Opinie klientów o Black Sea Star

3.9 /6
29 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
3.3
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

w porządku 05.09.2018
Termin pobytu: czerwiec 2019

w porządku

pogoda dopisała przez cały pobyt. Transfer z lotniska to 30 min bardzo ważne dla podróżujacych z małymi dziecmi.plaża po przejsciu przez ulice i campingi.morze bardzo czyste oraz bardzo ciepłe.pokoje były ok mielismy apartament, dzieci spały w osobnym pokoju,Pokoje sprzatane nie do końca dokładnie. jedzenie monotonne ale dobre! animatorzy na 6 z +. co prawda hotel ograniczał animacje ale i tak było przyjemnie.malowanki, aqua aerobic, rzutki, wieczorne konkursy oraz disco dla dzieci.. Pozdrowienia dla P. Oli i Rafała,zawsze usmiechnieci i grzeczni. do Sozopolu taxi 20 lewa, piękne stare miasto. hotel położony poza centrum jednak byla odczuwalna mniejsza ilosc osob na plazy co jest duzym +.ogólnie za ta cene warto(przedsprzedaz).

4.0/6

Rajmund, Pabianice 28.06.2019

Black Sea Star opinia po tygodniowym wypoczynku (czerwiec 2019)

Hotel widać, że nowy i zadbany. Obsługa w hotelu bardzo miło (szczególnie pracownicy w barach). Jedzenie wszystko na zasadzie szwedzkiego stołu (śniadanie, obiad oraz kolację). Codziennie było coś innego do jedzenia, choć część potraw się powtarzał. Produkty regionalne i świeże. Alkohol nie był rozcieńczany (szczególnie ten wysokoprocentowy). Pokój 4 osobowy spełniał europejskie standardy (czysty, codziennie była pani sprzątaczka, która dbała o porządek w pokoju; nic nie zginęło, mimo, że w pokojach nie ma sejfu;wszystko działało: klimatyzacja, lodówka, bojler). Basen czysty, zawsze dostępny ratownik w godzinach umożliwiających kąpiel. Tuż przy hotelu jest sklep z przystępnymi cenami i dużym asortymentem. Do plaży około 5 minut spacerem. Plaża i woda czysta, w okolicy kilka barów; leżaków z parasolami (płatnymi). Najbliższe większe miasto Czarnomorec okolo 3,5km i Sozopol 6km. Cena taksówki do Sozopola 20 Lew. Obok Sozpolu jest Aquapark oraz Zamek jako atrakcja do zwiedzania (około 50 Lew za te dwie atrakcje) - jest darmowy bus z przystanku koło hotelu do Aquaparku :). Bardzo polecam zajęcia animacyjne prowadzone przez Julię oraz Olę - najlepsze animatorki jakie spotkałem :)

4.0/6

Asia, Bartek, Wojtek i Radek z Łodzi 12.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Udane wakacje

Przede wszystkim jeszcze raz dziękujemy polskim animatorom Oli i Rafałowi oraz bułgarskiemu animatorowi. Dzieci codziennie nie mogły doczekać się zajęć w figloklubie, a my animacji dla dorosłych. Ola i Rafał - pełen profesjonalizm, kultura, bardzo sympatyczni i pomocni. Rainbow powinien docenić jakoś szczególnie ich zaangażowanie (może jakaś premia... :) bo o takich pracowników warto dbać. Nie polecamy wycieczki Pirackie Party - żenada, program "artystyczny" - żaden, szkoda czasu i pieniędzy. Od innych Polaków wiemy, że fajne wycieczki to wieczór bułgarski oraz zwiedzanie Istambułu. Wielki minus dla hotelu za brak wyznaczonego miejsca dla palaczy. Dym wdychaliśmy wszędzie - w restauracji przy posiłkach (pod namiotem), jak i przy basenach.

4.0/6

Martyna, Pabianice 28.06.2019

Smaczne jedzenie, dobry hotel ale na całkowitym odludziu

W hotelu można bardzo smacznie i różnorodnie zjeść, pokoje są bardzo czyste, codziennie sprzątane. Minusem jest słabe położenie: totalne odludzie, do najbliższego miasta (Sozopol) 6 km. Największym plusem hotelu są animatorki, zwłaszcza Pani Julia. Rewelacyjnie prowadzone zajęcia dla dorosłych. Obsługa hotelu bardzo sympatyczna i pomocna, w przeciwieństwie do właściciela, który prawie codzień rodzi rożnego rodzaju problemu (np. za głośna muzyka na basenie). Pierwszy raz z Rainbow zdarzyło nam się żeby rezydent nie spełnił swojej roli, na szczęście pani animator Julia starała się nadrabiać jak tylko można. Żadne wycieczki nie zostały nam zaoferowane w atrakcyjny sposób w związku z czym musieliśmy zwiedzać na własną rękę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem