Opinie o Festa Gardenia Hills

4.7/6 (162 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.7/6
162 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Niewykorzystany potencjał

    Wakacje w Festa Gardenia mogę ocenić dobrze. Do bardzo dobrej opinii zabraknie wysokiej oceny dotyczącej jedzenia. Śniadania bardzo monotonne ze słabiej jakości produktów. Przez cały okres występowała jedna wędlina, której nie dało się zjeść. Jaja przegotowane przez to żółtko było koloru szarego. I często brakowało produktów a czas oczekiwania na ponowne uzupełnienie trwał zbyt długo. Pokoje całkiem przyjemne i wygodne, codzienne sprzątane. Okolica także pozytywna, spokojna bez przepychu.

    Paweł, Czeladź - 20.09.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Ocena hotelu

    W hotelu spędziliśmy 15 dni. LOKALIZACJA. Hotel znajduje się 1,3 km od plaży, odleglość może nie jest jakaś ogromna ale droga którą trzeba przejść jest strasznie niebezpieczna i ruchliwa, nie znajdziemy również przejścia dla pieszych a przejść przez skrzyżowanie jakoś trzeba by móc dotrzeć na plażę. Polecam skorzystać z hotelowego busa- kierowca był bardzo uprzejmy, zatrzymywał się na drodze i zabierał gości którzy szli pieszo. Szkoda, że ostatni na plażę jedzie o godzinie 14:15. Wieczorem radzę uważać bo droga nie jest w ogóle oświetlona, nie ma chodnika. Obok hotelu znajduje się hodowla psów policyjnych, mieliśmy akurat balkon na ich stronę - może przeszkadzać głośne szczekanie. Zaraz po przyjeździe czuliśmy okropny smród, nie dało się wytrzymać na balkonie jednak z czasem albo zaniknął albo przyzwyczailiśmy się do niego. Duży Plus za hotelowy sklepik z przystępnym cenami, czynny do północy a sprzedawcy również są bardzo uprzejmi i pomocni. OBSŁUGA. Zacznę od restauracji. Niestety pracownicy wyglądali jakby pracowali za karę- zero uśmiechu czy jakiejkolwiek energii. Bardzo nie podobało mi się to, że zabierano nam talerze sprzed nosa, bez żadnego słowa czy zapytania. Ledwo konczyliśmy jeść a kelner stał już za naszymi plecami, było to bardzo krepujące tak jakby chcieli dać nam do zrozumienia - zjedliscie to sobie idzźcie żeby inni mieli gdzie usiąść. Niestety pod koniec naszego pobytu kilku pracowników restauracji chyba się zapomniało bo urządzili pod naszym oknem koncert (o 1 w nocy) i to bardzo głośny, uciszyli się dopiero jak wyszliśmy na balkon. Pani z recepcji skraca imprezy organizowane przez animatorów podczas których ludzie świetnie się bawią a personel hałasuje pod oknami w późniejszych godzinach. Reszta obsługi bardzo życzliwa i pomocna. JEDZENIE. Na początku jedliśmy ze smakiem, co prawda jedzenie zawsze było zimne ale dało się nim najeść. Niestety jest to jedna wielka monotonia, codziennie to samo, na obiad i kolację te same dania więc po paru dniach odechciało się w ogóle jeść. Wielki Plus za owoce, które były zawsze świeże i pyszne. Restauracja nie posiada wystarczającej liczby stolików, zdarzało się, że przez brak miejsca goście jedli na leżakach przy basenie czy na ławkach koło placu zabaw. Strasznie duże kolejki, za mało tac z jedzeniem jak na taką liczbę gości. Zupy były ciepłe natomiast pozostałe dania zimne, w restauracji jest tylko jedna mikrofalówka do której często były kolejki. Trzeba było jeść w pośpiechu by zwolnić stolik pozostałym gościom. Często słychać było komentarze "popatrz kto kończy jedzenie i stój obok, żeby zająć miejsce". Bardzo zasmakowal nam krem pomidorowy oraz zupa pieczarkowa, niestety podano je jednorazowo bo przez resztę pobytu zjeść można było tylko rosół. Zdarzało się, że koło godziny 22 barman nie obsłużył ludzi, ponieważ skończyły się napoje bezalkoholowe a ja np. natrafiłam na brak białego wina. Skoro wykupujemy opcje all inclusive to chyba taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Duży plus dla sympatycznych i pomocnych animatorów zarówno z Bułgarii jak i z Polski. Codziennie plan dnia wyglądał tak samo ale przynajmniej się starali. Bardzo podobały nam się wieczorne atrakcje- organizowano quizy, konkursy i potańcówki, ludzie bawili się super, szkoda że tak krótko bo od 21:30 do 22:30/ 23:00. Świetny basen, czysty z ciepłą wodą a w nocy ładnie podświetlany. Tylko raz zdarzyło się nam, że nie znaleźliśmy wolnego leżaka. Na terenie obiektu znajduje się również boisko do siatkówki. Pokoje czyste, zadbane. Codziennie dokładano nam rolkę papieru i opróżniano kosze (swoją drogą bardzo małe). Szkoda, że przy łóżkach nie ma lampek nocnych. Niestety Panie sprzątające codziennie zmywały nam podłogi w pokoju, natomiast łazienkę i balkon dopiero po uprzedniej prośbie. Dużym plusem jest klimatyzacja. Brakuje krzeseł na balkonie. Przydałaby się również suszarka czy więcej wieszaków (4 wieszaki na 2 osoby, 15 dniowy pobyt). Niestety ściany jak papier, słychać było sąsiadów z góry, dołu czy zza ściany - o korytarzu nie wspomnę. W naszym pokoju mieliśmy jedna dużą szafę bez żadnych przegród czy półek przez co uciążliwe było szukanie ubrań w całej stercie. Suszarkę na ubrania dostaliśmy w połowie pobytu, a dwie szklanki 3 dni przed wylotem. Zasłony prysznicowe mogłyby być dłuższe lub wymienione na szklane drzwi, ponieważ woda wylewała się na płytki a w pokoju nie znaleźliśmy żadnego dywanika czy ścierki, który mógłby to wchłonąć. PODSUMOWUJĄC: nie jest źle, jak na 3 gwiazdki jesteśmy zadowoleni z pobytu. Zdarzyło się parę incydentów, które poszły w niepamięć, ponieważ pobyt będziemy wspominać dobrze. W skali 1-5 oceniamy hotel na 4.

    KA. - 01.08.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wakacje, urlop

    Może nie wszystko jest ok, może smrodek przy frontowych oknach hotelu 🤢, może daleko do plaży,bus kursujący tylko do popołudnia,może brak możliwości wieczornych spacerów brzegiem morza... Wszystko to można poukładać, zorganizować, poradzić sobie, przyzwyczaić się, no ale jednej rzeczy wybaczyć się nie da!!! Rezydentka wioząca ludzi z lotniska!! Baaardzo długo nasz lot czekał na bagaż, hotel przedostatni w całej podróży,głodni,zmęczeni NIE ZE SWOJEJ winy spóźnienie na kolację. Pani ,,pilotka,, Rainbow zapytana czy coś można zorganizować do jedzenia choćby dla dzieci, oooooo do najbliższego miasta jest 4km nie ma takiej możliwości,rano,rano śniadanie dostaniecie,kolacja była do 21..... Ani przepraszam,ani zapytam co się da zrobić,wystawione ludziska przed hotel,bye... I nie chodzi,że dostaliśmy prowiant kanapka,jabłko i wodę,sklep też otwarty do 22, nie chodzi o to,że to nasza grupa przybyła po kolacji-pech, ale ironia w głosie tej PANI jest co najmniej niedopuszczalna!!!

    Elżbieta - 31.08.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Było super

    Hotel sam w sobie jest w porządku. Miła obsługa. Bardzo dobre jedzenie, codziennie coś innego i ogólnie wszystko pycha.

    Sonia - 03.07.2019

    11/17 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem