Opinie o Alpenrose

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(11 opinii)
Obsługa hotelu
3.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.7
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
4.7
Rezydent
4.3
Teren narciarski w okolicy
5.5
Wyposażenie strefy wellness
1.9
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    ★★★ ALPENROSE ★★★

    Piotr Warszawa 28.03.2014

    Pobyt uważam za bardzo udany. Może nie było zbyt słonecznie - ciągłe opady śniegu, ale za to warunki narciarskie wyśmienite. Codziennie jazda po świeżym śniegu - przynajmniej 20-30 cm. świeżego puchu codziennie. Ilość tras nie do przejeżdżenia w ciągu jednego tygodnia.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok.

    Anna, Łódź 25.02.2015

    Praktycznie wszystko było rewelacyjnie zorganizowane. Hotel dobrze usytuowany - blisko do dwóch dużych ośrodków narciarskich (Sellaronda i Buffaure). Bardzo blisko sklep i przystanek Skibusa. Niestety bilet na skibusa kosztuje 10 euro zamiast opisanych 8. Jedzenie w hotelu jak najbardziej na +. Obsługa stołówki miła, konwersuje w języku angielskim (za wyjątkiem właścicielki hotelu). Pokoje czyste i przestronne.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Alpenrose Mazzin

    Ewa Warszawa 13.11.2014

    Pobyt udany. Spełnił nasze oczekiwania

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    alpenrosen

    Barbara 28.03.2014

    Val di fassa i cała sella ronda - fantastyczne trasy!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pozytywna, polecam z uwagi na lokalizację, dobry punkt początkowy na stoki z każdej strony //

    Jarosław Warszawa 31.03.2014

    ...czysto, schludnie, przyjemnie, hotel prowadzony przez rodzinę od wiekowej babci siedzącej na recepcji, po zapewne jej wnuczkę obsługującej bufet, do nawyków tych włochów (często różniących się od naszych np. oszczędności w ilości podawanych serwetek i sztućców o które trzeba prosić ) łatwo się przyzwyczaić, docenić warto dobro tych ludzi, oddanie pracy i klientowi, uśmiech oddany dwukrotnie wraca, a zamówione do stołu wino za 6-8 euro (wyjątkowo dobre-polecam) wprowadza u gospodarzy hotelu ducha interesu i dokładają starań, by klient wrócił do pokoju z uśmiechem Ps. kolaaaaacjeeee..... wyśmienite niepowtarzalne ;-)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    na narty OK

    Marcin Olsztyn 29.03.2014

    jeżeli ktoś traktuje hotel jako miejsce cichego odpoczynku po wypadzie na narty, nie ma wysokich wymagań co do warunków lokalowych i obsługi to do dobry wybór

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Alpenrose

    Tomasz, Warszawa 01.04.2015

    Niezapomniane włoskie jedzenie w wydaniu domowym

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wyjazd narciarski

    Wojciech Piskorski , Otwock 28.03.2014

    dobry hotel, nieżle usytuowany w stosunku do przystanku ski busa

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wyjazd na narty do doliny Val di Fassa

    Archamo, Gdynia 06.04.2014

    Hotel i warunki dobre, transport oraz załatwienie sprawy przez Rainbow tours słabe. Wylot miał być z Gdańska- odwołano, ustalano wylot i przylot Warszawa bez transferu z i do Gdańska (we własnym zakresie i za własne pieniądze). Zmianiono godzinę wylotu z Warszawy z 9 na 7rano. Potem zmieniono godzinę wylotu z Werony, również na wcześniejszą. Miało być komfortowo, a wyszło tak,że lepiej było jechać samochodem z noclegiem po drodze. Czasowo i finansowo to samo, a na miejscu dużo większa swoboda, bo skibusy słabo tam jeździły o tej porze- 22.03.2014-29.03.2014 (były płatne dodatkowo o czym również biuro nie poinformowało)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jeśli macie wybór skorzystajcie z innego hotelu

    Krystyna G-T 03.03.2015

    Antypatyczni, niekomunikatywni właściciele, nie dostaliśmy dwóch posiłków- kolacji w dniu przyjazdu i suchego prowiantu na drogę (wyjazd o 4.00 rano na lotnisko).Skibus płatny 10 euro. Skibusy po 11.00 jeżdżą co godzinę i nie wszędzie można dojechać bez przesiadki - gorsza komunikacja niż 4 lata temu. Jedyny plus hotelu to przystanek skibusa tuż obok.Lepiej zapłacić trochę więcej i skorzystać z innego hotelu, bo jedziemy żeby spędzić przyjemnie czas również po nartach, a nie stresować się nadętą miną właścicielki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem