Opinie o Festa Gardenia Hills

Kategoria lokalna: 3

4.7/6
(162 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niewykorzystany potencjał

    Paweł, Czeladź 20.09.2019

    Wakacje w Festa Gardenia mogę ocenić dobrze. Do bardzo dobrej opinii zabraknie wysokiej oceny dotyczącej jedzenia. Śniadania bardzo monotonne ze słabiej jakości produktów. Przez cały okres występowała jedna wędlina, której nie dało się zjeść. Jaja przegotowane przez to żółtko było koloru szarego. I często brakowało produktów a czas oczekiwania na ponowne uzupełnienie trwał zbyt długo. Pokoje całkiem przyjemne i wygodne, codzienne sprzątane. Okolica także pozytywna, spokojna bez przepychu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ocena hotelu

    KA. 01.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    W hotelu spędziliśmy 15 dni. LOKALIZACJA. Hotel znajduje się 1,3 km od plaży, odleglość może nie jest jakaś ogromna ale droga którą trzeba przejść jest strasznie niebezpieczna i ruchliwa, nie znajdziemy również przejścia dla pieszych a przejść przez skrzyżowanie jakoś trzeba by móc dotrzeć na plażę. Polecam skorzystać z hotelowego busa- kierowca był bardzo uprzejmy, zatrzymywał się na drodze i zabierał gości którzy szli pieszo. Szkoda, że ostatni na plażę jedzie o godzinie 14:15. Wieczorem radzę uważać bo droga nie jest w ogóle oświetlona, nie ma chodnika. Obok hotelu znajduje się hodowla psów policyjnych, mieliśmy akurat balkon na ich stronę - może przeszkadzać głośne szczekanie. Zaraz po przyjeździe czuliśmy okropny smród, nie dało się wytrzymać na balkonie jednak z czasem albo zaniknął albo przyzwyczailiśmy się do niego. Duży Plus za hotelowy sklepik z przystępnym cenami, czynny do północy a sprzedawcy również są bardzo uprzejmi i pomocni. OBSŁUGA. Zacznę od restauracji. Niestety pracownicy wyglądali jakby pracowali za karę- zero uśmiechu czy jakiejkolwiek energii. Bardzo nie podobało mi się to, że zabierano nam talerze sprzed nosa, bez żadnego słowa czy zapytania. Ledwo konczyliśmy jeść a kelner stał już za naszymi plecami, było to bardzo krepujące tak jakby chcieli dać nam do zrozumienia - zjedliscie to sobie idzźcie żeby inni mieli gdzie usiąść. Niestety pod koniec naszego pobytu kilku pracowników restauracji chyba się zapomniało bo urządzili pod naszym oknem koncert (o 1 w nocy) i to bardzo głośny, uciszyli się dopiero jak wyszliśmy na balkon. Pani z recepcji skraca imprezy organizowane przez animatorów podczas których ludzie świetnie się bawią a personel hałasuje pod oknami w późniejszych godzinach. Reszta obsługi bardzo życzliwa i pomocna. JEDZENIE. Na początku jedliśmy ze smakiem, co prawda jedzenie zawsze było zimne ale dało się nim najeść. Niestety jest to jedna wielka monotonia, codziennie to samo, na obiad i kolację te same dania więc po paru dniach odechciało się w ogóle jeść. Wielki Plus za owoce, które były zawsze świeże i pyszne. Restauracja nie posiada wystarczającej liczby stolików, zdarzało się, że przez brak miejsca goście jedli na leżakach przy basenie czy na ławkach koło placu zabaw. Strasznie duże kolejki, za mało tac z jedzeniem jak na taką liczbę gości. Zupy były ciepłe natomiast pozostałe dania zimne, w restauracji jest tylko jedna mikrofalówka do której często były kolejki. Trzeba było jeść w pośpiechu by zwolnić stolik pozostałym gościom. Często słychać było komentarze "popatrz kto kończy jedzenie i stój obok, żeby zająć miejsce". Bardzo zasmakowal nam krem pomidorowy oraz zupa pieczarkowa, niestety podano je jednorazowo bo przez resztę pobytu zjeść można było tylko rosół. Zdarzało się, że koło godziny 22 barman nie obsłużył ludzi, ponieważ skończyły się napoje bezalkoholowe a ja np. natrafiłam na brak białego wina. Skoro wykupujemy opcje all inclusive to chyba taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Duży plus dla sympatycznych i pomocnych animatorów zarówno z Bułgarii jak i z Polski. Codziennie plan dnia wyglądał tak samo ale przynajmniej się starali. Bardzo podobały nam się wieczorne atrakcje- organizowano quizy, konkursy i potańcówki, ludzie bawili się super, szkoda że tak krótko bo od 21:30 do 22:30/ 23:00. Świetny basen, czysty z ciepłą wodą a w nocy ładnie podświetlany. Tylko raz zdarzyło się nam, że nie znaleźliśmy wolnego leżaka. Na terenie obiektu znajduje się również boisko do siatkówki. Pokoje czyste, zadbane. Codziennie dokładano nam rolkę papieru i opróżniano kosze (swoją drogą bardzo małe). Szkoda, że przy łóżkach nie ma lampek nocnych. Niestety Panie sprzątające codziennie zmywały nam podłogi w pokoju, natomiast łazienkę i balkon dopiero po uprzedniej prośbie. Dużym plusem jest klimatyzacja. Brakuje krzeseł na balkonie. Przydałaby się również suszarka czy więcej wieszaków (4 wieszaki na 2 osoby, 15 dniowy pobyt). Niestety ściany jak papier, słychać było sąsiadów z góry, dołu czy zza ściany - o korytarzu nie wspomnę. W naszym pokoju mieliśmy jedna dużą szafę bez żadnych przegród czy półek przez co uciążliwe było szukanie ubrań w całej stercie. Suszarkę na ubrania dostaliśmy w połowie pobytu, a dwie szklanki 3 dni przed wylotem. Zasłony prysznicowe mogłyby być dłuższe lub wymienione na szklane drzwi, ponieważ woda wylewała się na płytki a w pokoju nie znaleźliśmy żadnego dywanika czy ścierki, który mógłby to wchłonąć. PODSUMOWUJĄC: nie jest źle, jak na 3 gwiazdki jesteśmy zadowoleni z pobytu. Zdarzyło się parę incydentów, które poszły w niepamięć, ponieważ pobyt będziemy wspominać dobrze. W skali 1-5 oceniamy hotel na 4.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje, urlop

    Elżbieta 31.08.2019

    Może nie wszystko jest ok, może smrodek przy frontowych oknach hotelu 🤢, może daleko do plaży,bus kursujący tylko do popołudnia,może brak możliwości wieczornych spacerów brzegiem morza... Wszystko to można poukładać, zorganizować, poradzić sobie, przyzwyczaić się, no ale jednej rzeczy wybaczyć się nie da!!! Rezydentka wioząca ludzi z lotniska!! Baaardzo długo nasz lot czekał na bagaż, hotel przedostatni w całej podróży,głodni,zmęczeni NIE ZE SWOJEJ winy spóźnienie na kolację. Pani ,,pilotka,, Rainbow zapytana czy coś można zorganizować do jedzenia choćby dla dzieci, oooooo do najbliższego miasta jest 4km nie ma takiej możliwości,rano,rano śniadanie dostaniecie,kolacja była do 21..... Ani przepraszam,ani zapytam co się da zrobić,wystawione ludziska przed hotel,bye... I nie chodzi,że dostaliśmy prowiant kanapka,jabłko i wodę,sklep też otwarty do 22, nie chodzi o to,że to nasza grupa przybyła po kolacji-pech, ale ironia w głosie tej PANI jest co najmniej niedopuszczalna!!!

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Było super

    Sonia 03.07.2019

    Hotel sam w sobie jest w porządku. Miła obsługa. Bardzo dobre jedzenie, codziennie coś innego i ogólnie wszystko pycha.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeciętnie

    Tomasz, kalisz 17.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Ogólne wrażenia na dobrym poziomie dla czepliwych (jak ja)minusy sie znajdą

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    wczasy w Gadrenii

    Wiolka 26.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Witam. Jak tak czytam opinie, to mam wrażenie, że byliśmy w innym hotelu niż co poniektórzy. Nie twierdzę, że było idealnie......bo nie było.... znalazło się kilka takich drobiazgów, ale one nie miały absolutnie żadnego, bądź dużego wpływu na nasz pobyt, ale o tym w międzyczasie. Jadąc do Festy Gardenii (mimo przeczytanych negatywnych opinii) byliśmy nastawieni na odpoczynek i dobrą zabawę, a nie szukanie niedoskonałości i dziury w całym. Nasz pobyt 11-21 lipiec przyjazd ok. 12.30, doba hotelowa od 14.00 więc nie załapaliśmy się obiad, bo obiad do 14.... o 14.00 dostaliśmy pokoje i poszliśmy na miasto coś zjeść. Nigdy nam się to wcześniej nie zdarzało, więc byliśmy troszkę niemiło zaskoczeni. Podsumowując.... wybierając niskobudżetową, najniższą ofertę na rynku nie oczekujmy luksusów 5* hotelu !!! My rezerwowaliśmy wczasy w październku, gdzie były największe rabaty, więc za te pieniądze, hotel adekwatny do swej ceny.... za większe pieniądze może byśmy się zastanowili

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia z pobytu 13-17.09.2019

    Janusz, Poznań 20.09.2019

    Ogólne dobrze - b.dobre jedzenie ,miła obsługa - choć trochę smutna. W łazience smrodek z wentylacji. Szkoda ,że w ostatni dzień hotel chciał przyoszczędzić na busie ,bo nie jeździł na plażę i trzeba było iść na pieszo ok. 1200 m przez dość niemiłą okolicę. W pozostałe dni bus na plaże jeździł i to bardzo punktualnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przeciętny hotel

    KAMILA, OSWIECIM 24.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Przy z wymeldowaniem z hotelu proszę oddać klucze wraz z recznikami bo personel na siłę wmawia że brakuje jednego lub kilku ręczników za które każe gościom płacić 30LV. Jedzenia i picia full. Najlepsza animatorka dla dzieci Pani Arleta z Polski. Gorąco pozdrawiam. Dojście do centrum czy do morza dość ruchową ulicą bez pobocza. Bus jeździ z hotelu 6 razy na dobe.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    95

    tygodniowe wczasy w Gardenia Festa Hill

    Pospiech 04.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Zalety: - wspaniale urozmaicone posiłki, wszystko na czas, przy kończących się daniach obsługa non stop donosiła kolejne potrawy, przepszne słodkie owoce, lody, ciasta, kawa - wspanialni animatorzy:) zarówno bułgarscy jak i polscy, zabawy dla dzieci, wieczorki dla dorosłych, piłka ręczna w wodzie, zumba, gimnastyka poranna i w wodzie - naprawdę wielkie podziękowania dla prowadzących, ogromny atut hotelu, - duży basen, darmowe parasole i leżaki, - miła obsługa hotelowa, - darmowy bus do plaży - dojazd 5-10 minut Wady: - hotel powinien popracować nad czystościa pokoi, brak ręczników hotelowych, mało estetyczne pościele,materace, pomimo remontu hotelu brak kontroli nad czystością wnętrz, - trudna do pokonania droga do centrum, remont dróg, uwaga na bardzo niebezpieczne skrzyżowanie bez pasów - 0,5 km od hotelu w stronę SUN BEACH Podsumowanie: Pomino wad uważam pobyt w hotelu Gardenia za bardzo udany, wspaniała pogoda, basen, jedzenie a przedewszystkim klub animatorski !!!! nigdy sie nie nudziliśmy a zaznaczam byliśmy z dziećmi. Serdecznie polecam:) naprawdę warto a właściciela hotelu i menadżera zachęcam do podniesienia standartu czystości pokoi i otoczenia oraz zapewnienia dla turystów podstawowych środków higienicznych, ręczników itp.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje

    LUCYNA, SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE 08.07.2019

    Hotel ok przestrzenne czyste pokoje. Odlegols z photelu do centrum i nad morze spora jednak nie jest to przeszkoda mogliby dopracowac dojscie zeby bylo bardziej bezpieczne pobocza oswietlenie. Dobrze sprawdzaja sue busy. Jedzenie trochę mało urozmaicone . Obsługa hotelu mogła by chociaż po angielsku mowic😉 byloby łatwiej. Bardzo fani animatorzy poza super zabawa bardzo pomocni🤠🤡 Rezydenci mili pomocni bardzo życzliwi 🤩😎

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem