Opinie klientów o Vigo

2.6 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
1.9
Plaża
4.4
Pokój
2.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
2.0
Wyżywienie
1.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

TS 07.09.2016
Termin pobytu: wrzesień 2016

Pobyt w pierwszym tygodniu września

Moim zdaniem obsługa hotelowa w hotelu 4* powinna umieć język angieslki, chociażby w podstawowym stopniu umożliwiającym porozumienie się w sprawie hotelowych! Niestety, często trzeba było porozumiewać się na migi. Po samym przyjeździe wieczorem (byliśmy jedyni, którzy akurat przyjechali na turnus do tego hotelu w danym momencie) mieliśmy już małe problemy z zameldowaniem się. Chłopak z recepcji oczekiwał od nas voucherów, gdzie mieliśmy okazać tylko dowody osobiste. Po jakimś czasie zabrał te dowody, spojrzał na listę gości i dał nam klucz. Pierwsze wrażenie, jeśli chodzi o pokój pozytywne, choć im dłużej przebyłem w tym pokoju, tym więcej widziałem brudu i "niedoróbek". Klimatyzacja zablokowana (może kwestia terminu). Akurat nam się udało, bo dostaliśmy pokój na 5 piętrze z widokiem na morze i stare miasto. To było chyba najlepsze w tym hotelu! Nie działające windy. Jedna działała tylko pierwszego dnia, a druga to zadziałała, jak w umiejętny sposób nacisnęło się przycisk. Mieliśmy wózek dziecięcy, to musiałem lecieć po schodach na 4 piętro i jechać potem na 5, żeby zabrać rodzine. Jedzenie i restauracja - tak jak pisali inni, jedzienie monotonne, zimne, niesmaczne. Była opcja all inclusive, to trzeba było coś zjeść, żeby nie płacić gdzieś dodatkowo, ale nie polecam.. Jako obsługa pracuje tam młodzież, która robiła sobie dyskotekę i puszczała swoje ulubione kawałki taneczne stanowczo za głośno podśpiewując przy tym, nie zwracając uwagi na gości. Często trzeba było czekać na sztucce, chleb. Po wodę trzeba było chodzić samemu do sklepu 24h.. Dodatkowo pewnego dnia, gdy przyszliśmy na śniadanie o godzinie 9:00 (wg. rozpiski sniadanie powinno trwać do 10:00 !) okazało się, że właśnie dzisiaj wprowadzili nowe godziny i nie mieliśmy szansy nic zjeść - podobnie jak inni goście. Zresztą, wynikła niezła awantura, bo ktoś wskazał kartkę ze starymi godzinami na drzwiach, a młody człowiek z obsługi podszedł i podarł ją na oczach wszystkich krzycząc, że jest nie aktualna - zero profesjonalizmu. Dzień przed naszym wyjazdem chociaż wsuneli kartę pod drzwi pokoju, że godziny jeszcze bardziej się zawężają, o czym nie byliśmy poinformowani wcześniej przy zawieraniu umowy, ale był to ostatni dzień i nas nie dotyczyło, więc odpuściłem temat. Co do alkoholi to faktycznie wypadałoby podawać je w czymś innym niż w plastiku. Piwo jeszcze bym zrozumiał, ale Rakije z plastiku pić to już przesada. Pani rezydent (Anna Roszkowska) bardzo pomocna i przyjazna. Byliśmy z małym dzieckiem. Ppo przyjeździe nie było łóżeczka (nie było szans wytłumaczyć obsłudze o co chodzi), Mimo późnej godziny odebrała mój telefon, zadzwoniła do obsługi i oddzwoniła sama z informacją, że wszystko załatwione. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci to nasz prawie 2 letni synek był zachwycony placami zabaw w pobliżu hotelu. Myślałem, że pobawi się w brodziku w basenie, ale za głęboki był dla niego niestety i woda zdecydowanie za zimna. Powiem tak, okolica przepiękna, woda ciepła, plaże fajne (trochę dużo petów, ale do przeżycia). Mam porównanie z hotelami niemieckimi i tam 2* mają dużo bardziej zadbane pokoje i dużo smaczniejsze/zróżnicowane jedzenie niż w tym 4* hotelu.

2.0/6

Justyna 16.08.2016

pobyt 05-12.08.2016

Wakacje, które miały być odpoczynkiem okazałay się klęską. 5 dni przed wylotem kazano nam zmienić hotel - jak się okazało tragiczny.

1.5/6

Beata 20.08.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

hotel Vigo

Hotel jest zaniedbany, brudny, jedzenie bardzo monotonne, jak na 4 gwiazdki ( na dodatek jedna odpadła) podawnie w wina w plastikach to trochę słabe. Okolica piękna , miasteczko Nessebar urocze, leżaki na plaży drogie- za dwa + parasol- 24 lv( ok. 48 PLN- 12 euro ), leżaków przy basenie- kilka ( kto pierwszy ten lepszy).

0.5/6

nie polecam 29.07.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

pobyt lipiec 2016

Nie polecam tego hotelu w ofercie all inclusive. Wyżywienie i obsługa są fatalne. Serwowane potrawy prawie zawsze były zimne, menu monotonne, kawa tylko z automatu, herbata - brak, po zaparzeniu okazywało się że jest to rumianek albo mięta, alkohol mały wybór i do tego serwowany w plastikowych kubkach. Dodatkowo brudne obrusy w jadalni, brudne stoliki, poobtłukiwane naczynia, kompletny brak małych łyżeczek. Pokoje przestronne, nieźle wyposażone - suszarka do włosów, na ubrania, grzejnik elektryczny, lodówka, mały sejf - płatny 7 BGN doba, klimatyzacja. Pokoje sprzątane co 3 dni powierzchownie, pościel zmieniana nie wiem w jakim cyklu - nam wymienili raz, ale tylko poszewki na kołdrę, poduszki i prześcieradło zostało te same przez cały pobyt, ręczniki wymienione raz - upomniałam się; nie wiem czy sami by zmienili. Ręczniki z plamami i dziurami. Lodówka działa, ale jest pusta - trzeba samemu zaopatrywać się w wodę. Dodam, że nie można jej wynosić z restauracji. Podobnie jest z pozostałymi napojami. Obsługa nie mówi po angielsku. Obsługa recepcji mało pomocna. Jedyną zaletą jest położenie - niedaleko do starego miasta i plaży. Ogólnie - uważam, że firma Rainbow powinna się wstydzić oferując pobyt w hotelu Vigo w takich cenach. Hotel na pewno nie powinien mieć czterech gwiazdek. Nadaje się na kolonie dla dzieci. Dla dorosłych - tylko w opcji z samym noclegiem bez wyżywienia - i za dużo niższą cenę oczywiście. Dodatkowo - zawsze uważałam firmę Rainbow za wiarygonego operatora. To była moja pierwsza wycieczka kupiona w tej firmie. Myślę, że ostatnia. Oferta prezentowana na stronie internetowej jest mocno podkoloryzowana. Mam uczucie, że zostałam oszukana.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem