Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(660 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Playa Real Resort

    Barbara, Warszawa 01.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Lokalizacja hotelu bardzo dobra, łatwe dojście spacerem do plaży, restauracje i ibulwaru wzdłuż Oceanu. Natomiast zaskoczyła nas obecność maloletnich dzieci w barze i to w godzinach wieczornych.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel przeciętny / Teneryfa super

    GoszaS 24.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel na zdjęciach wygląda OK, ale zdjęcia mijają się z rzeczywistością. Pokoje niby odnowione...ale bardzo byle jak i na szybko. Brak klimatyzacji w pokoju, co prawda można próbować usnąć przy otwartym balkonie, ale jest wieczorem na tyle gołośno (imprezy, muzyka itp), że graniczy to z cudem, albo trzeba być bardzo zmęczonym. Pokój sprzątany, choć podłoga nie wiem czy była przez tydzień choć raz umyta - nie wyglądało mi na to. Łazienka moco zurzyta (zapyziałe fugi, pęknięte kafle i deska klozetowa). W trakcie pobytu zepsuła się nam spółczka od toalety (na szczęcie naprawiono usterkę). Jedzenie dość róznorodne i jak na masową kuchnie nie najgorsze. I największy hit: w pokoju jest telewizor, ale pilot do telewizora to koszt 5 EUR, a bez piota nie dało się TV włączyć. Na plus miła obsługa (na recepcji i w barze Polacy) i możliwość rezerwacji restauracji a la carte. Nie wydaje mi się też aby do plaży było ok 800 m, sądzę, że dystans do plaży mógł być powyżej 1 km, powrót z plaży do hotelu lekko pod górkę. Lekko męcząca podróż: 5 godzin lotu w ciasnocie, a na lotnisko zawoził nas autobus bez klimatyzacji, gdzie temperatura w ciągu dnia sięgała 30 stopni, czyli podroż jak w nagrzanym piekarniku (na szczęcie na lotnisko jedzie się z pół godziny - jakoś się to wytrzymało).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Szczerze polecam w cenach last minute

    Ewa 19.09.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel jest ładny, nowoczesny, wnętrza bardzo przyjemne. Położony w spokojniejszym rejonie Costa Adeje, co nam nie przeszkadzało, ponieważ można przejść chodnikiem nie obijając się o innych, a dojście do centrum miejscowości nie zabiera dużo czasu. W odległości spacerowej dwie duże piaszczyste plaże - bliższa Playa Fanabe z ciemniejszym piaskiem i dalsza, ładniejsza Playa del Duque. Powrót z plaży, mimo, że trochę pod górkę nie jest męczący. Dostaliśmy piękny, duży pokój z widokiem na ocean, urządzony nowocześnie, dwupoziomowy. Jest lodówka, pilot do tel. za kaucją, ręczniki wymieniane codziennie, sprzątanie niestety powierzchowne. Część osób narzeka na wyżywienie, ale nie ma się czego obawiać. Faktycznie wybór jest mniejszy niż spotykaliśmy w innych hotelach (np. 2 rodzaje ciast zamiast 6 w różnych kolorach i tym samym smaku), ale codziennie jakaś potrawa godna 4 gwiazdek, m.in. sushi, fontanny czekoladowe, cielęcina, prosciutto, pyszne ryby. Jest też obowiązkowe fast foodowe jedzenie pod Anglików, którzy stanowią niestety większość gości. Dostępne są przyzwoite lunch boxy, po wcześniejszym zgloszeniu. Basen jeden duży, obok mały brodzik, a z tyłu duży płytki basen dedykowany dzieciom. Leżaki rezerwowane przez gości już od 7 rano. Obsluga hotelu bardzo miła, wszystko można zalatwić, nikt się o nic nie czepia pomimo notorycznego łamania hotelowych zasad przez gości. W recepcji pracuje Polak, również w barze i restauracji, a także w kuchni. Jedna z wind nie działa podczas naszego pobytu. Nie spotkaliśmy żadnych karaluchów, o których czytałam. Jedyna rzecz, która niepotrzebnie psuje dobre wrażenie, to przecinanie opasek przy wymeldowaniu. Dostaje się wtedy bon na obiad i teoretycznie korzystanie z barów odpada, ale praktycznie nikt nie zwraca na to uwagi. Osoby, które cenią sobie animacje, mogąbyć niezadowolone z mało zaangażowanych animatorów.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt udany

    Adam, Jaworzno 05.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel o dobrej infrastrukturze,lecz zaczyna się sypać.(jedna awaria wody skutkujaca brakuem napojow przy sniadaniu).Pokój duży zgodny z opisem,codziennue sprzarantątany.Ogólnie wrażenie pozytywne.Wycieczki fakultatywne wybrane przez nas na dużym poziomie.Animacje żywiołowe

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem