Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu wspominamy bardzo sympatycznie. Przemiła i pomocna obsługa. Jedzenie bardzo dobre, ale mało regionalnej kuchni. Animacje dla dzieci mogłyby być bardziej urozmaicone. Chętnie wrócilibyśmy tam jeszcze raz.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd udany. Żadnej wpadki ze strony biura i hotelu. Jedyny zgrzyt to problem informatyczny przy wylocie z Teneryfy Południe (powolna odprawa spowodowała opóźnienie odlotu)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt wymaga już remontu ,ale jest bardzo czysto. Obsługa bardzo pomocna i sympatyczna. (Wymiana ręczników, pościeli super). Jedzenie urozmaicone, posiłki smaczne. Pani Sylwia nasza przewodniczka po Teneryfie (wycieczki kupione od rezydentki biura RAINBOW); to kobieta o ujmującym sposobie opowiadania historii, niesamowita wiedza, pełny profesjonalizm. Na plażę (czarną) spacerkiem parę minut z górki. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
- najlepsza lokalizacja hotelu na Ziemi . Z jednej strony widok na ocean, z drugiej strony ogromne góry wulkaniczne. I to wszystko w zasięgu ręki z tarasu. Po prostu bajka! - jedzenie przepyszne i urozmaicone. Obsługa kuchni i sali konsumpcyjnej pełen profesjonalizm. Ogólnie wyrazy współczucia dla obsługi sprzątającej w kuchni, w barach czy przy basenach. Nie wiem czy to reguła (chyba tak) , ale zachowanie turystów z Wielkiej Brytanii pozostawia wiele do życzenia. Nawet świnie w chlewie zostawiają lepszy porządek po sobie. Bydło - to chyba najlepsze określenie. - Polecam All inclusive. - pokoje przestronne, przemyślane, z mega tarasem z super widokiem, łazienka spoko. Dla przeciętnego Kowalskiego - żyć nie umierać! - Animacje dla dzieci - hmm... 4/6 Codziennie te same atrakcje, ale może tak ma właśnie być bo dzieci lubią powtarzalność. Panie animatorki zaangażowane i wesołe. - Animacje dla dorosłych - 4/6. Tak trochę po taniości, bez większego wysiłku i zainwestowania. - wycieczki fakultatywne dość drogie. Trochę naciągactwo. - Costa Adeje jako miasto ciekawe pod względem różnorodności i atrakcyjności budowli, kurortów, natomiast do rozrywki i aby się zabawić na mieście - słabe. - Rezydenci - swoją funkcję spełniają jednak w porównaniu do innych rezydentów w innych kurortach pracują trochę za karę i z łaską. Brak uśmiechu, brak zaangażowania, chyba brak powołania. Strach się odezwać - mina niezadowolenia gwarantowana. Może wynika to z braku zainteresowania wykupieniem wycieczek fakulatywnych - nie wiem. Ogólnie warto było i szczerze POLECAM. RAINBOW jako biuro podróży - pełen profesjonalizm na każdej płaszczyźnie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt bardzo udany, obsługa hotelu na wysokim poziomie. Hotel nie najnowszy, ale nadrabia dodatkami. Ratownik pilnujacy dzieci w basenie cały dzień😁. Dobre jedzenie, sprzatany, duze rodzinne pokoje, . Polecam rainbow😁
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel jak i jego obsługę można śmiało polecić. Mieliśmy obawy o jakość wypoczynku, ponieważ komentarze na stronie Rainow i na Tripadvisor były mieszane. Jednak na miejscu okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. W hotelu jest bardzo czysto, a obsługa jest pomocna i przyjazna na każdym kroku. Dotyczyło to zarówno recepcji, obsługi technicznej, animatorów i w szczególności kelnerów i kucharzy. Opiszę kolejno: 1) wyżywienie 2) pokoje 3) baseny 4) pozostałe atrakcje 5) ogólne wrażenia. WYŻYWIENIE: Gross jedzenia powtarzalne, co jest charakterystyczne dla hoteli i pobytów w formule all inclusive. Niemniej, codziennie można było zjeść coś innego w ramach posiłków przygotowywanych na bieżąco (owoce morza, steki, itp.) Jeśli chodzi o smaki, dla mnie raczej przeciętne, ale zawsze dało się coś znaleźć. Wśród kelnerów jest Polak, pan Marek (pozdrawiamy!), który chętnie opowie coś o hotelu, okolicy i atrakcjach. Był bardzo serdeczny i pomocny dla wielu gości. POKOJE: Hotel ma swoje lata i jest obiektem typowo turystycznym, dlatego na 4* popatrzmy trochę przez palce. Jeśli ktoś szuka wypoczynku w nowoczesnych wnętrzach w skandynawskim stylu, to raczej niech szuka gdzie indziej. Niemniej, bywałem w znacznie droższych hotelach, gdzie mimo świeżego wystroju hotelu i pokojów, obsługa potrafiła popsuć świetne pierwsze wrażenie. Tutaj wystrój nie razi, generalnie wszystko sprawne. Pokoje (typ junior suit) są duże (osobno sypialnia i osobno część dzienna), każdy z wygodnym tarasem. Sprzątane codziennie. Łazienka również całkiem duża, dwie umywalki, duża wana. Na życzenia obsługa łączy dwa pojedyncze łóżka w jedno dużo i robią to od ręki. BASENY: Są dwa kompleksy basenów, pierwszy na patio między skrzydłami hotelu, gdzie znajduje się duży basen ogrzewany (ważne podczas pobytu w sezonie "zimowym") i duży basen nieogrzewany, oddzielone sceną dla animatorów. Baseny sprzątane codziennie. Bardzo dużo leżaków. Brak możliwości rezerwacji leżaków (dla mnie na plus). Obok znajduje się bar, blisko także plac zabaw dla dzieci, boisko wielofunkcyjne (piłka nożna / kort tenisowy), oraz hotelowe spa, siłownia i mini market. Za hotelem znajduje się drugi kompleks płytkich basenów dla dzieci. Baseny również bardzo czyste, z dodatkowymi atrakcjami dla dzieci. Niestety, nieogrzewane. Ta część jest bardzo kameralna, mimo że całkiem duża i z własnym barem. W tej części znajduje się także sala zabaw dla dzieci (zabawki, malowanie, książeczki, puzzle, "symulator" samolotu), gdzie dziećmi zajmują się animatorki. POZOSTAŁE ATRAKCJE: Ekipa animacji ciągle aktywna i bardzo się stara przyłączać do aktywności wszystkich gości, ale nienatarczywie. Są poranne zajęcia yogi, rozciąganie / taniec w basenie, gra w piłkę basenową, ww. animacje dla najmłodszych, a wieczorem w ciąg tygodnia: 1) pokazy papug, 2) pokazy orłów 3) codzienne mini disco dla dzieci 4) karaoke 5) inne występy artystyczne (część ekipy to profesjonalni tancerze, więc potrafią robić wrażenie). W ekipie animacji jest dwoje Polaków, zawsze uśmiechnięci i serdeczni (również pozdrawiamy!). Poza animacjami do dyspozycji gości jest także SPA z masażem (ceny od 10 EUR / 10 minut), lobby bar (poza all inclusive), z miłą obsługą i bardzo dobrymi koktajlami, English/Irish Pub (w all inc.) z relacjami sportowymi, stoły do bilarda (płatne 1 EUR) oraz maszyny dla dzieci. OGÓLNE WRAŻENIA: Lokalizacja jest bardzo dobra (15 minut spacerem do plaż nad oceanem i deptaka, czy centrów handlowych), dużo darmowych i publicznych miejsc parkingowych (szczególnie ważne dla osób chcących aktywnie zwiedzać wyspę i korzystających z wynajmowanych samochodów), hotel jest przyzwoity, czysty, pokoje przestronne. Ogólne wrażenia bardzo dobre. Oceniam jednak na 5 z 6 z powodów: 1) baaardzo głośnej muzyki podczas wieczornych animacji, 2) reakcji obsługi na wybryki gości. Mianowicie, hotel jest w bardzo przystępnej cenie, co przyciąga niezbyt skrępowanych kulturą osobistą mieszkańców Wysp Brytyjskich. Kilkukrotnie zdarzały się głośne spotkania towarzyskie ww. grupy, przeciągające się do lokalnej godziny 2-3 w nocy, ale obsługa nie reagowała na ich hałasy (z wyjątkiem, gdy po północy zaczęli korzystać z basenów i przestano im podawać alkohol, wówczas rozeszli się po pokojach i był spokój).
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt zgodnie z oczekiwaniami poza pewnymi anomaliami pogodowymi.Podczas naszego pobytu cała Teneryfa żyła awarią kolejki linowj na szczyt Teide i ewakuacją (na linach) pasażerów z unieruchomionych wagoników (ratownicy, helikoptery, telewizja, wywiady z uczestnikami itp.)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowy pobyt w Playa Real Resort ogólnie oceniam dobrze. Spędziliśmy tydzień z trzyletnim dzieckiem. Pokoje czyste, przestronne, z dużymi balkonami i widokiem na ocean(za to ogromny plus). Miła obsługa hotelu, sporo pracujących Polaków, którzy naprawdę są bardzo mili i pomocni(pozdrowienia dla Pani Ani z recepcji) pokój sprzątany codziennie. Duży basen z ciepłą wodą (jednak trochę brudny, mogli by bardziej zadbać o czystość basenu) i z tyłu hotelu brodziki z atrakcjami dla dzieci też nie do końca niestety czyste. Jeżeli chodzi o minusy to niestety było ich sporo, nie jesteśmy bardzo wymagający i czepiający się ale neistety w tym hotelu było sporo nie dociągnięć... Brak mydła do rąk w łazience co w czasach covidowych uważam za podstawę, łazienki powinny być już wyremontowane, jedzenie niestety słabe, monotonne, każdy znalazł coś dla siebie ale jakościowo naprawdę słabo 3 letni synek zatruł się jajkiem.. Więc później baliśmy się jeść.. A wieczorami atrakcja codzienna koło stołówki i przy basenie biegające olbrzymie karaluchy... Pierwszy raz zdążyło mi się widzieć je na terenie 4*hotelu... Więc za to ogromny minus... Jeżeli chodzi o bary słaba akcja często na barach w ciągu dnia nie było barmanów a drinki z all inclusive nalewane gotowe z nalewaka obrzydliwe... Plusem Napewno duża ilość leżaków przy basenie. Jeżeli chodzi o wycieczki koniecznie piękny Loropark przy recepcji pomogą z organizacją z dojazdem i pływanie katamaranem na delfiny. Okolica cicha blisko do ładnego deptaka, plaże czyste. Wieczorami hotel organizował mini disco, Papugi, węże, śpiewanie na żywo, magik, Pobyt na Teneryfie naprawdę super ale byłoby jeszcze lepiej gdyby nie minusy za hotel.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jako że były to pierwsze nasz rodzinne wakacje za granicą, nie mogę doczepiać się szczegułów. Najwyżej ocenię przemiłą i pomocną obsługę hotelową a w szczególności tych z serca hotelu czyli jadalni. Profeska. Hotelowi brakuje odświeżenia, troszkę zawiedliśmy się basenem dla dzieci. W połowie naszego pobytu, przyjechało mnustwo dzieci, a basen dla nich lodowaty .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ostatni tydzień czerwca spędziliśmy na wypoczynku na Teneryfie. Wybraliśmy ten hotel kierując się lokalizacją oraz ceną. Zaczynajac od początku, plusem jest dosyć dobra lokalizacja- blisko do lotniska oraz niedaleko promenady i plaży oraz marketu Mercadona. Hotel traktowaliśmy głównie jako baza wypadowa- w sumie przez 8 dni zjedliśmy tam tylko jeden obiad gdyż całe dnie spędzaliśmy poza hotelem. Pokoje średnie - stare i zaniedbane. Oczywiście brak działającej klimatyzacji, pościel nie wymieniana przez cały tydzień, jedynie ścielone łóżka. Ręczniki wymienione może 3-4 razy. Zdarzają się karaluchy! Bar oraz napoje bardzo słabe, ale pasują Anglikom bo całe dnie piją i drą jape do późnej nocy (w pokoju był upał i trzeba mieć otwarty balkon przez co nie da się spać). Za to restauracja zaskakująco bardzo dobra. Śniadania zawsze takie same. Obiady nie wiem bo w sumie jedliśmy jeden raz i było spoko. Kolacje bardzo dobre (połowa menu powtarzała się codziennie). Dobrze przyprawione, proste jedzenie. My głównie spędzaliśmy czas spacerując promenadą na oddalone plaże oraz na wycieczkach fakultatywnych. Polecamy rejs w poszukiwaniu delfinów, wycieczka na Masca i Teidę oraz Loro Park. Niestety w biurze podróży nikt nie powiedział że aby wejść na sam szczyt wulkanu trzeba się pół roku wcześniej starać o specjalne pozwolenie. Ogólnie OK ale szału nie ma. Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki (max 3). Polecam poczytać opinie Google na jego temat gdzie znajdziecie również zdjęcia.