Opinie klientów o Primorsko Del Sol

4.3 /6
206 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Patryk, Bielsk 11.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Tanio i wygodnie

Za tą cenę dostaliśmy wszystko czego chcieliśmy: ładny hotel, przestronny pokój, duży basen, bliskość plaży i ciepłe morze. Można się przyczepić jedynie do jedzenia, niektóre dania w bufecie były chłodne.

5.0/6

Izabela, Koszalin 21.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

wakacje w Primorsku

W tym roku po raz pierwszy pojechaliśmy z rodziną na wycieczkę all inclusive koniecznie z figloklubem z uwagi na dzieci 9lat i 8 miesięcy. Dziękujemy serdecznie za polecenie miejsca/wycieczki w Bułgarii w Primorsku del sol. Sam hotel ogromny, robi wrażenie, widać go prawie z każdego miejsca w Primorsku ;) Posiłki bardzo róznorodne i smaczne, typowo pod rodziny z dziećmi, nasz maluch 8 miesięczny również znalazł cos dla siebie i to różnego każdego dnia. Pyszne ciasta, napoje oraz dla starszych alkohol. Lokalne alkohole naprawdę dobre, dla kogoś niewymagającego w sam raz. Dobre piwko typowo bułgarskie. Przy basenie bar serwujący lokalne drinki dla chętnych, napoje dla dzieci oraz bufet z super pizzą (pyszny ser) oraz pączki, ciasteczka, lody bez limitu i jeszcze raz napoje. Jeśli chodzi o pokój,my mieliśmy pokój studio przy basenie i tu powinnam postawić kropkę. Myślę, że do czasu remontu części przy basenach, biura nie powinny polecać tych pokoi. Są niewyremontowane, niedosprzątane, o czajnik musieliśmy się upomnieć, bo nie było na stanie, ale oczywiście otrzymaliśmy go na cały okres pobytu - potrzebny nam był z uwgai na malucha tylko i wyłącznie. A w łaziece wyrósł nam grzybek na nóżce z kapelusikiem. Natomiast cześć wyremontowana- bajkowa:) tak więć jak primorsko to pokoje standard. Basen super, ciepła woda, czysta, dwa brodziki dla dzieci. Ratownik przez cały dzień do godziny 18ej, póżniej zakaz korzystania z kąpieli, ale nie było takiej potrzeby gdyż zaczynały się ANIMACJE. Tu rozpływamy się z wrażenia. Rewelacyjni animatorzy przede wszystkim nasi polscy z rainbow Pani Justyna i Pan Olek, ale również zatrudnieni przez hotel i inne biuro słowackie. Zabawy dla młodszych i dorosłych, smiechu co niemiara. Nawet po powrocie śpiewamy z córką piosenki z figloklubu. Pobyt uznajemy za bardzo udany. Opieka rezydenta bardzo dobra, wszystko wyjaśnione dokładnie, podane jak na tacy. Na lotniskach również opieka od początku do końca. Mam nadzieję na więcej szczęśliwych wakacji z rainbow i juz planujemy kolejne, również z figloklubem,

5.0/6

Arkadiusz 05.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Połowa czerwca w Primorsko Del Sol

Tygodniowe wakacje od 14 do 21 czerwca spędzone wraz żona i 20-sto miesięczną córką. Ogólnie w tej cenie (4100 złotych za dwoje doroslych + dziecko do lat 2 bezpłatnie) szczerze polecam. Pokoje sprzątane codziennie, czyste, ze sprawną klimatyzacją, balkonem, łazienką z prysznicem i wanną oraz darmową dostawką dla dziecka. Jedynie lodówka nie spełniała swojej funkcji - zamiast chłodzić to grzała. Niestety pomimo zgłoszenia tego faktu do recepcji nie została wymieniona ani naprawiona. Jedzenie w formie all-inclusive smaczne ale dość monotonne. Alkohol podawany do woli w godzinach 7:30 - 23:00 w barze przy restauracji. Obiekt w rzeczywistości raczej czterogwiazdowy. Mało atrakcji dla dzieci. Pokój zabaw nie zachęcał do spędzania w nim czasu z powodu brudu i bałaganu. Wydzielona część plaży dla gości hotelowych słabo oznakowana. Tak naprawde do tej pory nie wiem czy korzystaliśmy z leżaków i parasoli hotelowych. Wszystko jednak rekompensuje konkurencyjna cena.

5.0/6

Paulina, Rzeszów 18.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Para na wakacjach we wrześniu 2018

Zaczynając od początku: Bardzo uprzejmi Rezydenci na miejscu i szybki transfer z lotniska do hotelu. Jakość pokoi ciężko porównać tzn. wybierając opcję np. pokoju dwuosobowego standard pokoi jest wyższy niż tzw. studio. Widać, że tam był faktycznie przeprowadzony remont, ale balkony wychodzą jak nie na ulice to na zewnętrzną jadalnie. Jednak plusy, minusy, ponieważ my znaleźliśmy się w studio przy basenie, w którym np. standard łazienek jest sporo niższy, ale jest więcej przestrzeni w pokoju, jeden z balkonów wychodzi na basen, zatem z rana jest cisza, spokój. Jestem lekkim bakteriofobem, ale skoro nie zrobiłam tzw. cyrku to znaczny, że jest ok, chociaż toaleta była lekko rozklekotana, ale myślę iż po zgłoszeniu zajęliby się tym. Półotwarty prysznic powoduje, że woda się trochę wylewa odpryskując od ciała, ale wystarczy wyłożyć ręczniki na podłogę. Czytałam opinię o tym, że bardzo wadzą zapachy z kanalizacji. Owszem czuć często delikatny zapach, ale nie przesadzałabym, że jest to aż tak rażące. Czystość pokoi dyskusyjna, tam się chyba nie używa odkurzaczy, trochę piachu było na podłodze, ale poza tym pościel czysta, zmieniania, więc jest wporządku. W opcji all-inclusive jedzenia sporo i smacznie, ale wiadomo, że jak wszystko po kilku dniach zaczyna się przejadać. Alkoholu do wyboru sporo, polewają nie żałując, więc jest z czego wybierać. Obsługa bardzo uprzejma, sprzątają szybko ze stolików. Ekipa w recepcji czy ekipa sprzątająca również bardzo pogodna. Nad hotelowym basenem przyjemnie, a narzekanie ludzi, że woda w basenie jest zimna jest dla mnie niezrozumiałe. Jak ktoś ma ochotę chłodzić się w zupie to niech idzie do sauny. Polecam zainteresować się również wycieczkami lokalnymi, ponieważ ceny z biur w przeliczeniu euro trochę zabijają. Blisko do morza, jest wydzielona strefa leżaków dedykowana pod gości hotelowych. Myślę, że wrzesień to super czas na urlop w tamtym miejscu, ponieważ przy większym obłożeniu może być problem przy posiłkach i wyrabianiu kuchni. Podsumowując z czystym sumieniem polecamy organizację całego wyjazdu i pobyt w hotelu.
121222352
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem