Opinie o Royal Park

3.8/6 (216 opinii)

Kategoria lokalna 4

3.8/6
216 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.7
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    12 dni czerwiec 2022

    Uwaga 80% zdjęć mocno nieaktualnych. Zaczynając od pozytywów. 1- morze ciepłe w drugiej połowie czerwca, plaża ładna piaszczysta, nawet czysta, bardzo blisko hotelu, przyjemny deptak 2-obsługa miła (zdarzyły się wyjątki) choć w większości nie dało się porozumieć po ang lub pol 3- pokoje lekko nadszarpnięte duchem czasu, ale materace czyste, wygodne , ręczniki wymieniane codziennie/co drugi dzień, standardowo mydełka . I to chyba tyle z pozytywów. Wady : 1-aquapark czynny tylko w połowie a i w tej działającej w przestrzeni dla maluchów brudno (nawet pływające odchody) pompy nie włączone, dzieciaki zatrzymywały się na zjeżdżalniach, płytki odpadają 2-widowczne na zdjęciach wesołe miasteczko nie istnieje w tym miejscu nie ma nic oprócz wysokiej trawy, mini golf, szachy, bilard nie dostępne, restauracja ala carte zamknięta, strefy z grami, automatami brak, plac zabaw dla dzieci bardzo zapuszczony, połamane huśtawki, zarośnięte i w pobliżu szamba, strefa spa zamknięta 3- jedzenie (tu można długo) na śniadania parówki w kilku odsłon ach, szybko znikający chleb a słodkie przekąski do kawy to tylko kilka minut po otwarciu krat stołówki, nie donoszone, kawa z nalewaka do śniadania można było wziąć kubek, jeśli chciało się wypić coś ciepłego o innej porze to tylko w cienki, przeźroczysty plastik, napoje w koncentratów w nalewakach, okropne w smaku a w dwa dni nawet ich nie było, soków brak, wcale nie ze brakowało, obiady i kolacje w smaku ok były różne rodzaje mies, frytki, pizza z mrożonki , zawsze dwie zupy na zmianę chłodnik, rybna lub tzn Pork Soup, ryba w panierce, surówki i różne jogurty ale co lepsze rzeczy dostępne na początku , ludzie rzucali sie na ciasta, owoce np arbuzy, kiwi, melony, na rogaliki z czekoladą albo świeże bułki bo później nie bylo, stało się w długo w kolejkach wyciągnęli z pieca rogale a one rozchodzily się w kilka sekund. Pod koniec naszego urlopu czyli ostatnie dni czerwca w stołówce było multum ludzi w bardzo, bardzo długich kolejkach z małym dzieckiem nie do wytrzymania. Jedzenie w snak barach bardzo wątpliwe frytki w starym oleju i kebab z muchami. W jeden dzien mieliśmy zatrucie pokarmowe. 4-alkohole , wino i piwo ok (choć 2 dni go nie było, w inne dni niż napoje) drinki nie dobre ze względu na to że zawsze było to 1/3 plastikowego kubka mocnego alkoholu i ten okropny napój z nalewaka, który osadzał sie na dnie.

    Rodzina G. - 29.06.2022

    13/13 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    fatalny hotel

    Hotel wymaga renowacji, pokoje ze starymi łózkami, w łazience widać niebo pomiędzy plastikowymi panelami i starte płytki z zapleśniałymi fugami. Nikt przez 10 dni pobytu nie sprzątał. wizyta sprzataczki ok 8 rano po zabranie śmieci i dołożenie papieru. na stołówkach kolejki, nikt nie dba o czystość ani nie ma to nic wspólnego z zachowaniem przenoszenia wirusów- covid- nikt masek nie nosi, zero dystansu. Większośc gości szybciej czy póżniej z biegunką i wymiotami. Nasze dziecko pod kroplówką dobę było z osłabienia, potem wszyscy dostaliśmy od klimatyzacji w pokoju bólu gardła i kataru a potem kaszlu. Przy wyjeżdzie połowa autokaru kasłała i 2 osoby na przemian wymiotowały. Połowa aquaparku zamknięta, woda w basenach zimna. Jedzenie codziennie bardzo podobne. Występy na niskim poziomie. Leżaki zajmowane ręcznikami, rano już nie ma wolnych .Najlepsza rezydentka Pani Sandra- bardzo pomocna w tym cięzkim czasie, dziękuję. Animatorzy- Mateusz i pani tez bardzo mili i uprzejmi.

    Anna Malgorzata, Warszawa - 03.09.2021

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam

    Jako stały klient Rainbow dziwię się, że takie dobre biuro nawiązało współpracę z miejscem takim jak Royal Park. Hotel jest stary i zaniedbany. Tak samo jak pokoje. Bez czajnika, bez klimatyzacji. Nasz miał lekki nawiew więc można powiedzieć że mieliśmy szczęście ponieważ inni goście z Rainbow nie mieli nic. Pokój na 7 piętrze. Cztery windy w budynku, w tym dwie działające. Stałówka brudna, jedzenia mało i tylko jak się przyjdzie pierwszym. Później zostaje to co zostaje. Kolejki po jedzenie i wieczne awantury. Samo jedzenie niesmaczne, słabej jakości. Pizza wyjmowane z pudełek i odgrzewane. To samo z pieczywem wyjmowanym z folii i podgrzewanym. Bary z przekąskami czynne do 15.00. Ale nie polecam jedzenia z nich czegokolwiek. Ogólnie brud i zaniedbanie. Najgorsze wakacje od Rainbow.

    Katarzyna, Łódź - 25.08.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    PATOLOGIA

    STRASZNA PATOLOGIA

    Sebastian, warszawa - 02.09.2015

    19/39 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem