5.1/6 (238 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Byliśmy w lipcu 2021 w tym hotelu. Ogólnie lokalizacja i hotel okey bo pokoje codziennie sprzatane. Animatorzy tez sie starali. Najwiekszym minusem bylo to ze w restauracji byla wyłożona mniejsza ilość podgrzewaczy z jedzeniem, brak robionych na sniadaniu naleśników, gofrow, tak samo na obiedzie czy kolacji palniki staly zimne bo żaden kucharz nic nie przygotowywal na nich na bieżąco gdzie wcześniej było inaczej. Nastepnie przy barze na basenie brak pizzy, hamburgerów lub frytek co bylo w opisie. Postawili jedynie kanapki jak ktos byl glodny i w lobby ciasteczka dodatkowo.
4.0/6
Dobre miejsce ale na pewno nie luksusowe
4.0/6
Hotel położonym w bardzo fajnym miejscu oraz plusem są baseny z miarę zaangażowanymi animatorami. Kuchnia według mnie trochę monotona. Ogolnie pobyt oceniamy pozytywnie
3.5/6
Co do hotelu to jest dobrze ale są pewne szczegóły, które należałoby poprawić a mianowicie: 1. Brudne posadzki przy basenie - wiem, że nie jest łatwo utrzymać czystość jednakże możnaby je myć nieco częściej. Powrót z basenu na leżak to przejście na boso przez przeróżny brud (od odchodów wszechobecnych mew poprzez keczupy i musztardy z hot dogów po zwyczajnie ubrudzone w ziemi kafelki). To naprawde niezbyt przyjemne. 2. Jedzenie - troche monotonne i czasami co lepsze schodzi na poczatku i nie jest juz dokladane. Kolacja ala carte to jakas pomylka - otrzymujemy to co normanie lecz podane w bardziej widowiskowy sposób - ogolnie w smaku bylo paskudne (poza deserem). 3. Toaleta przy basenie - chyba sprzątana raz na tydzień. 4. Słabe oznaczenia poszczególnych miejsc. 5. Brak czajnika w pokoju. 6. Brak informacji o tym kiedy są kolacje tematyczne - obsługa niestety również o tym nie wie i odsyłano nas od jednej do drugiej osoby aż ktoś nam cząstkowo określił co i jak. 7. Na końcu najpoważniejsza rzecz za co ująłem jeden punkt - na 2 dni przed zgłosiłem chęć przedlużenia doby hotelowej o parę godzin gdyż poinfomowano mnie o takiej możliwości. Kazano mi przyjść rano, byłem rano kazano popołudniu, przyszedłem popołudniu kazano na dzień wyjazdy rano, byłem razno kazano na 2 godziny przed wymeldowaniem. Na 2 godziny przed wymeldowaniem otrzymałem informację, że nie ma takiej możliwości. Uważam, że w dobie cyfryzacji można taką informację podać wcześniej a nie ganiać mnie przez kilka dni żeby na 2 godziny przed wymeldowaniem oznajmić, że nie ma takiej możliwości. Tak się nie powinno obsługiwać klienta. Rozumiem, że może nie być takiej możliwosci ale sposób przekazania oraz ganianie mnie jet żenujące.