Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dojazd z lotniska do hotelu i wyjazd z hotelu do Szczecina tragiczny!!! Nigdy więcej!!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w super miejscu natomiast sam hotel zaniedbany brudne stoły i podłoga w restauracji, leżaki nie myte a spryskane woda są tłuste i brudne. Jedzenie w miarę dobre ale monotonne. Basen duży i niestety zaniedbany ale ogólnie ok. Pokoje przestronne i przytulne posiadają balkony. Animatorzy na 6+!!!
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje ok, choć znalazłoby się trochę minusów, któe jednak nie wpłynęły na ogólną ocenę calego pobytu
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duża różnica w komforcie pokoju.Uważajcie na pokój 101. Wyżywienie,położenie,obsługa OK.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lot był bardzo dobry i przyjemny . Odbiór i przewóz do hotelu dobrze zorganizowany chociaż dojście do hotelu z głównej drogi w ciemnościach. Sam pobyt w hotelu dość przyjemny wyżywienie na dobrym poziomie ale mało ryb owoców morza i lekkostrawnych potraw . Hotel bardzo ładnie położony zejście do morza po schodach także nie polecam dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz dla rodzin z małymi dziećmi bo nie ma pojazdu takiego żeby pasował do wózka dziecięcego.Brak jakichkolwiek animacji dla dorosłych . Obsługa rezydenta bardzo dobra można było się zwrócić z każdym problemem w każdej chwili . Dziękuję i przepraszam jeżeli napisałam zbyt szczerze ale to był mój pierwszy lot
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Długi czas oczekiwania na rejestrację w hotelu Po kilku interwencjach przydzielono nam pokój inny niż był przewidziany na początku. Pokój warunki socjalno bytowe jak na hotel w Polsce z dwiema gwiazdkami. Wyżywienie dobre duży wybór potraw. Brak gorących napoi (kawa herbata) do posiłków w południe i wieczorem. Warunki na plaży dobre brak baru na plaży dla gości którzy wykupił all inclusive.Brak prywatnej plaży dla gości hotelu golden beach Obsługa hotelowa uprzejma i miła. Rezydenci uprzejmi i pomocni. Wycieczki fakultatywne zorganizowane w sposób perfekcyjny przewodnik mówiący w języku polskim przekazywal informacje o miejscach w interesujący sposób. Warunki pogodowe i klimatyczne bardzo dobre. Dla osób lubiacych kąpiele słoneczne gorąco polecam. W przyszłym roku mam zamiar powrócić do Złotych Piasków.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie zasługuje na 4 gwiazdki, co najmniej 3i1/2. Jedzenie dużo i smaczne, ale tanie mięsa -kurczaki, wieprzowina, raz wołowina, ciasta mało urozmaicone, ale dużo owoców hotel dobry ze względu na małą ilość rozwrzeszczanych dzieciaków - windy i schody na plażę skutecznie odstraszają rodziny z dzieciakami -dla chcących odpocząć - to bardzo dobrze.Ogólnie nie najgorzej, ale i nie żadna rewelacja
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok. Czysto, dobre jedzenie, miła obsługa. Fatalne dojście do plaży, zaniedbane, nieprzyjemne pomiędzy śmietnikami. Nie ma sensu wykupownie hotelowego serwisu plazowego. Ogólnie pobyt udany. Mpznz polecić dla rodzin z dziećmi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skrócie - udane wakacje, dziecko i babcia (która ostatni raz samolotem leciała w 1979) - zachwycone wycieczką, organizacją, Bułgarią, pogoda idealna a morze i plaża ciepłe i takie jak wymarzyliśmy. Rainbow stanęło jak zawsze na wysokości zadania, więc czułam się zaopiekowana i wszystko było idealnie. Teraz pewnie wybrałabym inny hotel, ale nie dlatego, że z tym jest coś nie tak, ale wolałabym blisko morza i bez wspinaczki górskiej. Ale wiedziałam na co się piszę przed :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel skromny ale czysty z miłą obsługą. Zejscie na plaże po wielu schodach trudne dla osób starszych. Posiłki smaczne lecz w drugiej części pory posiłku brakowało już owoców, mleka do kawy i chleba. Najmniej przyjemnie wspominamy rezydentki, które nie orientowały się w sprawach hotelu, atrakcjach i historii okolicy a infromacje, które można było znaleźć na stronie Rainbow czytały z kartki. W naszym przypadku podały błędne miejsce przyjazdu transferu powrotnego na lotnisko, co skazało nas na godzinne wyczekiwanie w temperaturze powyżej 30 stopni. Gdyby nie nasze telefony do rezydentki to nie zdążylibyśmy na lotnisko. niepotrzebny stres na udany w sumie urlop.