Opinie o Club Hotel Solaria

4.7/6 (27 opinii)

4.7/6
27 opinii
Obsługa hotelu
4.7
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.3
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.8
Rezydent
4.7
Teren narciarski w okolicy
5.6
Wyposażenie strefy wellness
3.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Marilleva 1400

    Duży atut - hotel na stoku

    Dariusz Michał, Luboń - 18.03.2015

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Solaria - byliśmy dwa razy.

    Doskonałe położenie hotelu. Obsługa hotelowa miła, uprzejma. Monotonia jeśli chodzi o śniadania. Obiadokolacje bardzo dobre, z tym że dla nas godzina zbyt późna (w zeszłym roku była 19:00, w tym roku 19:45). Pokoje wymagają odnowienia. Fatalne oświetlenie ogólne i miejscowe (panujący półmrok nie zawsze dobrze wpływa na psychikę). Usytuowanie półki z telewizorem koliduje z dojściem do łóżka. Ubogie wyposażenie meblowe (jedno krzesło a ja nie znoszę siadania na łóżku). Rezydent -Pan Bartek, przemiły i sympatyczny młody człowiek, który wg naszej oceny zasługuje na bardzo wysoką notę. Opiekował się nami podczas naszego pierwszego pobytu i bardzo ucieszyliśmy się, jak spotkaliśmy Go na lotnisku również w tym roku. Zaznaczyć pragnę, że wyjeżdżamy za granicę dwa razy zimą i dwa razy latem (z różnymi biurami turystycznym) i z czystym sumieniem stwierdzam, że nie spotkaliśmy takiego rezydenta. Co więcej zdradził nam gdzie będzie rezydował latem i na pewno wybierzemy się na urlop z Państwa Biurem na Sardynię.

    Maria Warszawa - 31.03.2014

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    zwyczajnie

    Witam, nie polecam tego hotelu. Jedzenie bardzo, bardzo przeciętne (np. makaron z owocami morza - bez owoców morza), typowa masowa kuchnia gotowana z dużym cięciem kosztów - masowo bez jakości. Obsługa hotelu zna j. angielski jedynie na bardzo podstawowym poziomie. Hotel na bardzo dużą ilość gości, nie dla osób szukających kameralnego odpoczynku. Spa - dodatkowo płatne - oczekują podpisania oświadczenia o stanie zdrowia, które było napisane w j. włoskim a nie angielskim. Jedyny plus hotelu to basen i odległość od stoku - poza tym porażka. Obrusy na stołach papierowe, obsługa sali nie nadążająca z dołożeniem sztućców lub filiżanek. W hotelu była włoska wycieczka szkolna - i to rzeczywiście jest hotel odpowiedni dla wycieczki szkolnej nic ponad to!

    Magdalena - 04.02.2020

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    solaria

    Hotel lata świetności ma za sobą wymaga kapitalnego remontu pokoje tragedia małe ciasne i stare jak u Nas za komuny hotel PTTK.Jedynie co ratuje ten hotel to położenie . Reszta do bani

    solaria - 16.03.2015

    9/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem