. Jedzenie generalnie monotonne, bez szału i w znakomitej większości bez smaku poza małymi wyjątkami no i miejscem, gdzie serwowane były słodkości, owoce i lody. Może mają inny standard ale owoce morza np.: z grilla chociaż kochamy to niestety na widok much łażących po nich i braku reakcji obsługi nie zostały nawet spróbowane. Podsumowując - czy jesteśmy zadowoleni? Tak z plaży, z morza i trochę z odpoczynku, kiedy natrętów nie było w okolicy a cała reszta mizerne 3 dlatego, że za taką cenę oczekiwania nasze były inne i wcale nie wygórowane.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    hotel Aurora

    Mona 18.06.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jakby cały wypoczynek odbywał się na zewnątrz to byłoby ok , nawet namiot to byłby dobry pomysł , łazienki nie do przyjęcia , na 7 dni pobytu dwie butelki wody , brak zmienionej pościeli ,, odwrócenie na drugą stronę to nie jest zmiana poscieli , czasami chciało się powiedzieć Pan sprzątającemu ,, zostaw wózek z chemią to sama sobie posprzątam .Jedzenie to tylko owoce i to te świeże w zasadzie to wakacje fitt ,idzie schudnąć i wyrobić talię :)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    2tygodniowy pobyt

    Mamam 10.11.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Witam, wakacje w Egipcie były wspaniałe, ale hotel nie jest warty polecenia. Nigdy nie wrócę do niego! Brud, smród z ekspresu do kawy, tak nieznosny że nie dało się podejść blisko, nie naprawianie klamki, klimatyzacja, krany, dawały do myślenia, ale worek z rozdartymi śmieciami leżący na drozce między restauracja i balkonami a basenem, nie posprzatany przez tydzień zwyczajnie był przegięciem. Brud na każdym kroku, rzeczy tak banalne że minimum chęci że strony obsługi mogłyby rozwiązać wiele niewygodnych problemów, ktoś na ten obiekt położył już lage i nie robią nic! Fajnie położony hotel, nie rozumiem.. Nigdy nie mam wymagań co do pokoju, służy mi jedynie do spania, ale pościel wymieniona raz przez 2tygodnie mimo napiwków i liscikow? Ani raz nie przetarta podłoga? Nie było nam komfortowo, po prostu jak to sobie przypomnę to stwierdzam, że nie dało się odpocząć. W restauracji hotelowej już pod koniec pory lunchu zostawiłam telefon w małej torebce wróciłam po 5minutach i już go nie bylo, nikt nic nie widział, nie pokażą kamer, obsługa wysmiala mnie i odwracali się plecami. Basen i ogród naprawdę w porządku, piękna duża plaża, w wodzie można natrafić na zlążki rafy, z pomostu jakiś mini namiastek morskiego świata, choć już nieźle zadeptany. Z nurkami hotelowymi można popłynąć szybką motorówka w bajkowe miejsca i nurkować przy pięknej rafie za małe pieniądze. Przeżycie o wiele lepsze niż np. calodniowa wycieczka na ras mohamet. Nie jestem przesadnie wymagająca, wiem czym jest 5egipskich gwiazdek, ale pokoje i restauracja do dramat, psujaca pobyt. Ludzie jeżdżący do Egiptu 2razy w roku, będący z nami mówili, że w życiu nie trafili na taki syf i olewczy stosunek. Przy wymeldowaniu się w recepcji, wmawiano nam że zginęły ręczniki i kazano nam zapłacić ponad 100 dolarów, oczywiście nie daliśmy się, od razu odpuścili i nie musieliśmy płacić, ale jak się okazało jest to stały numer przy wymeldowaniu w tym holelu i ciekawe ile już dorobili sobie na ludzkiej naiwności. Czytałam różne opinie o tym hotelu i z doświadczenia, że ludzie bywają marudni i przesadzaja zignorowalam je. Sama pisze podobna opinie i nikomu nie dam gwarancji, że będzie miał tam spokojne, udane wakacje. Oferta w Sharm jest tak szeroką, że warto próbować gdzie indziej. Ja tam nie wrócę, wspominam wspaniałe czas z rodziną i egipskie słońce, ale hotel to porażka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem