Kategoria lokalna 4
5.0/6
Hotel jest jeszcze w trakcie remontu, nie wszystko działało jak należy (wieszaki na ręczniki, które odpadały, brak suszarki do włosów, podstawowych kosmetyków do mycia), ale braki te nie zaważyły na pozytywnym odbiorze hotelu. Zbyt mało stolików w restauracji (kolejki), wieczorem żeby wypić drinka trzeba była siedzieć na leżakach przy basenie. Ale duży plus za lokalizację przy pięknej piaszczystej plaży.
Edyta, Zbuczyn - 13.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Fajny pobyt w fajnym hotelu. Położenie w spokojniejszej okolicy, ale niedaleko, ok 2 km deptakiem do mola. Również blisko przystanek autobusowy( przy Carrefour) Byliśmy jednymi z pierwszych gości, widać było że jeszcze trwają poprawki, w naszym pokoju np brak listew przypodlogowych, wieszaków i wieszaka na papier toaletowy. Nie było lodówki, czajnika i suszarki do włosów, które po zgloszeniu w recepcji dostarczono do pokoju. Sprzatane codziennie dokladnie, wymieniane reczniki. Słabe WiFi, w pokoju nawet zerowe. TV ze smart. W hotelu oprócz basenu głównego jest też na piętrze infnity, płatny i po zapisach w recepcji (nam nie udało się tam dostać). Basen niewielki z mała ilością leżaków bez materacy. Problemem były miejsca zajmowane już nocą na dzień przez innych turystowło, więc nam się nie udało skorzystać, dlatego też nie mogę napisać nic o animacjach chociaż były. Leżaki na plaży płatne 27LV za 2 leżaki plus parasol. Część plaży bez leżaków darmowa. Atutem jest kuchnia i bary. Naprawdę 10/10. AL do godz 23.00, nie jak jest podane na stronie. Rezydentka mam wrażenie potrzebna była tylko do sprzedaży wycieczek i do odebrania z lotniska, nie było jej podczas powrotu co okazało się być potrzebne. Samolot zamiast o godz 2.00 wystartował o 4.45 Nikt nie potrafił udzielić informacji i nie można było się z nią skontaktować
Joanna, Szczecin - 29.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
7/8 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Swój lipcowy wyjazd z Rainbow uważam za bardzo udany. Jedyny minus to jego bardzo wysoka cena. Hotel Zenith zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Mój pokój był ładnie urządzony i przestronny, i co najważniejsze z klimatyzacją, co przy tamtejszych upałach było kluczowe i sprawiało, że można było w spokoju odbyć siestę czy znaleźć ochłodę w dowolnym momencie dnia. Pokój był sprzątany codziennie. Nie było w nim suszarki do włosów i odbierał tylko 1 kanał TV i to z zakłóceniami, ale nie był to dla mnie zbyt dużym problemem. Hotelowa restauracja serwowała w postaci szwedzkiego stołu bardzo różnorodne dania, łącznie z rozmaitymi owocami morza. Liczyłam na owoce morza i się nie zawiodłam. Podawano też pyszne soczyste owoce, np truskawki, śliwki, arbuzy, wiśnie. Hotel był położony bardzo blisko plaży, co dla mnie było najważniejsze, gdyż dzięki temu nie traciłam czasu i nie męczyłam się długimi wędrówkami w upale i mogłam poświęcić więcej czasu na pływanie w ciepłym, pięknym morzu. Obsługa hotelowa była miła i w większości dobrze znała angielski. Dobrze ustawione były też godziny wylotu z kraju i powrotu, bo był to środek dnia. Doba hotelowa kończyła się o 11 i w ostatnim dniu pobytu było to duże udogodnienie, bo po śniadaniu można było spokojnie wrócić do pokoju, dokończyć pakowanie i odpocząć przed podróżą w dobrych warunkach. Niedaleko od hotelu były supermarkety, liczne sklepy, m.in. z pamiątkami, produktami z róży, ubraniami. Blisko hotelu było też kilka kantorów, co ułatwiło mi znacznie życie, bo mogłam w nich wymienić trochę euro na lewy.
Krystyna, Rzeszów - 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
14/15 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt w hotelu Zenith oceniamy ogólnie dobrze. Ze strony Rainbow wszystko dopilnowane. Panie z Rainbow czekały na lotnisku, na powrocie również pani jechała z nami z hotelu na lotnisko. W aplikacji w każdej chwili można wszystko sprawdzić, dokupić ubezpieczenie, wycieczki. Bardzo komfortowe. Ze strony biura podróży wszystko super,oprócz animacji. Pierwszego dnia było malowanie koszulek, koszulka kosztowała 15lv, a córką nie chciała jej malować, panie animatorki nie zaproponowały nic poza tym, chociaż trzy razy podchodziliśmy z córką do mini klubu. W zasadzie wszystkie animacje były takie same jak hotelowe. Po pierwszym słabym dniu chyba ktoś zwrócił paniom uwagę i już było ok, córka zostawała chętnie z dziewczynami z Rainbow i fajnie się bawiła. Natomiast kolejnym razem chyba nie będę naciskała, żeby wybrać hotel z Figloclubem. Co do hotelu to bardzo komfortowy, czysty, świeżo wyremontowany. W pokoju wszystko czego trzeba, klimatyzacja, suszarki też były :)Darmowe wifi w całym hotelu, Smart TV, także nie musieliśmy oglądać lokalnych kanałów. jedzenie dobre i różnorodne, snack bar uwielbiany przez dzieci. Drinki też dobre, nie rozwodnione. Chociaż oboje z mężem lekko się podtrulismy, trzeba uważać na mielone mięsa i warzywa w occie. Obsługa miła, znają nawet zwroty po Polsku 🙂 Plaża przy hotelu z ciepłym morzem, zaraz obok deptak z atrakcjami dla najmłodszych. Hotel idealny dla rodzin z dziećmi i ludzi, którzy średnio znają angielski, można się dogadać. Dojechaliśmy z lotniska o 11, a doba hotelowa była od 14.00, musieliśmy czekać 3 godziny, natomiast podróżni z Katowic czekali od 8.00,bardzo niekomfortowo, wszyscy byliśmy upchani na lobby a recepcjonista patrzył na nas z góry... Nie dostaliśmy oczywiście jedzenia, również ludzie którzy byli od 8.00. Jakoś to przełknęlismy, chociaż ku naszemu zdziwieniu przy wymeldowaniu o 7.00 przyjechali Niemcy i pan recepcjonista dał im parę opasek, żeby zjedli śniadanie...
Barbara - 03.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną