3.8/6 (216 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.0/6
Hotel ładnie położony w kompleksie kilku hoteli, blisko plaży. Ładny hall przy recepcji. Fajne animacje dla dzieci i dorosłych. Czystość w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie tez mogłoby być lepszej jakości.
KRZYSZTOF, Łódź - 26.08.2022
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel reklamuje się że jest niedawno remontowany. Niestety pokój który otrzymaliśmy chyba został pominięto. Obsługa sprzątająca pokoje uprzejma i bardzo starająca się. Jeśli chodzi o części wspólne to nie było najlepiej. Podłoga przy automatach z napojami ciągle się kleiła i lepiła. Automat z kawą był cały czas upaciany resztkami kawy. Jeśli chodzi o jedzenie to było mało zjadliwe. Natomiast jeśli chodzi o animatora dla dzieci w Figlo klubie to lepiej nie mogliśmy trafić. Dzieci uwielbiał brać udział w animacjach. Jeśli chodzi o położenie kompleksu to świetne. Każdy może znaleść coś dla siebie, morze dwa kroki od hotelu, trzy kroki w drugą stronę super blisko.
Iwona, Olsztyn - 01.09.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byłam tam w lipcu 2017 - ogromny hotel, którego zaletą jest dostęp do morza i aquapark. I to w zasadzie na tyle. Jedzenie było tak ohydne,że córka przez 8 dni głodowała, na śniadanie fasolka w sosie pomidorowym, smażone pomidory, jajka na twardo, kasza gryczana na mleku, fatalne pieczywo, tylko tostowe> Były też wypiekane na miejscu bułeczki, ale była też walka o nie jak o życie, kolejki i jeszcze raz kolejki. Po 30-50 osób w kolejce po naleśniki, ciągły brak jajecznicy, bo ci sami kucharze robili naleśniki. Brak sosów, dżemów i innych dodatków do tych wywalczonych naleśników. Brak warzyw na śniadanie, podawali je w czasie lunchu i kolacji. All inclusive polega na tym, że każde wejście na obiad i kolację jest zaznaczane na specjalnej karteczce, żeby nie przyjść dwa razy. Doba hotelowa kończy się o 12:00 , a zatem jeśli wyjeżdżamy o 15:00, to hotel zabiera opaski all inclusive o 12:00 i już nie można z niczego, w tym z obiadu skorzystać. Obsługa informuje: to już koniec, skończyło się, ja tak usłyszałam, ciekawe, że jak goście wyjeżdżaja o 6:00 i do 12:00, to zysków nie liczą. Tu akurat myślę, że to operator turystyczny - Rainbow - powinien z hotelem zawrzeć stosowną umowę, jeśli sprzedaje wczasy jako 8 dniowe, to niech turysta czuje się nim do końca pobytu i ma mozliowść korzystania z tego 8 dnia, za który zresztą zapłaciłam. Byłam tam tydzień - jak na to miejsce, to i tak za długo.
leninka - 16.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017
7/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel usytuowany jest w malutkiej miejscowości Elenite. Z zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie, jednakże w środku pozostawia wiele do życzenia. Pokoje są rzeczywiście duże i przestronne, jednakże powinny zostać już odnowione. W łazience często brakowało ciepłej wody. Windy często się psuły (w przypadku pokoi na wyższych piętrach było to bardzo uciążliwe). Co do stołówki jedzenie było bardzo monotonne. Na śniadania codziennie było to samo. Na obiadach często widziałam rzeczy, które pozostawały ze śniadania, jednakże trochę przerobione. Kolacje też nie zachwycały. Toalety wspólne często były brudne. Natomiast jeżeli chodzi o Aquapark to lata świetlności ma już na pewno za sobą. Jeżeli chodzi o okolice hotelu to jest jeszcze kilka dużych hoteli typu ROYAL, kilka sklepów, sklepików z pamiątkami, barów i malutkie wesołe miasteczko. Plaża duża, piaszczysta. Według mojej opinii hotel powinien mieć co najwyżej ocene 3 gwiazdek.
Agnieszka - 23.07.2019
0/0 uznało opinię za pomocną