5.0/6 (96 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
2.5/6
Pokoje dla obywateli Polskich wyłącznie od strony ulicy .Brak możliwości wyboru pokoju od strony basenu/plaży przy zakupie pobytu dla klientów Rainbow . Pani rezydentka zaproponowała osobistą rozmowę z menagerem i dopłatę 10 lewa za dobę przy chęci zmiany pokoju z zastrzeżeniem że owszem możliwość jest ale tylko na parterze !!!! To nie klient powinien załatwiać takie sprawy tylko rezydent, Dyskryminacja obywateli Polskich przez hotel, co jest niedopuszczalne. Każdy klient ma prawo wyboru pokoju przy wykupieniu pobytu a nie liczenie na szczęście jak w ruletce. Co do innych narodowości lub klientów innych biur podróży nie było takich problemów...Pamiętajmy, że urlop to nie czas na nie przespane noce ze względu na ruch uliczny czy też walkę o inny pokój z zastrzeżeniem obowiązkowej dopłaty i lokalizacji. Co do samego hotelu : lokalizacja dogodna , basen czysty, pokoje sprzątane i czyste choć w łazienkach brak kontaktu oraz możliwości powieszenia słuchawki prysznicowej ponieważ uchwyt jest prawie przy suficie oraz brak półki na kosmetyki do kąpieli "miła" foliowa zasłona prysznicowa :). Lodówka w pokoju jedynie chłodzi- brak regulacji, zrobione kostki lodu wypływają w ciągu dnia,, Serwowane śniadania oraz obiadokolacje dość smaczne i urozmaicone . Sam Słoneczny Brzeg to hotele i stragany z artykułami z Chin Polecam jako bazę wypadową do zwiedzania okolicznych miejscowości ale nie jako pobyt. Plaża - komplet leżaki i parasol to koszt 15 lewa na dzień.
2.0/6
Hotel doskonale zlokalizowany, tylne eyjście wprost na promenadę, za którą jest plaża. Doba hotelowa zaczyna się o 14 i nie wpuszczą gości wcześniej, nawet jeśli pokój jest już gotowy. Przyjechłyśmy o 9 rano zarejestrowano nas i czekałyśmy przed recepcją wraz z grupą innych osób. Kiedy o 14 nikt się nie odezwał poszłam zapytać kiedy dostaniemy pokój i okazało się, że już gotowy był, ale Pan nie był łaskaw nas wołać. Obsługa hotelowa sprawnie porozumiewa się po angielsku, że stoickim spokojem ignorując gości, którzy czekają i się nie awanturują. A jak się awanturują, to obsługa nie rozumie jednak po angielsku. Też że spokojem.
1.5/6
1. Jedzenie bardzo słabe. śniadania wręcz tragiczne. kawy nie dało się pić 2. Bardzo słaba jakość usług. 3. Dwa wieczory i noce bez klimatyzacji która nie działała. 4. Hotel miał 4 gwiazdki nie wiem kto im przyznał te gwiazdki powinny być góra 2 gwiazdki. Hotel w miarę czysty. Panie sprzątające się starały.
0.5/6
Bardzo niski standard hotelu. Jedzenie monotonne i bardzo niedobre, co drugi dzień na obiad to samo. Na terenie hotelu nie ma żadnych ławeczek do posiedzenia ani żadnej strefy do wypoczynku. Sofy w holu pozarywane. Sprzątanie pokoju polegało na dostarczeniu papieru i wymianie ręczników, co drugi dzień wymiana pościeli, która jest niedoprana. Przez 12 dni nieodkurzane i nie wytarte kurze. Cały obiekt nadaje się do remontu. Nie polecam.