Opinie o Royal Park

3.8/6 (216 opinii)

Kategoria lokalna 4

3.8/6
216 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.7
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Royal Park

    Obsługa tragedia.Walka o miejsca na plaży,basenie w stołówce.Jedzenie bardzo dobre.Aquapqrk zaniedbany i w połowie nieczynny.Kolejki do barów i przekąsek.Radzę wybrać inny hotel.

    Aga - 29.07.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Rzygam tęczą

    Bardzo duży niewykorzystany potencjał. Pokój z balkonem: przestronny; brudny; "widok na park" okazał się widokiem na śmietniki, a otwarcie balkonu wywoływło odruch wymiotny; tynk spadł z sufitu! Łazienka: uszkodzony prysznic; woda cieknąca z sufitu i po ścianie; oberwany parawan umocowany wkrętem do sufitu. Obsługa nie sprząta, na korytarzu syf i mokra wykładzina. O wymianę worka na śmieci trzeba się prosić. Jedzenie: dużo ale totalnie niejadalne. Zatrucia pokarmowe na porządku dziennym - wiele przypadków podczas tygodniowego pobytu! Przestrzegam rodziców - uważajcie co jedzą dzieci bo o tragedię w tym miejscu nie problem! Kompleks hotelowy: bardzo duży, wiele atrakcji (aquapark, mini golf, disco, karuzela dla dzieci, itp.). Plaża brudna, wąska, kamieniste dno przy brzegu, leżaki i parasole ok. Baseny: czyste, mało oblegane, leżaki i parasole ok. Animacje: bardzo mocny punkt, dla dzieci i dorosłych - polecam. Bułgaria ogólnie biedny i brudny kraj - jak dbają tak mają. "Słoneczny brzeg" nastawiony na wydojenie turystów, mają dobre wino, wyroby różane, ceramikę, odzież i kosmetyki. Można nabyć taki rarytas jak kubek z podobizną Hitlera! - nie wiem czy sprzedaż jest legalna... Co do gwiazdek to najwyżej 2 jak na polskie standardy - nie polecam tego miejsca.

    Niezadowolony - 15.09.2016  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    14/25 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Zniszczone wakacje

    Gdy czytam opinie ludzi o tym hotelu myślę, że byliśmy w dwóch innych. Hotel jest ogromny, a posiada tylko cztery windy, które przy tej ilości osób są ciągle zajęte. To jednak nie jest największy problem tego hotelu. Zaczynając od pokoju, który jest brudny, źle sprzątany i ciągle czuć odór z kanalizacji. Problemem jest jedna restauracja, która przy stuprocentowym obłożeniu hotelu (Chociaż podczas pandemii powinno być to zabronione) jest ciągle zatłoczona, kolejki po posiłki są duże, a stoliki zajęte przez co trzeba stać z talerzem w ręku aż się zwolni miejsce. Pierwsze 2-3 dni jedzenie było dobre do czasu gdy nas i naszych znajomych (a były nas 3 rodziny) dopadło zatrucie pokarmowe. Na początku myśleliśmy, że tylko my mamy takie kłopoty, ale po rozmowie z innymi wczasowiczami z Polski dowiedzieliśmy się, że wszyscy mają to samo (biegunka, wymioty, dreszcze, osłabienie). Żadne leki nie pomagały i objawy utrzymywały się przez kilka dni. Jeżeli ktoś przyjeżdża na 7 dni drugą połowę spędza w pokoju lub blisko toalety. Po zgłoszeniu problemu rezydentce z Rainbow (Antonina Vasylieva) zignorowała nas i w ogóle nie zareagowała na problem, tak jakby wiedziała co dzieje się w hotelu. Napoje w barze to jeden syf, z zamówionej np. coca coli, fanty, sprite po kilku minutach zostawał osad i pływające farfocle. Za granicą byliśmy wielokrotnie i pierwszy raz spotkaliśmy się z takimi kiepskiej jakości napojami z automatu. Jak długo można pić wodę gazowaną? Zostaliśmy zmuszeni do zakupu napojów w miejscowych sklepach. Alkohole bardzo słabe. Leżaków zbyt mała ilość, żeby się na niego załapać trzeba było wstać o szóstej. Wszyscy, którzy planują tam wakacje niech sobie to porządnie przemyślą, bo to łatwy sposób na zmarnowanie pieniędzy i urlopu.

    Dariusz - 25.08.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Niestety nie polecam

    Hotel zostawia wiele do życzenia. Nie jestem osobą wymagającą, jednak takie podstawy jak dbanie o czystość, czy wymiana ręczników podczas dwutygodniowego pobytu powinny być podstawą. Pordzewiałe krany, brudna wanna, rozpadające się meble, możnaby długo wymieniać. Ponad to płacąc za pakiet All Inclusive spodziewałam się podstaw żywieniowych, a nie codziennej WALKI O JEDZENIE - posiłki (nawet te na ciepło i tak zawsze były zimne), do tego brak obsługi, która zapanowałaby na DZICZĄ w restauracji - to co działo się podczas posiłków jest nie do opisania. Hotel miał swoje lata świetności chyba 10 lat temu, niestety, ale nie polecam.

    Mariola, Wrocław - 08.07.2022

    7/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem