Opinie o Oriental Resort Aurora

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(127 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    absolutny brak dostepu do rafy koralowej

    Zofia, Chechło 22.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    hotel dobry dobrze wyposazony dbalosc o gosci na wysokim poziomie wyzywienie na standartowym poziomie czyli tak jak wszedzie ale smaczne mila atmosfera zarowno w barach jaki i na stolowce mozna go polecic wczasowicza ktorych nie interesuje snurkowanie i kapiele w morzu bo tych atrakcji tam nie ma rafy koralowej nie ma wcale goscie moga korzystac z pomostu przy hotelu ale jestto pomost dla motorowek mozna z niego wejsc do wodyna kaministe dno pionowa drabinka w zaleznosci od poziomu morz glebokosc wody przy pomoscie od 70cm do 110cm poza wyzej opisanym mankamentem hotel jest OK. imozna smialo ocenic go na 4+ pobyt oceniam na 2 kupujac pobyt w hotelu AURORA w biurze WAKACJE .PLw OLKUSZU dolozylem wszelkich staran aby sprawdzc czy na hotelu znajduje sie pomost iczy jest rafa koralowa pracownice biura upewnily mnie po srawdzeniu oferty oraz opini ze sa na pewno prosiem l nawet o sprawdzenie tego w RAINBOW telefonicznie ale poinformowano mnie ze ze to mija sie z celem poniewaz w centrali i tak nie majatakich informacji po przybyciu do hoteluisprawdzeniu ze nie ma rafyinormalnego pomostu zwrocilem sie w tym samymdni do rezydantki RAINBOW pani Magdy z prosba o znalezienie jakigos wyjscia zsytuacji i ewentualnej zamiany hotelu otrzymalem propazycje zamiany na hotel REDISON za doplata 465 $ z czego nie skorzystalem i zlozylem na rece rezydentki REKLAMACJE menager hotelu wiedzac o naszej sytuacji zaproponowal nam bezplatny dojazd hotelowa taksowka i mozliwosc korzystania z plazy hotelu AURORA SEREN natomiast turoperator RAINBOW olal nas calkowicie i nie interesowalo ich ze zamiast snurkowac po rafach za co zaplacilismy spedzilismy 2 tygodnie nad morzem o glebokosci 40cm powrot z Egiptu od czasu wyjazdu z hotelu AURORA do ladowania w KATOWICACH trwal 13 godzin lecielismy przez WARSZAWE a odlot przekladano4 razy

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Pobyt w hotelu

    Jan Adam, DRAWSKO POMORSKIE 27.06.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    W hotelu trudno było znależć miejsce na stołówce,a gdy już się udało,to zdarzało się szukać swoich okularów,które się zostawiło.W pokoju poobrywane zasłony.Pierwszego dnia Pan sprzątający dostał napiwek przyniósł przysługującą wodę i posprzątał pokój.Drugiego dnia przyszedł zapytał czy ma ścielić łóżka bo mu się nie chce.Zabrał ręczniki i poszedł.O godzinie 21 nie było ani ręczników ani wody.Po interwencji w recepcji przyniesiono nam ręczniki oraz wodę.Do końca pobytu musiałem wodę kupować ,a wiem ,że przysługiwało 1,5l na pokój.Miał być minibar dodatkowo płatny,a nie było nic zgodne z opisem.Jednym słowem porażka.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękna plaża i nic poza tym

    Maciej 10.07.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel zszokował nas ….. to nie będzie pozytywna opinia . Nigdy nie trafiliśmy do tak brudnego hotelu. Pokoje obrzydliwe , po wymianie pokoju , było odrobinę lepiej, jednak standard to nawet nie 3* w naszej ocenie . Jedzenie monotonne , nie smaczne, Jedliśmy najczęściej frytki na plaży., tam można było coś przekąsić . Obsługa również tam najsympatyczniejsza. Brud był wszędzie , restauracja , a raczej stołówka , pokoje , toalety . Hotel bardzo zaniedbany. Ładna plaża, jednak bez raf. Jesteśmy zawiedzeni , jak można w ogóle oferować pobyt w takim miejscu , ceniliśmy rainbow za rzetelność . Nasz synek dodatkowo jest cały pogryziony po pierwszej nocy w hotelowym pokoju . Nie są to zapewne ugryzienia komarów . Za darmo byśmy tam nie wrócili .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie POLECAM !!!!!

    Krzysztof 01.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Zdjęcia przedstawione przez Rainbow wprowadzają w błąd. Hotel nie oferuje WIFI !!!!!! jest w lobby i to tak słaby ,że trzeba korzystać z okolicznych kawiarni aby uzyskać przyzwoity transwer. Poza tym goście Rainbow lokowani są w starych pokojach. Hotel nie posiada stacjonarnych komputerów gdyż zostały zlikwidowane a w miejscu gdzie stały są tablice ogłoszeń. Podczas 7 dniowego pobytu po 3 dniach internet przestał działać całkowicie . Recepcja nie była w stanie nic zrobić przez następne 4 dni. Zamiast sprzedawać w sklepikach nikomu niepotrzebne rzeczy powinni mieć karty sim. W lobby wyłączają klimatyzacje . Plaża jest oj jest.......... idzie się 500 m ale aby popływać trzeba przejść w wodzie następne 250 po roślinach aby uzyskać głębokość 140 cm :))) w oddali można skorzystać z pomostu kolejne 1000m. Brak w opisie " plaża jest ale w praktyce można na wodę popatrzeć a nie skorzystać " Hotel zasługuje na 2 gwiazdki.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    bardzo kiepsko

    Martyna 30.06.2014 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    wakacje udane ale wyłącznie dzięki pięknym warunkom naturalnym i dużej dozie optymizmu. Nie jestem wymagająca i nie oczekuję cudów po wyjeździe za 1500 zł ale warunki w hotelu Oriental Resort na samo wspomnienie przyprawiają mnie o mdłości. Pokój taki sobie, chociaż firanki były tak brudne że świata przez nie widać,basen bardzo przeciętny, najgorsza była jadalnia: stoliki nie sprzątane (sztućce z kolacji leżały na stole do rana!!!), obrusy paskudnie brudne,na ścianach ozdoby z Bożego Narodzenia, wszystko się klei a ta na zdjęciach piękna szklana szyba w rzeczywistości jest tak brudna i tłusta że odechciewało się jeść na sam jej widok. Jedzenie średnie a drinki do du..y. Może nie czepiałabym się tak bardzo i uznała to za standard gdyby nie to, że bywaliśmy już w egipcie w hotelach 4-gwiazdkowych i wyglądało to o niebo lepiej. Radzę wszystkim, których kuszą te 5 gwiazdek- nie dajcie się nabrać, hotel zasługuje max na 3.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    50

    Dramat

    Anna 31.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Dziękuję Reinbow za zmarnowane wakacje. Luksusow nie oczekiwałem ale brud i syf jaki zastałam skutecznie popsuł mi odpoczynek, za który wam zapłaciłam. Chętnie to

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    porażka

    Michał, Kudowa Zdrój 17.10.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    najgorszy hotel jaki widziałam w Egipcie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem