3.8/6 (216 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Pobyt na przełomie sierpnia i wrzesnia. Hotel jest ok jeśli człowiek będzie miał świadomość że są niedociągnięcia w czystości, bezpieczeństwie (rozwalona podłoga, kanapy przy windach), windy działają tylko 2 na 8 piętrowy hotel, trzeba walczyc o jedzenie (z głodnymi Rosjanami), z obsługą prędzej dogadacie się po rosyjsku niż angielsku, przy jedzeniu trzeba uważać na atakujące Cię mewy i w sumie można by dluuuugo wymieniać. Kawę w restauracji dostaniecie tylko przy śniadaniu. Przy innych posiłkach jest wyłączona maszyna (oczywiście też brudna) za to do śniadania nie dostaniecie napoi zimnych. Kawa i wszystkie napoje podawane w małych jednorazowych plastikach. Przez cały pobyt nie było soków oraz coli. Tylko Sprite i fanta. Codzienna walka o jedzenie, chyba że tak jak ja ktoś lubi sałate i warzywa. Jadłam to na śniadanie obiad i kolację. Lody głównie rozmrożone, strach jeść. Można wylądować w szpitalu. Na kolacji pierwszego dnia przyjechaliśmy do hotelu tuz przed końcem. Pracownicy sobie podjadali jedzenie i napoje :) animacje dla dzieci tylko od 15 do 17. Rano jakaś zumba dla wszystkich o 20mini disco przez 30min. Od 10 do 12 animacje od coral travel. Otrzymałam informacje że dla nie dla rainbow. Więc jest pokój dla dzieci ale nie można z niego korzystać. Na plus, hotel przy samej plaży, cała okolica-kompleks, sklep spożywczy niedaleko, spokój, możliwość spacerów, brak ruchliwych ulic tłumów, dla rodzin z dziećmi, pogoda, woda, fale. Aquapark obok wyłączony z części atrakcji, brodzik dla dzieci w pełni sprawny. Głęboki był zaplesnialy i woda bardzo zimna - nie korzystaliśmy dla własnego bezpieczeństwa:)
Krzysztof, Warszawa - 18.09.2022
4/7 uznało opinię za pomocną
3.0/6
W hotelu byliśmy 7 nocy (2 osoby dorosłe 2 dzieci). 1.Pokój duży przestrzenny, klimatyzacja bez zastrzeżeń, dostawka ( rozkładana kanapa) porażka a nawet totalna porażka. Materac na jakimś płótnie, zero komfortu. Sąsiedzi mieli więcej szczęścia i dostawkę mieli ok także totolotek. Natomiast łóżko małżeńskie było ok , materac wygodny i duży. Balkonik na 1os. To tyle odnośnie pokoju. 2. Widny - totalna porażka, my na 4 piętro chodziliśmy pieszo było szybciej niż miałbym czekać. 3. Lobby bar - czasami kolejki,szczególnie późnym wieczorem ale barmani jakoś ogarniali, drinki lali tak moce,że trzeba było za często tam chodzić ;-) . 4. Stołówka/ jedzenie - my mieliśmy "All in..." nie jestem wybredny, więc dla nie ok, chociaż bardzo słabe desery. Ale największa zmorą było "polowanie" na wolny stół i kolejki do bufetu. Generalnie stołówka zdecydowanie za mała względem pojemności hotelu. 5. Lokalizacja - hotel przy plaży( praktycznie na plaży, 100m od hotelu aquapark niestety w połowie zamknięty ale dla dzieci było ok. Basen wymaga remontu można było łatwo skaleczyć stopę o odpadające mini kafelki. Podsumowując hotel lata świetności ma za sobą, nikt nie inwestuje jak coś się urwie to taśmą, room serwis był codziennie ale bardzo zaangażowany w swoja pracę, panie sprzątały bardzo pobieżnie. Generalnie nie pojechałbym już do tego hotelu. 4 lata wcześniej byliśmy również w Bułgarii 4 gwiazdkowym hotelu był dużo czyściej ,smaczniej itd. Jesteśmy rozczarowani tym hotelem - nie polecam
Seweryn, --- - 03.09.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Zaletą hotelu jest położenie nad samym morzem. Piękny widok z tarasów hotelu dostępny dla każdego. Miejscowość położona z dala od zgiełku dużych kurortów. Dla dzieci dużo animacji i atrakcji typu basen, zjeżdżalnie, wesołe miasteczko w pobliżu. Dla dorosłych sportowe animacje typu aqua aerobik, zumba, stretching itp.. Niestety nie można poszaleć na dyskotece ani na dansingu. Drink bary działają sprawnie, niestety często stoi się w kolejkach. Kolejki są również na stołówce. Jedzenia jest dużo, niestety letnie lub zimne. Wystawiona mikrofalówka, którą można użyć. Dostępne są owoce i ciasta. Ze stolikiem nie mieliśmy problemu. Na bieżąco sprzątane. Można zapisać się na obiad w restauracji włoskiej a la carte - polecam. Można też skorzystać z napojów w hotelu Royal Bay, który jest niedaleko. Odnośnie standardu hotelu: lobby bardzo ładne, łazienki niestety do remontu, problem z ręcznikami - nie wymieniają i nie dają w kompletach. Cały pobyt mieliśmy tylko małe ręczniki. Sprzątanie w pokojach polega na umyciu podłogi w łazience, opróżnieniu koszy i uzupełnieniu papieru toaletowego. Hotel nie powinien mieć 4 gwiazdek, nie reagują na zgłoszenia. Pracę biura podróży oceniam pozytywnie. Wszyscy są mili i pomocni.
JOANNA, Strzegom - 03.08.2022
4/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jeśli chodzi o biuto podróży to jestEmmy bardzo zadowoleni, tym bardziej, że pierwszy raz korzystaliśmy z Państwa usług. Co do samego pobytu w Hotelu Royal Park to mamy sporo uwag i z pewnością tego hotelu nie polecimy nikomu.
ak - 26.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
3/3 uznało opinię za pomocną