Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji(blisko morza i parę minut od centrum). Hotel ogólnie w porządku ale wymaga już dogłębnego remontu , pokoje sprzątane codziennie ,czyste. Obsługa miła, barmani stają na wysokości zadania. Bardzo ładny czysty i duży basen. Jedzenie w miarę smaczne, tylko ze monotonne po tygodniu się znudziło. Ogólnie obsługa w porządku i pomocna. Ogólnie polecam dla nie bardzo wymagających.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejscowość turystyczna, ciekawe restauracje, fajna plaża i okolica.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi, super animatorzy naprawdę umieli zająć dzieci i rozbawić dorosłych. Pokoje przestronne i wygodne, jedzenie dobre ale troszke monotonne, dużo różnorodnych napojów bez jak i alkoholowych lody jak i przekąski bardzo dobre, basen ok ale troszke za mały jak na tę ilość gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kocham Primorsko, to nasz trzeci pobyt w tym mieście i hotelu. Nie czuję się tu przytłoczona ilością wysokich hoteli zasłaniających widok. Największy atut tego miejsca, to bliskość plaży, ciepłe morze i gwarancja pięknej pogody. Pierwszy raz było super, drugi raz pandemia- bardzo się starali, ale teraz widać było oszczędności w posiłkach, choć były smaczne. Myślę jednak, czytając komentarze, że w wielu miejscach tak było. Na plus- dodano grill. Nigdy jednak podczas pobytu w tym hotelu, nie mieliśmy jakichś historii żołądkowych. Niestety kawa okropna, brakowało filiżanek i w porze obiadu niekiedy sztućców. Dzieci czekały w kolejce po frytki i arbuza. Drinki podawane w plastikowych kubkach. Obsługa , barmani i ekipa sprzątająca bardzo się starają. Pokój i łazienkę mieliśmy czystą, ręczniki i pościel wymienione. W pokoju mała lodówka, na balkonie suszarka na pranie, krzesła i stolik. Klimatyzacja ok. łóżka wygodne, ale widać już potrzebę odnowienia obiektu. Blisko do centrum miasteczka ze sklepikami, gdzie można kupić pamiątki , różane kosmetyki i pospacerować. W rynku w amfiteatrze był festiwal folklorystyczny, stoiska z różnymi produktami- między innymi z pysznymi winami wyrabianymi lokalnie. Mimo niedociągnięć wróciliśmy wypoczęci i z miłymi wspomnieniami.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Początek z pewnością nieciakawy. Długo czekaliśmy na pokój, w końcu jak dostaliśmy okazało się, ze nie studio 2+2, lecz 3 osobowy pokoik z trzema poj. łożkami. Wróciliśmy do recepcji i tak po wielu interwencjach, telefonach do rezydenta dostaliśmy pokój ok 19, czekaliśmy od 12.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pewno nie zasługuje na ilość gwiadek które są przy nim umieszczone, to ze względu na słabą obsługę hotelową - szczególnie chodzi o sprzątanie pokjui, a także na serwowane zimne posiłki, poza pizzą przy barze która była ok. Okolica spokoja, niedaleko do piaszczystej plaży.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Można powiedzieć że hotel jest podzielony moim zdaniem na różne kategorie. Cześć główna może i ma 4,5 gwiazdek pozostałym dałbym 3 lub 2 gwiazdki. Rozmawiając z klientami RAINBOW okazuje się że nie zależy kiedy kupuje się wczasy czy 8 miesięcy wcześniej czy miesiąc. Kupując miesiąc wcześniej można zapłacić za wczasy mniej i mieszkać w lepiej wyposażonym pokoju z lepszym widokiem My mieliśmy wykupione wczasy na 12 dni pościel ii ręczniki były wymienione raz w czasie pobytu , sprzątanie co drugi dzień , balkon nie był zamieciony z piasku przez cały okres pobytu. Rozmawiając z innymi klijentami RAINBOW którzy wykupili wczasy miesiąc wcześniej mieli wymieniane ręczniki co 2 dni jednak mieszkali w głównym hotelu
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do Bułgarii wybrałam się pierwszy raz w życiu, z przyjaciółką z którą mamy tradycję wrześniowych wyjazdów last minute. Wyjazd zabookowałyśmy na 2 dni przed planowanym wylotem, który odbył się 2.09. i trwał do 9.09. Hotel na zdjęciach zrobił na nas bardzo duże wrażenie i tak samo wygląda w rzeczywistości - jest to imponujący obiekt z dwoma basenami, po którym faktycznie widać, że w przeszłości funkcjonował jako Grand Hotel. Nasz pokój był spory, bardzo czysty i miał estetyczny wystrój, w dobrych rozmiarów łazience była wanna, prysznic i hotelowe drobiazgi kosmetyczne. Widok ze sporego balkonu rozciągał się częściowo na ulicę, a częściowo już na morze. Wyżywienie było standardowe jak na all inclusive - całkiem spory wybór, świeże, zazwyczaj ciepłe - chwilami monotonne. Szkoda, że nie było więcej potraw lokalnych, bułgarskich. Bar był czynny codziennie do 23 ze sporym wyborem dobrych alkoholi (marki Savoy) oraz standardowo piwem i winami. Niestety - zawsze podawany w małych, plastikowych kubkach bez względu na porę dnia - gdyby były to najzwyklejsze szklanki wielorazowego użytku, odbiór napitku byłby zupełnie inny. Hotelowe baseny były spore i czyste - fajnie było w nich popływać w ciepły dzień. Sporym minusem był brak atrakcji/animacji dla dorosłych - praktycznie ich nie było, od 21.30 muzyka cichła - jak się dowiedziałam, ze względu na prawie koniec sezonu (hotel zamyka się 20.09.) oraz kogoś, kto lubił wzywać policję do bawiących się gości. Zdecydowanie jest to hotel przyjazny rodzinom z dziećmi lub osobom szukającym spokojnego wypoczynku.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel Duży pokój Codziennie sprzątany. Jedzenia nie dało się przejesc Blisko do plaży Okolica świetna. Siłownia dostępna
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w bulgari w hotelu Primorsko del Sol oceniam na pozytywny z wieloma ale hotel niedofinansowany i zaniedbany kratki przy basenie połamane moja córka uszkodziła sobie nogę jedzenie nie było źle lecz zbyt duża powtarzalność i dużo jedzenia przerabianego hotel oceniam max na 3 gwiazdki